måndag 15 oktober 2012

Tävling: Kristina Edh Design

Jag tävlar om ett ljuvligt halsband från Kristina Edh Design hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

Vinster:
En vinnare får välja mellan två ljuvliga halsband, antingen ett spöke med “Lilla syster” eller nalle med “Lille bror” från Kristina Edh Design. Vinstvärdet ligger på 599 kr för nallen och 649 kr för spöket + frakt!

För att delta i tävlingen:
Gilla KE Design på facebook, dela sedan tävlingen i din facebooklogg genom att länka hit. Skriv därefter en kommentar här nedan där du berättar vilket av halsbanden du vill ha samt ditt namn, mejladress och eventuell bloggadress.

I denna tävling kan endast de med facebook delta och utför man momentet ovan får man en lott.
Tävlingen varar i två veckor och avslutas måndagen den 29 oktober klockan 21:00! Lycka till allihopa!

41 kommentarer:

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag är med :) Skulle vilja vinna "Lillebror"

Har gillat och delat på min facebook Monia Sundgren.

moniasundgren@hotmail.com

Sara sa...

Åh, vilka söta halsband, vill gärna vinna "spöket" med lillasyster texten på, till vår lilla söta Ellen som hunnit bli hela 6 månader.

Sara sa...

Glömde helt skriva mailadress saanas@gmail.com
Vill gärna vina halsbandet med spöket med texten lillasyster som skulle passa perfekt till våran lilla Elen som nu hunnit bli hela 6 månader.

Med vänlig hälsning, Sara Nääs

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om "Nallen" med Lille bror! Till lillebror som drömmer om att bli stor <3

Gillar och delar på FB! (Kristiina Söderström)

Ha en fin dag!
//Kristiina.

Anonym sa...

Gillar delar på Fb, Lilla systerhalsbandet
skulle va fint till lilla Maja.

evaflood@telia.com

Anonym sa...

Jag är med.
Gillar KE Design på Facebook.
Skulle vilja vinna det finfina spöket.
Elisabet A.
in_cava_vita@hotmail.com
Har delat/tipsat här:
https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12

Carina sa...

Jag är med :) Gillar er båda på fb. & delar till min sida.
Jag vill vinna ett Lilla-syster halsband<3
Ha det gott/Carina-Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Vilka söta halsband! Vill gärna vinna spöket med texten lillasyster till mitt yngsta barnbarnsbarn Nova som blir 2 år på Nyårsafton;))

Mvh Renate
wretefelt@hotmail,com

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!<
Jag är jättegärna med och önskar då lillebror.
Har gillat och delat på min FB-sida :)<
vivekalindh@hotmail.com

Anonym sa...

Underbara halsband, önskar ett storebror spöke till sonen, lillasyster får ofta halsband som inte används, sonen som älskar halsband o har de som sin "snutte" får inga för han är pojke o ska enligt normen inte ha halsband.. Detta vore perfekt för min spök tokiga son.
Ska dela då fort jag kommer till datan.
Gillar sidan :)
caroline_bjarnevi@hotmail.com
Carro barro

Anonym sa...

Gillat och delat.... Så nu hoppas jag att jag får vinna och om jag inte vinner så grattar jag vinnaren här på en gång: Grattis.

Anonym sa...

Gillat och delat.... Så nu hoppas jag att jag får vinna och om jag inte vinner så grattar jag vinnaren här på en gång: Grattis.

Mvh Tony Filili på FB.

Anonym sa...

Gillar o delar. Ett lillasyster halsband skulle vi gärna vinna till lilla Nora:)/Annica
mittoliv@hotmail.com

Anonym sa...

Ni har jag delat texten o länken på en för hand, inte via dela knappen, men på statusen. :) !

Jessica Lindvall sa...

Gillat och delat på fb (Jessica Lindvall) Skulle gärna vilja vinna lillebrorhalsbandet :-) Hälsningar Jessica. jessica.lindvall@hotmail.com

Jessica Lindvall sa...

Gillat och delat på fb (Jessica Lindvall) Skulle gärna vilja vinna lillebrorhalsbandet :-) Hälsningar Jessica. jessica.lindvall@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

Åh vad fint!
Lillasyster skulle passa fint!
Har delat o gillar på facebook.

Camilla Wihlborg

wihlborgskan (at) gmail.com

Pockethexan sa...

Nu har jag länkat på min FB http://www.facebook.com/kristinaedhdesign#!/pocket.hexan.3

Jag skulle så gärna vilja Lilla Syster- spöket till min lilla söta dotter som snart fyller år o bara älskar silver smycken.

Kramis från pockethexan@live.se

Pockethexan sa...

Ops här är länken till min fb. sida
http://www.facebook.com/kristinaedhdesign#!/pocket.hexan.3
där jag har gillat länkat till den här underbara tävlingen där jag skulle bli så lyckig om jag vann ett lillasyster spöke till min älskade dotter.

Kramis igen från pockethexan@live.se

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är med och har delat tävlingen här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/430364357013541

Gillar sen tidigare (Sara Kramer)

Jag skulle vilja vinna Lillasyster, till min guddotter.

Mail: sara_kramer@live.com

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Gillat - Caroline Andersson och delat här: https://www.facebook.com/CarolineAndersson93

Om vi har turen att vinna skulle vi välja nallen "lillebror"! :)

caroliinea@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och har gillat & delat på FB
https://www.facebook.com/#!/mammamuh/posts/546015008747910


Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/october/halsband.html

tavlingar(at)officefixarna.com

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med & tävlar.
Jag gillar och delar på fb (Anna Vid)

Jag skulle gärna vilja vinna lilla syster spöket.

Mvh/ Anna Vid
annavid2011@gmail.com

johanna sa...

Jag skulle vilja vinna lillebror:)
Delar på fejjan som johanna andersson :)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med

Skulle vilja vinna: lillebror
Gillar på fb och har delat på fb - Veronica Bredland Bråten

veronica_134@hotmail.com

Fatma sa...

bloglovin byte? :)

Lili sa...

Jag är med.
Skulle vilja ha:lillebror
redan gillat på fb och har delat på fb med namn Lili Ying.

mail:he-jasmine@163.com

care69 sa...

Jag är gärna med och tävlar om nallen.

FB: C Care Regn, har tipsat här:
https://www.facebook.com/caresextionio/posts/288850347882859

Tipsat även på bloggen:
http://care69.blogspot.se/2012/10/29-okt-vinn-ljuvligt-halsband-fran.html

care69(at)live.se

inga sa...

http://www.facebook.com/gerda.nador/posts/212642358867722
I like Magkdja :)
nadorgerda (a) gmail.com
hugs
Gerda

Wildflower sa...

Jag är med. Gillar KE Design på Facebook.
Skulle gärna vilja vinna lillebrorhalsbandet :)
FB: Flower Wild
E-mail: worldofwildflowers@gmail.com
Har delat/tipsat här: http://www.facebook.com/flower.wild.31/posts/242156042580349

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med. Har delat på FB och taggat dig. Gillar deras sida (Anna Karlsson)

Vill vinna halsbandet lillebror då jag väntar en lillebror

Har länkat här också

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/10/28/kristina-edh-design-2910/

Fröken M sa...

Åh, jag vill vara med och har jag turen på min sida faller valet på spöket :)
Gillar och delar på fb - Michaela Johannesson

frokenmela@mail.com

Sofia Ceder sa...

Vi har en lillasyster och en storebror i vår familj, så det får allt ta och bli lillasyster halsbandet, men TILL storebror som älskar sin syster över allt i världen (men som ofta blir snuvad på uppmärksamheten!

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar! Jag gillar på facebook- Debora Persson.
Jag skulle vilja vinna LILLEBROR! :)

deborapersson@gmail.com

Jenny Alexandersson sa...

Jag är med.
gillar fbsidan. (Jenny Alexandersson).
Har även delat med mig av tävlingen på fb.
Delar tävlingen på min blogg: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/october/halsband.html
mail: jennytavlar@hotmail.com
Vill vinna spöket!

Carola sa...

Åh, klart jag vill vara med! Jag har gillat och delat och vinner jag så är det Lillasyster-halsbandet jag önskar till vår Sheena.

barbamama78@gmail.com

Anonym sa...

Jag är med och har gillat och delat som Malin Midenheim!

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är gärna med och tävlar om halsbandet "LILLEBROR" <3

Gillar o delar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

MansonDust - En mammablogg om barnmode sa...

Gillar! Och delar. :)

mansondust@gmail.com

Jenny Karlsson K sa...

Jag gillar och vill vinna Spökhalsbandet till min lilla Moa som inte har lika många "fina" halsband som storasyster <3 HOPPAS!

Mail: j_karlsson_@hotmail.com

Helen Elm sa...

Gillat och delat och hoppas på lillasyster!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam