måndag 10 september 2012

Tävling: Namnsmycken

Namnsmycken

Jag tävlar om ett presentkort från Namnsmycken hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

Vinst:
En vinnare får ett presentkort på 500 riksdaler att handla för hos Namnsmycken. Välj och vraka i ett ljuvligt sortiment av personliga smycken för både honom, henne och barnen!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, kontaktuppgifter och berätta vad du skulle köpa för presentkortet om du vann!
Lott 2: Gilla Namnsmycken på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (endast “Lott 1” är ett obligatoriskt moment) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i två veckor och avslutas måndagen den 24 september klockan 21:00! Lycka till allihopa!

90 kommentarer:

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Lott 1: Jag skulle köpa antagligen köpa nån av halsbanden till min ena dotter med hennes namn på. Alt. en stålring.

Lott 2: Gillar :) (Cim Runfors)

mansondust@gmail.com

Cicci sa...

1. Fotogravyr utan tvekan! :)

2. Gillar på FB. Cecilia Marklund.

3. Länkar på FB också såklart!

ciszi@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
skulle köpa dessa:
Strassarmband i svart
Liten diamantring Halsbandshänge
Kungakrona Hänge

2.redan gillat på fb med namn Lili Ying.

3.gillat inlägget på bloglovin som nr1.

Hoppas.
mail:he-jasmine@163.com

mammatajkon sa...

Jag tävlar med 2 lotter.
jag skulle köpa en fyrstav och gravera in barnens namn på. jag väntar nu mitt tredje barn, så jag behöver ett nytt namnsmycke och det vore smidigt med ett smycke med alla namn på istället för fler olika brickor som jag haft nu.
Eva Olin heter jag, evanissen@live.se är min mail. jag gillar även på fb.

Anonym sa...

lott 1: jag skulle vilja vinna: Amulett Stor med spetsögla

lott 2: Jag gillar på fb: Alexandra Tkauc

Anonym sa...

Alexandra.tkauc@hotmail.com

Monia - mamma till Tuvalie sa...

jag är med :) Skulle köpa "Stav 3 mm
Pris: 399:-" och ha namnet Tuvalie på om jag vann!

Gillar på fb med namnet Monia Sundgren

Gillar på bloglovin som nummer 2 :)

moniasundgren@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
gjort alla steg
skulle köpa denna Stav 1,5 mm och skriva kalle eftersom det är min man
delat på fejjan
Titti skarp

Milla Berntsson sa...

Klart jag vill ha! Gillar på FB, länkar mm.
Skulle köpa ett halsband med vår sons namn på, och ge till pappan på Fars dag <3

Milla Berntsson sa...

Glömde kontaktuppgifetr (A)
zeraphina@hotmail.com

eller på Facebook: Milla Berntsson

Anonym sa...

Hej!
Jag skule köpa ett fint hjärt halsband med min guddotters namn på o ge i doppresent.
2, jag gillar carro barro
3, gillar som nr 4 på bloglovin =)
carolne_bjarnevi@hotmail.com

Malin sa...

1. Jag skulle köpa "Amulett Standard" och gravera in mina barns namn.

2. Gillar på FB (Malin Bergling)

3. Jag blev nr 5 på BL

monika gustavsson sa...

1. Jag skulle köpa en stålring med mina barn namn. I juni ville mannen skiljas så jag har inga ringar på mig. Därför vore det toppen att börja om med en ring som bär mina älskade barns namn.

http://www.namnsmycken.name/gallery_63.html

vh
Monika
utsikten79@telia.com

Anja Håkanson sa...

Jag är med. :) Skulle köpa nåt fint smycke med pojkvännens och dotterns namn!
Har gillat på facebook. (Anja Håkanson)
Har skrivit på min blogg här: http://anjatavlar.blogspot.se/2012/09/presentkort.html.
Vart nummer sex att gilla!

anjahakanson@hotmail.com

Anonym sa...

Ooo 1Lott önskas...
Hjärta under Namnsmycken blev nog min favorit ♥

annmi.eriksson@hotmail.com

/Kram Kram

Lina sa...

Jag är gärna med. Så otroligt fina smycken.

1, Jag hade köpt "Stav 3 mm, med 18k guldhjärta" om jag vann och lagt till pengar, sååå fint. Givetvis ska min dotters namn stå på :)

2, Gillar på facebook - Lina Eckerström

3, Tipsat på bloggen: http://liiinaj.blogspot.se/2012/09/tavla-om-ett-presentkort-pa-namnsmycken.html

4, Gillat inlägget som nr 7.

Håller tummarna hårt !
linaeckerstrom@hotmail.se

Anonym sa...

Jag är med och tävlar med 2 lotter! Om jag vann skulle jag bl.a. välja: Hjärtkedje armband.

Gillar ditt inlägg på Bloglovin (blev nr 8).

onlymeemma@hotmail.com

Pappan Anders sa...

1) Jag är med och ifall jag vinner skulle jag köpa ett snyggt halsband till barnens farfar; http://www.namnsmycken.name/files/ambers_kalas_282.JPG
Text; Älskad Farfar.
2) Gillar på fb; Anders Nson.
3) Länk; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/september/tavla-om-ett-presentkort-pa-500-kronor-fran-namnsmycken.html
4) Gillar inlägget; Nummer 9.
Nu håller vi tummarna, stora som små och hoppas få ge farfaren ett snyggt halsband som han kan vara stolt över.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Sara, Alva, Melvin, Ola och Simon sa...

1) Jag skulle köpa Amulett Standard, för det skulle va snyggt med färg på texten. Så skulle jag ha mina två barns namn på smycket i olika färger
2) Gillar Namnsmucken på FB (Sara elisabeth Norberg)
3) Länkat på min blogg http://sahara1983.blogspot.se/2012/09/tavling_5874.html
4) Gillade inläget på Bloglovin å blev nr 10
mamma0911@yahoo.se

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med och tävlar

1. Amulett Stor med spetsögla

2. Gillar på FB, Anna Karlsson

3. http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/09/10/namnsmycken-249/

4. Blev nr 12

blogg@annakarlsson.se

Madde sa...

♥ http://www.namnsmycken.name/gallery_70.html
♥ Har gillat på facebook - Madeleine Lindh
♥ Gillade inlägget på Bloglovin - blev nr. 13 så nu hoppas jag att det inte betyder otur :)
♥ mail: lindh85@hotmail.com

Emilia - 17 år & Mamma till Tatum. sa...

1. Har ett med min sons namn på, men skulle nog köpa ett halsband eller nåt med Tatums namn på & ge till hans pappa ihopp om att det ska ge honom dåligt samvete så han träffar sin son oftare ;)
2.gillar med namnet emilia lindbom.
3. tipsat: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/september/namnsmycke-249.html#comment
4. gillade som nr 14.

lovesmillis_95@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

Är gärna med, tre lotter tack!

Skulle nog välja en stålring.

Gillar på Facebook,Camilla Wihlborg.

Blev nr 15 att gilla inlägget.

Wihlborgskan(a)gmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med på 3 st lotter.
Om jag hade turen att vinna skulle jag köpa det jättefina smycket Amulett Lyx stor och låta gravera in mitt namn och kanske något mer ...
Gillar Namnsmycken på Facebook. Elisabet Andersson
in_cava_vita@hotmail.com
Har delat på Facebook. Här kan du se att jag delat ordentligt:
https://www.facebook.com/#!/elisabet.andersson.12
Håller tummarna så hårt jag kan nu!

erika sa...

1 Stjärnkula
Hänge
Pris: 159:-
2 gillar på fb, Erika Nordin
3 www. shopaholicans.blogg.se/tavlingar
4 nr 16

Cattis - mamma till Adrian och Alfred sa...

1 om jag vinner så skulle jag köpa en av fyrstavarna, tycker de är så fina!

2 gillar på fb-catharina ottosson

3 länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/september/24-september-namnsmycken.html

hejcattis@hotmail.com

Anonym sa...

Amulett lyx med barnens namn på skulle det bli har jag länge velat ha.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

Julia sa...

Jag skulle köpa en fotogravyr!

julia-v-dif@hotmail.com

Dilan Dilir sa...

Lott 1: Om jag vann skulle jag köpa "stålringar med gravyr" http://www.namnsmycken.name/gallery_63.html , jag skulle skriva min fästmans namn på den och ha på mig den själv! :)

Lott 2: Har gillat på facebook (Dilan Dilir)

Lott 3: Följer på bloglovin (nr 307) och har gilla tinlägget (nr 17) :)

Dilan Dilir sa...

ps: kontaktuppgifter: dilandilir@hotmail.com

Monia sa...

1. fotogravyr
2. Gillar på facebook, Monia Bildkurs

monia.ly@hotmail.com

E-L sa...

Jag är med. Om jag vinner skulle jag köpa detta och gravera min dotters namn på. Amulett Lyx, liten m 18k guldhjärta

pemms66@yahoo.com

Anonym sa...

Jag skulle köpa en stålring och gravera in min gamla ponnys namn.

Jag har gillat på facebook! (Sophie Persson)

Jag har gillat inlägget på Bloglovin (blev nummer 18!)

sophie_persson@yahoo.com

Annica sa...

1. skulle nog köpa http://www.namnsmycken.name/gallery_70.html den här till min dotter! ;D om jag vann presentkortet..

2. Gillar på fb Annica Nilsson


bloodsband@live.se

Monika O-sson sa...

Jag deltar med 2 lotter.
Om jag vinner köper jag "Fyrstav mini" halsband till mitt barnbarn.
Gillar inlägget, nr 19.
Varm hälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Annika sa...

Jag är med!
1 lott: annikarajamaki@hotmail.com

jag skulle klicka hem: Amulett Standard

Rebecca sa...

Vill tävla!
En lott: en cirkel med mina barns namn <3

Hälsningar
Rebecca
Beccah__@hotmail.com

Madeleine - I always do it my way!♥ sa...

Jag är jättegärna med! :D

Lott 1: Jag skulle köpa ett vackert halsband men min pojkväns namn på, skulle sitta fint att ha nånting med hans namn när vi snart firar 1 & ett halvt år tillsammans!

Lott 2: Jag har gillat Namnsmycken på facebook, där heter jag Madeleine Victoria Larsson

Lott 4: Jag har gillat inlägget som nummer 20!

Email: madelajnee.97@hotmail.com

Håller tummar & tår! :D

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Detta gillar jag: Platta stor
Pris: 399:-
Rund vacker platta med plats för flera namn
2 Gillar på fb - Veronica Bredland Bråten
3 Tipsar på fb: http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten
4 Nummer 21 att gilla inlägget!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Glömde mailen, veronica_134@hotmail.com

Sofie sa...

1. Jag skulle köpa en amulett med mitt och mannens namn i <3

2. Gillar pa fb med namn Sofie Altuntas Lindholm

3. Länkar pa min fb logg
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/424746864240257

4. Följer redan pa bl och blev nr 22 att gilla inlägget

HOPPAS
citcit.kuruyemis@gmail.com

Elina sa...

Lott 1: Om jag vann så skulle jag köpa "Amulett standard" och gravera in mitt namn och mina 2 systrars och ge till mamma i julklapp.
Lott 2: Har gillat på facebook - Elina Backeby
Lott 3: Här har jag tipsat om tävlingen: http://marklar.blogg.se/tavling/2012/september/tavlar-om-ett-presentkort-pa-namnsmycken.html
Lott 4: Jag blev gillare 23 av inlägget på bloglovin

Min mejl: e.backeby@gmail.com

Emilia Månsson sa...

1. Om jag skulle få möjligheten att vinna så skulle jag förmodligen köpa någon av amuletterna eftersom att de är så fina och ge det till min mamma :)

2. Jag har gillat på facebook med namnet Emilia Månsson.

4. Har gillat inlägget och blev nummer 24.

e-emiliaa@hotmail.com

Alexandra sa...

1: Alexandra, Tuzcan@live.se. Jag skulle köpt ett riktigt fint halsband och skrivit in min pojkväns namn för han betyder allt för mig och vi har gått igenom så mycket tillsammans.
2. Har gillat på fb där jag heter Alexandra Maria Raphe Aspholm

Viola Moberg sa...

1. Jag skulle köpa Amulett liten till min systers barn.
2. Gillar inlägget på bloglovin, nummer 25

viola_mo@hotmail.com

Linda sa...

Jag vill gärna vara med :-)
Om jag vann skulle jag nog välja "Hjärta" och skriva dotterns namn, har ett halsband med sonens namn men inget med dotterns så det skulle vara kul att få ett med hennes också :-)
Har gillat på FB, Linda Öberg

Emma S sa...

1. Om jag hade turen att vinna skulle presentkortet bli ett bidrag till min mammas födelsedagspresent. Hon har i år önskat sig något personligt och jag och min syster har pratat om att köpa ett halsband med hennes döttrars namn ingraverat, dock har vi insett att det är något dyrare än vad våra studentbudgetar klarar av. Med ett bidrag skulle det dock vara fullt möjligt :-)
2. Jag gillar inlägget på bloglovin som nr 27
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

Lott 1. Jag är med! Sagapahlsson@live.se nås jag på och jag skulle köpa "Amulett standard" om jag vann :)

Lott 2. Gillar på fb (saga påhlsson)

Lott 4. Blev nr 28 att gilla inlägget på bloglovin!

Leif sa...

Jag är med. Om jag vinner skulle jag köpa smycket dogtag fotogravyr.
Gillar på bloglovin nummer 29.

generalleif@hotmail.com

Isabell - mamma till Embla sa...

1. Jag hade troligvis anävnt presentkortet till halsbandet Prinsesskrona med strassknoppar. Då hade jag graverat in min sambos och min dotters namn
2. Har gillat på fb, Isabell Ödegaard
3. Har delat tävlingen på min blogg http://annaisabells.blogg.se/2012/september/tavlar-om-ett-namnsmycke.html

4. Gillade ditt inlägg på bloglovin och blev nummer 30

Anna L sa...

1. Ängel med kedja tyckte jag var helt otroligt vackert.

2. Gillar på fb - Anna Lundkvist

3. Gillar som nr 31 på bloglovin

hillevianna@hotmail.com

Lindah sa...

jag är med.

1. om jag vinner skulle jag välja att lägga till en slant och ta denna: http://www.namnsmycken.name/gallery_70.html

2. gillar på fb (linda hallstensson)

3. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/september/presentkort-namnsmycken.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

Unknown sa...

jag e med=)
1. om jag vann hade jag valt ett smycke med fotogravyr- så fruktansvärt fiina!!
2.gillar på fb- emma roos
3. länkat i min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/09/namnsmycken24sep.html

lakritzflicka@hotmail.com

Anonym sa...

1. Ett hjärta där det står LYCKA på, superfint! (
2. Jag har gillat på facebook, Emmi Svensson.

emmi.svensson@hotmail.com

Anonym sa...

1. Jenny-Anne Johansson e.post jenny-janne@hotmail.com. Jag skulle köpa ett namnhalsband med texten "mattes älskade vänner"
2. Gillar FB sidan
3. har ingen blogg men har kopierat och klistrat in tävlingen offentligt så att mina vänner oxå kan vara med.
4. Följer bloggen och gillar tävlingsinlägget som nummer 32

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

1. Om jag har turen skulle jag nog köpa "Amulett Standard"
2. Gillar på facebook - Caroline Andersson
3. Gillar inlägget som nummer 33.

Caroliinea@hotmail.com

Charlotte "Clotte" sa...

Jag är med i tävlingen i samarbete med namnsmycken.
Om jag vinner skulle jag använda presentkortet till en Amulett Stor med spetsögla.
Bloglovin gillare nummer 34.
Mvh
Charlotte clotte@live.se

sandra - mamma till niklas & nora sa...

Hej!!!

Självklart vill jag vara med och tävla om så fint pris.

Lott ett: Om jag vann skulle jag köpa en stål ring med barnens insialler i till min kära sambo.

sandra - mamma till niklas & nora sa...

lott tre: Här är min blogg länk:

http://mammansandra.blogg.se/2012/september/tavling-1-2.html

sandra - mamma till niklas & nora sa...

Lott 4: Jag blev nr 25 att gilla på bloglovin.

tack för spännande tävling!!!

care69 sa...

Jag är gärna med!
Lott 1: Vinner jag tror jag det blir en:
Amulett Standard med färggravyr
Lott 2: FB: C Care Regn
Lott 3: Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/09/24-sept-vinn-presentkort-fran.html
Lott 4: Vi är nu 35 st som gillar inlägget.

care69(at)live.se

Agnes Åsberg sa...

Lott 1: Jag skulle vilja ha denna: http://www.namnsmycken.name/files/_MG_9841.JPG med min sons namn på!

Lott 2: Gillar! Agnes Åsberg.

Lott 3: Tipsat! http://aggehh.blogg.se/tavlingstips/2012/september/presentkort-500-kr-249.html

Lott 4: Jag blev gillare nr 36

aggehh.blogg@hotmail.se

nicole kestola sa...

namn; nicole kestola, blogg nikkki.se , hotmail : nickis-blogg@hotmail.se
lott 1: jag vill hemskt gärna vinna : Amulett Stor med spetsögla
Pris: 449:-
lott 2: jag har gillat deras fb sida, mitt namn där är Nicole Kestola
lott3: här är mitt inlägg http://nikkki.se/2012/september/tavlingar-i-stor-mangd.html#comment
lott4:gillat inlägget blev nummer : 37

emma sa...

är gärna med :D vill vinna: Amulett Standard med namnen Sandra och Fredrik. skulle ge den till min syster som har gift sig för en månad sen. som en liten fin gåva så här i efterhand! :) emma eriksson heter jag och min mail är: magicdream-@hotmail.com

Emma - Liljas mamma sa...

Jag vill ha fyra lotter!

♥ Om jag vann så skulle jag köpa det fina namnsmycket med ett löv och där skulle jag gravera in min dotters namn :)

♥ Gillar Namnsmycken på Facebook, "Emma Christina Kemppainen".

♥ Tipsat om tävlingen i min blogg här: http://liljasmamma.wordpress.com/2012/09/18/fina-namnsmycken/

♥ Gillar inlägget på Bloglovin

Namn: Emma Christina Kemppainen
Mail: emmachk@live.se
Blogg: liljasmamma.wordpress.com

rebecka sa...

Hur fina som helst! Skulle välja "stav 3 mm" för 399:-

Daniella sa...

Jag är med! :)
1. Jag skulle köpt en ring med gravyr tror jag, älskar ringar! :)
2.Gillar på fb - Daniella caroline

Min mail: daniella_caroline@hotmail.se

Mathilda sa...

Två lotter vill jag gärna ha. Jag nås på mathilda.robertsson@gmail.com och vann jag skulle jag köpa en stor amulett med min sons namn på. Har gillat sidan på facebook och jag heter Mathilda Robertsson :)

Anonym sa...

Jag är gärna med i tävlingen. Jag har gillat namn smycken på deras face book och jag är följare nr 94 men jag letade efter inlägget om denna tävlingen där men jag hittade inte det.

Om jag vann så skulle det helt klart bli ett silver smycke med ett litet hjärta med ett namn i.

nettan.klar@gmail.com

anette meg carlsson

Ida B sa...

Hej!

1, Jag skulle välja ett fotosmycken med bild på mina barn =) idapida(@)banck.se

2, Gillat på fb, Ida Banck

HOPPAS! =)

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, skulle köpa ett hjärta med namn och kedja till
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/09/p-kort-249.html
liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

En lott - Bricka m. löv och kedja skulle jag köpa=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com


Anonym sa...

Hej!

Åh, jag vill vara med och tävla!

1) Jag har inte riktigt bestämt mig ännu vad jag skulle köpa, men troligtvis skulle jag köpa prinsesskronehalsbandet till min väns lilla nyfödda dotter! Min vän fick sin dotter igår och jag är så glad för hennes skull! Prinsesskronehalsbandet är ju bara för sött! Det skulle vara roligt att få ge henne det! Något att växa i!
Sedan skulle jag kanske ha något till den nyföddes mamma också! Då får det nog bli en stav med dotterns namn i!

2) Självklart gillar jag Namnsmycken på FB (Annika Nilsson)

3) Jag har delat och tipsat om tävlingen på FB https://www.facebook.com/#!/annika.nilsson.357

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Per sa...

1 lott.
Jag skulle valt fyrstav mini och gett i doppresent till ett syskons barn.
peronsson@hotmail.com

Anonym sa...

En lott: Blir jag den glada vinnaren så köper jag Amulett Lyx, Stor
Tjock amulett (3mm)

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Unknown sa...


Jag skulle välja Stav 3 mm, med 18k guldhjärta
Pris: 699:-
Att alltid bära med sig sitt barn, om än i smyckesform måste väl vara en dröm för alla mammor? Likaså för mig. De växer ju så fort och får plötsligt förskola, skola etc. Egna aktiviteter.
Med namnsmycken är han alltid med mig, oavsett. Lycka!

Gillar på FB, Kristina Karlsson Fd Magnusson

Länkar. https://www.facebook.com/kristina.karlssonfdmagnusson/posts/286512344795478

Anonym sa...

Hej,

Jag vill vara med och tävla! Om jag vann skulle jag köpa Amulett Standard med min sambos namn på. :)

Hoppas!

//Hanna
hannadjuis@hotmail.com

Anonym sa...

2 lotter

Gillar på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

Vill vinna: http://www.namnsmycken.name/gallery_105.html
http://www.namnsmycken.name/gallery_70.html

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

1 lott

Prinsesskrona med strassknoppar
Pris: 599:-

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

1 lott

Fotogravyr på barbarnen i ett hjärta vill jag vinna!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

1 lott

Vill vinna fotgravyr hjärta 2 sidor

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Anonym sa...

Lott 1: Minibrickor med en bokstav; 3 st brickor med W,W,W + ett hjärta.

Lott 2: Gillar på FB (Kristiina Söderström).

Kristiina
krieppola@spray.se

Nathalie Eriksson sa...

Jag skulle köpa : SET Prinsesskrona
Halsband + Örhängen :D . Gillar på fb :)(Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

Helena Lindgren sa...

Jag är med och jag tar alla fyra lotter

1. Jag skulle köpa dessa örhängen som att ge som en liten present till mig själv för jag har avrit så duktig med allting. Ibland är man värd att unna sig något Strass, runda hängade örhängen

2.Gillar på facebook vart nummer 249 som gillar och det gör jag under namnet Helena Lindgren

3.Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/22182950/taevling-hos-agneslauedberg-presentkort-500-kr-paa-namnsmycken.htm#WriteComment

4.Gillar på bloglovin som nummer 39

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag deltar för min önskan är att köpa ett hjärta till min dotter med hennes namn.

niklas.jansson@comhem.se

Rebecka sa...

1. Då skulle jag köpa en berlock: http://www.namnsmycken.name/gallery_61.html
Har ett berlockarmband med några berlocker men det skulle vara kul och fylla på med någon ny att ha på handleden! Gillar verkligen de här berlockerna och skulle nog valt en i rosa:)
/rebecka.walfridson@hotmail.com

Katja H sa...

Hej!

Jag är gärna med och tar tre lotter :)


1. Om jag har nu turen med mig så skulle jag förmodligen köpa: http://www.namnsmycken.name/gallery_70.html, för då får jag plats med mina tre barns & älsklingens namn :)

2. Gillar Namnsmycken på FB ( Katja Hiekka )
3. Länkat till & tipsat på mitt FB-konto

Mvh
Katja Hiekka
katjahiekka@spray.se

Johanna sa...

Fyra lotter, tack! :)

Åh, jag kan inte välja! Men kanske skulle det bli Amulett Lyx, Stor med barnens namn på.

Har tipsat på Facebook; Johanna Kenas och gillar förstås Namnsmycken också!

Kan inte gilla tävlingsinlägget på bloglovin då det inte syns när jag scrollar ned (du har bloggat för mycket! ;P )

johanna@kenas.se

Jasmine NG sa...

Jag är med. Dogtag stor vill jag vinna till min sambo som är pappa till vår son.
Jag vill gilla på bloglovin men hittar inte inlägget.
Kramar!
Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

Dieseldoris sa...

1. skulle definitivt införskaffa en stålring med mina älsklingars namn på :)

2 Gillar på facebook - helene gustafsson

3 Delar inlägget offentligt på min facebook

Så jag tar 3 lotter och hoppas på tur! :D


helene84@live.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam