tisdag 22 maj 2012

Tävling: Semper

Semper Fullkorn

Jag tävlar om Fullkorn välling Multikorn och Fullkorn gröt Multikorn från Semper hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

Semper lanserar nu en ny gröt och välling: Fullkorn välling Multikorn och Fullkorn gröt Multikorn, båda från 2 år. De är båda milda i smaken, ger en riktigt bra start på dagen och passar perfekt som både mellanmål och kvällsmål!

Vinst:
Sex stycken vinnare får ett paket Fullkorn välling Multikorn och ett paket Fullkorn gröt Multikorn var hemskickade!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem som ska få den goda vällingen och gröten om du vinner.
Lott 2: Gilla Semper på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Kopiera bilden och den kursiva texten ovan, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna sedan länken i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 4 juni klockan 21:00! Lycka till allihopa!

Semper letar nu även efter ett litet charmtroll! Känner du ett litet barn som skulle kunna charma hela svenska folket? Då är det kanske ditt barn, barnbarn eller syskonbarn som kommer att pryda förpackningen för Sempers nya Multikorn Välling. Delta i tävlingen du också, du hittar den här!

39 kommentarer:

Fröken svår sa...

1.Jag är gärna med, gröt och välling går det mycket av! Om jag vann så skulle min soon 2 be 2 åring få gröten och vällingen.
2. Jag gillar på fb (johanna hannah jansson)
3. Jag har gillat inlägget som nr 1.
rockbarnettavlar@hotmail.com

johanna sa...

Min vällingtokiga och gröttokiga tjej Olivia skulle självklrt få det. Den som kommer emellan det skuille nog få sina fiskar varma ;).
Jag gillar på face-johanna andersson
gillar på bloglovin som nr 3

Madde sa...

1. Jag är med! Vinner jag så blir det världens bästa Melina som får njuta av vinsten - min dotter älskar verkligen välling:)

2. Gillar på FB Madelene Elisabeth Jacobsen

3. Gillade inlägget på BL som nr 5!

madeli@hotmail.se

Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma sa...

Har en son som alltid startar dagen med sin flaska, vore kul att få testa gröten också så vi hoppas på vinst!

gillar på fb : Matilda Milano

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag är med! Om jag vann skulle min väninna få vällingen till sin son Lucas :)

jag har gillat med namnet Monia Sundgren

Bloggat här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/may/tavling-semper-4-juni.html

Och gillat på bloglovin som nummer 6

Hoppas på tur :)

Unknown sa...

Jag vill vara med och tävla. Min son Viktor skulle få äta gröten. :) Gillade redan Semper på facebook och gillar ditt inlägg på bloglovin som nummer 7.

Ha det bra

Anonym sa...

Jag är med! Min lilla dotter skulle få det!
malinmal@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar lott 1 och lott 3.
1. Har jag turen att vinna blir det min kompis lilla tjej som får njuta av vällingen och gröten.

3. Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/4-juni-vinn-spannande-nyheter.html

Spacegirl_@spray.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Barnen skulle få den goda gröten och vällingen =)
2 gillar på fb - veronica bredland bråten
3 Nummer 8 att gilla inlägget på bl

veronica_134@hotmail.com

Emma sa...

Jag ska ge den till min kompis son! :) Han älskar välling!

Kramar

Magnus sa...

Hej!

Min dotter skulle få denna goda välling!

Ha en bra dag!
/Magnus
m_high79@hotmail.com

Mamma Mia sa...

mitt barnbarn Greta ska få vällingen hos farmor...hon är ju här lite då och då..

två lotter har gillat semper...MiaMaria Wa

stina sa...

Jag är med! De som skulle få smaka är mina döttrar på 1 ½ och 2 ½ år :-)

Jag gillar på fb (Stina Gu)

Gillar inlägget på bloglovin och blev nummer 8!

Kram Stina

Anonym sa...

jag är med och tävlar gillar välling från annsofi missan109@live.com

jessamy sa...

1. Jag är med. Min dotter är tokig i välling så hon skulle få den.

2. Jag har gillat. Linnéa Möller.

3. Jag har länkat i min blogg http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

4. Blev nr 9 att gilla inlägget.

Mvh Linnéa jessamy_@hotmail.com

Sara-Sofia sa...

Lott1:Jag heter Sara-Sofia Zachrisson, saza1@hotmail.com och det är min lille skrutt Melvin som jag hoppas vinna Semperprodukter till:)
Lott2: Gillat på fb med Sara-Sofia Zachrisson
Lott3: Tipsat på min blogg http://brunnsbergsfamiljedagbok.blogg.se/2012/may/vallingtavling-hos-agnes.html

Angelika sa...

Lott 1: Jag heter Angelika Bryngel, och om jag vinner så kommer min vällingtokiga son att få det :)

Lott 2: Har gillat semper på Facebook - Angelika Bryngel

Lott 3: Jag har länkat i min blogg: http://www.devote.se/_pgs/blog/blog_edit.php?ab6d767d2f8ed5d21a44b0e5886680cb9

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, mitt barnbarn Hugo skulle få vällingen och gröten.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/05/valling-och-grot-46.html
4. Har gillat inlägget, som nr 10.
liselotte.202andersson@telia.com

Kim Falkenström sa...

1. Min mattrotsande son skulle få vällingen och gröten. Han är inne i en period där han knappt äter utan vill bara ha välling, gröt och stuvade makaroner.
2. Jag gillar redan Semper på facebook

Nån blogg har jag inte, men jag håller tummarna för att två lotter räcker

mvh
Kim
kimsan_@hotmail.com

Anonym sa...

2 Lotter

Gillar på FB (Eleonor Hållbus Dahlin

Min dotter på 2½ älskar gröt och välling så hon blir jätteglad om mamma vinner!

Mvh ELeonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

1 lott

Min dotter skulle få välling/gröten!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Mitt barnbarn skulle bli glad!

En lott tCK!

mvH mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Deltar med 1 lott

Har en liten tjej som barnbarn som ällskar grö och välling - hon skulle få dessa om jag vann!

Mch Birgit

birgitmattsson@spray.se

r3ality2@hotmail.com sa...

Vill hemskt gärna vara med och vinner jag får sonen både vällingen och gröten, han älskar det.
Hr gillat på BL som nr 11

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Om jag vinner så skall mitt brorsbarn få detta.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/june/semper-46.html

blogg@annakarlsson.se

diesel06(at)hotmail.se sa...

Sonen fyller snart 2 år så detta vore toppen att vinna! Gillar på bloglovin för en extra lott, blev nummer 12.

Unknown sa...

1, min dotter emilia ska få detta om jag vinner. =)
carro barro, caroline_bjarnevi@hotmail.com
2, gillar redan semper på fb.
3, gillar nyheter från semper som nr 2, för hur mycket jag än leta hitta jag inte tävlings inlägget att gilla.

Unknown sa...

ps. hittade o gillar tävling semper inlägget som nr 13. =)
carro barro caroline_bjarnei@hotmail.com

Johanna N sa...

1. Johanna Nummela. nummela@hotmail.se. Min goa son ska få prova Sempers välling.

2. Gillat Semper på facebook. Johanna Nummela.



Vill ha två lotter.

Mari sa...

Om jag vann skulle min son få vällingen och gröten. tycker gröten är så praktisk, och med visa sena dagar på jobbet är det lätt att bara värma vatten och sonen får gröt och mackor till middag (händer inte varje dag). och vällingen hade vi börjat sluta med tills sonen blev sjuk senast, och vill ha välling lite nu och då. så välling går åt.

har gillat semper på facebook. Mari Blom heter jag.

har gillat inlägget och blev nummer 14.

Så tre lotter.

min mail: mixenpixen@hotmail.com

Nathalie Eriksson sa...

Om jag vinner ska min dotter får det :) Gillar redan på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

Anonym sa...

1) Lilla prinsessan såklart!
2) Gillar så klart på FB! (Annika Nilsson)
3) Har tipsat på fb: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002805081536

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

E-L sa...

Min lilla pinsessa skulle få vinsten!

pemms66@yahoo.com

Anonym sa...

Min lilla Alva skulle få den goda gröten och vällingen. Hon fyller snart 2 år, mormors stora flicka.

Alvas mormor
mormorvinner@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

1. Hej, jag är gärna med och tävlar! :D

2. GIllar på FB (Sandra Li)

3. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2012/june/semper-46.html

4. Gillar på Bloglovin, blev gillare nr. 15 :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

1. Jag är gärna med och tävlar! Om jag har turen och vinner ska Rasmus få vällingen då han fortfarande dricker välling vissa kvällar. Jonathan kommer få gröten då han är ett riktigt grötmonster :)

2. Jag gillar Semper på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/agnes-grot-och-valling.html#comment

4. Jag blev nummer 4 som gillade inlägget på bloglovin.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

maandiiis(at)live.se sa...

Båda barnen skulle få, dottern är mer för gröt och sonen gillar välling bäst!

Celine sa...

En lott - Vinner jag så tänker jag faktiskt behålla vällingen själv eftersom jag älskar välling. Gröten delar jag troligen med mig av.

Mailadress aspiga.celine @ comhem.se

Sara sa...

Jag är med och tävlar om 1 lott. Vinner jag ska min son Theo, 4 månader, få vällingen och gröten, om ett par månader :-) sara1@webaid.nu

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam