onsdag 3 oktober 2012

Tävling: MAM

Jag tävlar om ett av två set med steriliseringsbox och nappar från MAM hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

Vinster:
Två vinnare får varsin supermart steriliseringsbox med tillhörande nappar från MAM.

Vi har fått äran att testa denna praktiska, innovativa idé och vi är väldigt nöjda. Med lite vatten och en micro blir napparna rena och steriliserade på ett kick! Det kan helt enkelt inte bli enklare. Vi har alltid med oss en steriliseringsbox och nappar i skötväskan, man vet ju aldrig när man är på språng!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, kontaktuppgifter och berätta att du vill vara med och tävla.
Lott 2: Gilla min blogg på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (endast “Lott 1” är ett obligatoriskt moment) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i två veckor och avslutas onsdagen den 17 oktober klockan 21:00! Lycka till allihopa!

49 kommentarer:

Malin sa...

Agnes, Agnes!
Jag fattar ju lite illa!
Har jag gjort rätt?
Vad då nummer?
//Malin

Vanilla sa...

Jag är gärna med och tävlar! :-) Vi har bara kört med MAM:s nappar till min dotter, och just nu har vi bara två stycken!

Jag har gillat tävlingsinlägget som nummer 1! :-)

Ha en bra dag!
Kramar

johanna sa...

Jag är lätt med och tävlar om dessa braiga nappar. Gillar på face-johanna andersson och gillar inlägget på bloglovin som nr 2

Malin sa...

1. Är med och tävlar!
2. Gillar din sida med namnet Malin Midenheim
3. Delat på facebook

Anonym sa...

1Lott ...
Vill vara med för att jag har goa barnbarn som använder napp/Kram

annmi.eriksson@hotmail.com

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag är med :) Gillar på facebook med namnet Monia Sundgren.

moniasundgren@hotmail.com

Sofie sa...

1. Jag är gärna med i striden

2. Gillar redan din blogg - Sofie Altuntas Lindholm

3. Tipsar pà min FBlogg
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/102809966544204

4. Gillar inlägget pa bloglovin som nr 3

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Emilia - 17 år & Mamma till Tatum. sa...

1. Är helt klart med att tävlar! Nappar kan man aldrig få för många av ;)
2. Gillar med namnet Emilia Lindbom.
3. Tipsat: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/october/mam-nappar-box-1710.html#comment
4. gillade som nr 5.

lovesmillis_95@hotmail.com

Lina sa...

Jag är gärna med. Dottern vägrar nappar som inte är MAM så detta hade vart en fin vinst som kommit till nytta :)

Gillar din fb sida sedan innan - Lina Eckerström.

Gillat inlägget på BL som nr 6.

Ha en fin kväll !
linaeckerstrom@hotmail.se

Emma sa...

Jag är gärna med och vinner Wilmas favoritnappar!

kram

Malin sa...

1. Vi vill vara med för nappar går alltid åt!
2. Gillar redan på FB
3. Blev nr 7 att gilla på BL

Malin Bergling
foggy_notion79@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är inte med då jag har samma tävling själv men har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/10/03/mam-1710/

Mathilda sa...

Jag vill vara med och tävla :) /Mathilda (mathilda.robertsson@gmail.com)

Fröken svår sa...

1.Jag är gärna med och tävlar!
2.Gillar på fb (Johanna hannah jansson)
3.Tipsat;
http://barajagochmin.blogspot.se/2012/10/1710.html
4. Gillar som nr 8
rockbarnettavlar(at)hotmail.com

Frida sa...

1. Jag vill vara med! =)
2. Frida I

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar lott 1 och lott 3.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/october/17-oktober-vinn-steriliseringsbox-och-nappar.html

Spacegirl_@spray.se

Emma S sa...

1. Vill jättegärna vara med :-)
2. Följer bloggen på facebook (Emma Sjöberg)
3. Gillar inlägget som nr 9 på bloglovin
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Anonym sa...

Dottern älskar MAMs nappar så vi är gärna med och tävlar.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

Annica sa...

Jag vill vara med.

Gillar på fb, Annica Nilsson


bloodsband@live.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Jag är såklart med =)
veronica_134@hotmail.com
2 Gillar redan din fb sida - Veronica Bredland Bråten
3 Tipsar på fb - http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten
4 Nummer 10 att gilla inlägget...

liselotte sa...

1. Jag vill vara med och tävla!
2. Gillar sedan tidigare, liselotte andersson
3. Länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/10/nappar-och-steriliseringsbox-1710.html
4. Gillat inlägget som nr 11
liselotte.202andersson@telia.com

Lindah sa...

1. jag är med

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/october/nappset.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

1.Jag är med och tävlar! Ett bra sätt att förminska riskerna för brännskador när man då slipper koka napparna på spisen!
2. Jag gillar på facebook- Debora Persson
3. Tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/10/06/8767773-mam-nappar-17-oktober/
4. Följer på bloglovin och gillar inlägget som nummer 12

deborapersson@gmail.com

emlisch sa...

jag är gärna med och tävlar =)

tar en lott!

emjo_83@hotmail.com

JoHaNNa sa...

jag är med och tävlar :)

Caroline - Mamma till Leah! sa...

Jag är gärna med!

caroline_wedmark@hotmail.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla med tre lotter och jag gillar på FB ( Linda Granberg)

och så länkar jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2012/october/vinn-nappar-och-steriliseringsbox.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med.

Har gillat på FB och delat:
http://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

Hälsningar Tina
christinecarlstrom@hotmail.com

Anonym sa...

MAMs nappar är de enda dottern tar så vi är gärna med.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

Emma sa...

Jag är med och tävlar! emmelli237@gmail.com

Emma Widman sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar och har också gillat din sida på fb!

mvh
Emma Widman, "mamma med bakterieskräck"
emma.widman@hotmail.com

E-L sa...

Jag är gärna med. Dottern använder bara deras nappar. Nu när förskola och jobb har börjat har man lite sämre med tid. Därför vore detta perfekt att underlätta lite i vardagen.

pemms66@yahoo.com

Anonym sa...

1. Jag är gärna med!

2. Gillar på FB! (Kristiina Söderströ)

mvh Kristiina
krieppola@spray.se

Jenny Alexandersson sa...

Jag är med, tar alla fyra lotterna! :)
Gillar på fb. (Jenny Alexandersson).
Här har jag tipsat om tävlingen: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/october/mam-1-2.html
Blev nummer 13 att gilla inlägget.
mail: jennytavlar@hotmail.com

hilda sa...

jag är gärna med och tävlar!! :)

Engsir sa...

Jag är med och tävlar!

therese.engstrom@telia.com

sarah sa...

Jag vill vara med :)
litte_kanske@hotmail.com

Anonym sa...

Jag och lilla minna är med och tävlar!
Hälsn. Anna
tindrasoliv@gmail.com

LittleMissWitty sa...

1. Daniela Brantlind, och jag är gärna med och tävlar!

2. Har gillat bloggen på facebook också :)

Mail: neliz.se@gmsail.com

Sofie sa...

1. Jag är gärna med

2. Gillar redan din blogg pà FB med namn Sofie Altuntas Lindholm

3. Tipsar här
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/235949863200793

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

1. Jag är med! sara_kramer@live.com
2. Gillar dig redan på FB (Sara Kramer)
3. Har delat offentligt på Fb: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/390779740990460
4. Följer dig redan på BL, och skulle nu leta tävlingsinlägget att gilla.. Men det fanns inte kvar bland inläggen som var där :/ Hur gör jag då?

Carola L sa...

Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/october/steriliseringsbox-och-nappar-fran-mam.html

Kan inte gilla inlägget på BL eftersom det är för långt ner :-(

tavlingar(at)officefixarna.com

Anna Vid sa...

Hejsan!
1 Jag är gärna med och tävlar. annavid2011@gmail.com

2. Jag gillar på FB (Anna Vid)

3. Tipsat på min blogg: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2012/october/17-okt-tavla-om-2-set-mam-nappar.html

erika sa...

jag är med

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Tävlar gärna!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Hopppas på vinst!!

/Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Jag vill gärna delta i din tävling!!

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!
Mvh
Sofie

sofiek78@gmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam