fredag 25 januari 2013

Tävling: Ella’s Kitchen

Ellas Kitchen

Jag tävlar om en uppcyclad väska fylld med 100% ekologisk barnmat från Ella’s Kitchen hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får en uppcyclad väska fylld med 100% ekologisk barnmat från Ella’s Kitchen! Vinstvärdet ligger på 250 riksdaler + frakt!

I Ella’s Kitchen-brigaden kan alla som vill och använder barnmatsförpackningar delta genom att skicka in sina använda förpackningar. Det går bra att skicka in Ella’s Kitchen-barnmatsförpackningar eller liknande barnmatsförpackningar av annat märke som också är i plastfolie till återvinning. Återvinningsprogrammet är helt gratis eftersom Ella’s Kitchen står för frakten. För varje inskickad barnmatsförpackning tilldelas deltagaren 20 poäng till sitt användarkonto som sedan kan lösas in till 20 öre att skänka till valfri välgörenhetsorganisation. Just nu pågår även en Vintertävling där du kan vara med och tävla om vinster upp till 500:- till välgörenhet.”

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress samt ditt svar på denna fråga:
Vilket företag samarbetar Ella’s Kitchen med för att återvinna använda barnmatsförpackningar?

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Ella's Kitchen Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Alla kommentarer kommer hållas dolda tills den är avslutad, detta för att undvika “tjuvkikningar.” Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas fredagen den 8 februari klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

54 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är med och tävlar. :)

Svaret är: TerraCycle

Gillar dem på facebook, följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget.

emely_tuvang@hotmail.com

jessamy sa...

dom samarbetar med TerraCycle

Gillar redan med namnet Linnéa Möller

Jag har tipsat här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

Jag följer dig redan på BL.

mvh jessamy_@hotmail.com

Amanda S sa...

Terracycle :)


amanda123_321@hotmail.com

Jag följer din blogg på bloglovin sedan tidigare!

www.elinalm.se sa...

TerraCycle
Vilket bra initiativ, hade inte hört om detta innan!

Jag följer på bloglovin
Mvh Elin, Fluffot@gmail.com

Millah sa...

Men gud vilka bra tävlingar du har och
jag är återigen med då det är något jag vill vinna.
Så nu hoppas jag att jag nångång ska vinna.


1. Svar: TerraCycle
2. Gillat på facebook "camilla millah öman"
3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/january/ellas.html
4,. Har dig redan på bloglovin

Hoppas på tur.. Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Svar: Terracycle samarbetar de med.

Jag gillar på FB, Tina Carlström.
Har delat på min FB också. https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

Hälsningar Tina Carlström
christinecarlstrom@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, detta vore perfekt till min lilla guddotter som älskar mat. Ella’s Kitchen samarbetar med TerraCycle för att återvinna använda barnmatsförpackningar.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/january/tavlar-om-en-uppcyclad-vaska-med-barnmat.html#comment

Prenumererar på din blogg på bloglovin redan.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Fröken M sa...

Jag vill såklart vara med !!
Detta vore den PERFEKTA presenten nu när Viggos lilla kusin ska börja äta "riktig" mat, och då vill man ju såklart att hon ska få det allra bästa :)

1 Ellas kitchen sammabetar med TerraCycle
2 jag gillar på fb - m mela johannesson
3 jag delar även tävlingen på fb
4 följer dig med bl sedan länge men blev nr 4 att gilla inlägget !

Kram Fröken M

frokenmela@mail.com

Wihlborgskan sa...

Tre lotter tack!

Svaret är terracycle.
Blev nr 5 att gilla på Bloglovin.
Gillar på Facebook (Camilla Wihlborg)

Hoppas hoppas på tur :-)

wihlborgskan at gmail.com

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

- Terracycle!
- Gillar på fb (saga Påhlsson)
- Följer dig redan på bloglovin :)

Saga Påhlsson, sagapahlsson@live.se

Fröken svår sa...

Svar;
TerraCycle
Gillar på fb;
https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
Tipsar;
http://barajagtestarturen.blogspot.se/2013/01/82.html
Följer dig redan via bloglovin!
rockbarnettavlar@hotmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är med!

Rätt svar: Ella's kitchen samarbetar med TerraCycle.

- Gillar på Facebook (Sara Kramer).
- Delat tävlingen offentligt: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/277029739091076
- Följer dig redan på Bloglovin :)

Mail: sara_kramer@live.com

Caroline, längtan efter fler barn. sa...

Svar: TerraCycle

Gillar - Caroline Andersson
Följer dig redan på bloglovin.

Caroliinea@hotmail.com

Sonen älskar dessa, tyvärr slutade dom sälja dom på affären här, men dom är perfekt att ha med när man ska iväg på något! :)

Anonym sa...

Hej!

Företaget som Ella's Kitchen samarbetar med för att återvinna använda barnmatsförpackningar är TerraCycle.

Jag gillar Ella's Kitchen Sverige på Facebook alias: Petra Christensen

Jag följer dig på bloglovin.

mejl: gnuttisen@hotmail.com

Carola L sa...

Svar: TerraCycle

Gillar på FB (Carola Lind)och följer bloggen via BL sedan länge

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/january/ekologisk-barnmat.html


tavlingar(at)officefixarna.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Kul tävling!
Fyra lotter!!

- Svar: TerraCycle
Veronica
veronica_134@hotmail.com
- gillar på fb - veronica bredland bråten
- tipsar på fb - http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten
- följer redan din blogg via bl...

Anonym sa...

TerraCycle

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Victoria sa...

1. De samarbetar med Terracycle

2. Jag gillar på FB - Victoria G Tegström

3. Jag har tipsat här: http://vgt.blogg.se/2013/january/ellas-kitchen-vaska-82.html

mailadress: vicky_picky83@hotmail.com
4. Jag blev följare nr 422

Malin sa...

Den här tävlingen skulle jag verkligen vilja vinna! Vilket pris! Perfekt för min hungriga bäbis :)
1.De samarbetar med TerraCycle.
2.Gillar på FB (Malin Bergling)
3.Tipsar här http://malinochskrutten.blogspot.se/2013/01/tavlar.html
4.Följer dig redan på BL.

Malin foggy_notion79@hotmail.com

Monika G sa...

En chans till mig. Svaret är TerraCycle.

vh
Monika
utsikten79@telia.com

Sarah Axelsson sa...

Jag är gärna med och tävlar, svaret på frågan är:
De samarbetar med TerraCycle.

Jag gillar sidan på fb.

/Sarah, litte_kanske@hotmail.com

Anna sa...

Hejhej!

1. TerraCycle
2. Gillar på Fb som Anna Vland.
3. Delar på FB.

Nu hoppas vi på tur för en Liten som gillar Ella's Kitchen. Ha det så fint!
Mvh Anna

Anonym sa...

Hej!

De samarbetar med Terracycle!

Hälsningar,
ohlssonhanna@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Svar: Terracycle

Gillar på FB, Anna Karlsson

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/01/29/ellas-kitchen-82/

Följer dig på BL sen förut

blogg@annakarlsson.se

Eva-Ley sa...

De jobbar tillsammans med Terracycle

Eva-Ley Kamijo (eva-ley@kamijo.se)

Anonym sa...

Fick ihop 2 vinstchanser :)(gillar Ella´s kitchen på Fb sedan tidigare)

Svar: TerraCycle heter företaget.

Mvh Maria Jonsson
mariaj9@spray.se

Lisette sa...

företaget som de samarbetar med heter terracycle!

lite extra chanser: =)
1. har gillat på facebook (lisette bäcksro)
2. delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/01/82-agnes-ellas-kitchen.html
3. prenumererar redan

lis1etavlar@gmail.com

Mathilda sa...

Svar: Terracycle
mathilda.robertsson@gmail.com

JoHaNNa sa...

Ella samarbetar med TerraCycle.

gillar på fb: Johanna Hellberg

Anonym sa...

Hej! Tävlar gärna :)

Svar:TerraCycle

Gillar på fb (Matilda Pettersson)

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag tar en lott. Svaret är TerraCycle.

// Lennart
slsvensson@hotmail.se

Emma sa...

Jag är gärna med och tävlar!=)

Gillar på facebkook (Emma Öberg)

Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2013/february/tavling-ekologisk-barnmat.html

Emma - Liljas mamma sa...

♥ Svar på frågan: TerraCycle

♥ Gillar Ella's Kitchen på FB!

♥ Bloggat om tävlingen här: http://liljasmamma.wordpress.com/2013/02/03/ekologisk-och-nyttig-mat/

♥ Följer dig via Bloglovin sedan tidigare!

Namn: Emma Christina Kemppainen (även FB)
Mail: emmachk@live.se
Blogg: www.liljasmamma.wordpress.com

Unknown sa...

Svar: Terracycle!


Tips! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/02/8-februari_4.html

Följer dej på BL redan och gillar inlägget som nummer 6!

Kraaaam!
Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
dessie_2000@hotmail.com
http://dessie.nu

Alexandra Frögren sa...

Jag vill vara med och tävla!
Det är TerraCycle som Ellas kitchen samarbetar med.

alexandra.frogren@hotmail.com

axdal sa...

svaret på frågan är TerraCycle

jag gillar elleas kitchen på fb ( alexandra dahlberg)

jag prenumenrar sedan lääääännnngggee.. på din blog på bloglovin.. :)

och jag tipsar om tävlingen på fb http://www.facebook.com/axdal87

kram alexandra
axdal@me.com

Vanilla sa...

Vilken rolig tävling, min dotter älskar Ella's Kitchen! :-)

1. De samarbetar med TerraCycle

2. Jag har gillat Ella's Kitchen på FB, du har mitt namn! :-)

3. Jag har tipsat här: http://byvanilla.blogspot.se/2013/02/tavling-hos-agnes.html

4. Gillade som nummer 7

Nu hoppas jag och Lillahjärtat på tur! :-)
Kramar

Nathalie sa...

Dem samarbetar med återvinningsföretaget TerraCycle
Nathalie Wolf, nathalie.wolf85@gmail.com

Maria sa...

Företaget som de samarbetar med heter TerraCycle. Vilken fin vinst, att få ge sina barn något som verkligen är nyttigt för dem på riktigt och som dessutom är bra för miljön!
Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Sara, Alva, Melvin, Ola och Simon sa...

Dom samarbetar med TerraCycle
Gillar Ella's Kitchen Sverige på FB (Sara Elisabeth Norberg)
Länkat tävlingen på min blogg http://sahara1983.blogspot.se/2013/02/tavling.html

eriika sa...

Ellas Kitchen sammarbetar med TerraCycle :)

jag gillar ellas på facebook!

Eriika Öhman Lindahl
eriika.o.lindahl@hotmail.com

Sara sa...

De samarbetar med TerraCycle!

Jag har gillat på Facebook (Sara Kerttu) och även lagt till dig på Bloglovin, men hittar inte numret som du eftersöker?

Mail: sara.kerttu@gmail.com

Hoppas på tur! :)

Lotta sa...

Svar: Terracycle

Lotta Larsdotter
lotta.larsdotter@gmail.com

Gillar på FB (Lise-Lotte Larsdotter)

Martina Smedberg sa...

Wiiihooo vad skoj!! Jag vill vara med och tävla :)

Martina Smedberg
martina_smedberg@hotmail.com

1. Ella’s Kitchen samarbetar med TerraCycle
2. Gillat Ella's Kitchen Sverige på facebook
3. Tipsa om tävlingen på min blogg
och länka hit; http://smedbergandersson.blogg.se/?tmp=634105
4. Prenumerera på din blogg hos Bloglovin' och jag blev följare 435

Martina Smedberg sa...

Wiiihooo vad skoj!! Jag vill vara med och tävla :)

Martina Smedberg
martina_smedberg@hotmail.com

1. Ella’s Kitchen samarbetar med TerraCycle
2. Gillat Ella's Kitchen Sverige på facebook, Martina Smedberg
3. Tipsa om tävlingen på min blogg
och länka hit; http://smedbergandersson.blogg.se/?tmp=634105
4. Prenumerera på din blogg hos Bloglovin' och jag blev följare 435

Anonym sa...

TerraCycle

Sanna
sannam45@hotmail.com

Caroline - Mamma till Leah! sa...

Jag är med!
Ellas Kitchen samarbetar med TerraCycle för att återvinna förpackningarna.

Gillar på fb (Caroline Wedmark)


caroline_wedmark@hotmail.com

Lilljenny83 sa...

Hej Ella´s sammarbetar med TerraCycle :)
Underbart med bra eko mat i underbart prakriska förpackningar för små händer :)

Jag gillar på fb & blogloving där blev jag nummer 8 att gilla inlägget :)
Delar även tävlingen på fb.

// Jenny Moen
lilljenny83@gmail.com

Elina Dahlgren sa...

1. Företaget heter TerraCycle
2. Gillar på fb, Elina Dahlgren
3. Följer via bloglovin sedan länge

MVH

ElinaDahlgren07@hotmail.com

Anonym sa...

TerraCycle

Dorjana

solrosen1975@hotmail.com

Emma W sa...

Företaget heter terracycle och jag och min Ella är gärna med och tävlar. Gillar på fb -emma widman och följer dig redan på bloglovin.

Nu håller vi tummarna! kramar från Emma och Ella
emma.widman@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

1. Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

2. Tipsar i blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/agnes.html#comment

3. Följer dig redan på bloglovin. Blev nr 9 som gillade inlägget.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Mari sa...

de samarbetar med TerraCycle.

prenumererar redan på dej på bloglovin.

min mail: mixenpixen@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

Svar: Terracycle

Mvh Eleonor Hållbus Dahlin

eleonor.hallbus@telia.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam