måndag 14 januari 2013

Tävling: Playtray

Jag tävlar om en Playtray hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får en Playtray i valfri färg. Playtray är en bricka som är designad för Stokke Tripp Trapp-stol. Playtray kan användas när barnet äter, leker och målar, och gör livet enklare för både barnet och föräldrarna. Vinstvärdet ligger på 500 riksdaler + frakt!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vilken färg du väljer om du vinner en playtray.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Playtray på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas måndagen den 28 januari klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

44 kommentarer:

Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen sa...

Jag är med! Jag skulle vilja ha en blå =)

A-birds@hotmail.com

Caroline, Längtan efter fler barn. sa...

1. Om jag vann skulle jag välja en i Svart. Har en vän som alltid står och svär över att det inte finns bord till tripp trapp stolarna och det skulle nog jag gjort med om jag hade haft 3 barn som satt och kladda och ett äldre barn som skriker för att dom andra kladdar. Så detta skulle bli en present till Oliver och hans mamma när vi ska på kalas där i slutet på februari :)

Gillar på facebook - Caroline Andersson

Tipsat om tävlingen: http://caroliinea.vimedbarn.se/tipsar-om-lite-tavlingar/

Följer dig redan på bloglovin :)

caroliinea@hotmail.com

Millah sa...

Jag är absolut med =)

1. Transparent
2. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/january/playtray.html
3. Har dig redan på bloglovin
4. Gillat på facebook "camilla millah öman"


Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Detta är verkligen en drömtävling och jag är gärna med i den!

Jag tävlar med tre lotter.
Jag skulle gärna vilja vinna en svart Playtray.

Jag har gillat på FB (Tina Carlström) och jag har delat på FB här: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

Hälsningar Tina Carlström
christinecarlstrom@hotmail.com

Fröken svår sa...

Jag är gärna med. Visste inte ens att dessa brickor fanns! Vore perfekt då vi har två stokke stolar här hemma.
1. Vi skulle vilja vinna en transperant.
2. Jag gillar på fb;
https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
3. Tipsar;
http://barajagtestarturen.blogspot.se/2013/01/blog-post_14.html
4. Följer dig redan via bloglovin.
rockbarnettavlar@hotmail.com

Lisette sa...

jag skulle vilja ha en playtray i svart!

vill gärna ha två extra chanser!
* har gillat på facebook (lisette bäcksro),
* tipsar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/01/281-agnes-playtray.html

Vanilla sa...

Vilken rolig tävling! Jag är gärna med!

1. Jag skulle välja en vit bricka, den vore perfekt till vår vita Tripp Trapp! :-)

2. Jag följer dig sen länge, men gillade inlägget som nummer tre! :-)

Cicci sa...

Gillar! :)

För två lotter delar jag på FB. Cecilia MArklund.

ciszi@hotmail.com

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

- jag är med, och skulle välja en vit om jag vann.
- gillar med namnet Saga Påhlsson :)
- Följer dig sedan innan, och blev nr 6 att gilla inlägget!

Unknown sa...

Vilken bra tävling!
Jag vill gärna vara med i utlottningen och skulle jag vinna får det gärna vara en svart bricka.

Jag gillar redan på facebook (Elin Friman)

Unknown sa...

Hej!
Undrar hur du gör för att hålla alla tävlingarna på din blogg? Är det via ett företag på något sätt eller? :)
Tacksam för svar och lite tips på att få en större blogg!
Mvh Sandra

Anonym sa...

Hej!
1. jag gillar playtray på fb
2. delar på fb

Om jag vinner skulle jag gärna vilja ha den svarta playtray brickan

mvh
Lotta

lottahellstrm@yahoo.se

Anonym sa...

Hej

Jag är gärna med och tävlar om ett svart bord.
Skulle passa snyggt till vår svarta stol.

Jag gillar och delar på FB http://www.facebook.com/sara.carlstrom.3517

Jag gillar med Sara Carlström.

Mvh, Sara

saracarlstrom@hotmail.se

Anonym sa...

Jag vill tävla!
Helst en transparent bricka

Jag följer dig på bloglovin sen i december.
Mvh Elin, Fluffot@gmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är med och tar alla lotter :)

1. Om jag har turen att vinna så önskar jag en transparent till min vän som väntar barn.
2. Gillar på Facebook (Sara Kramer)
3. Delade tävlingen offentligt: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/275206905941447
4. Följer dig redan på Bloglovin.

Mail: sara_kramer@live.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar om en vit .

elmeri23@hotmail.com

Unknown sa...

1. Jag vill vara med och tävla! Har en svart stockestol och skulle så behöva en playtray till den. Gärna en transparent :)
2. Gillar på fb (Jeanette Beijar)
3. Delar på fb https://www.facebook.com/jeanette.beijar?ref=tn_tnmn

Mail: Jeanette.beijar@gmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Klart att jag vill vara med! Skulle vilja ha en transparant om jag hadde turen med mig!

Jag gillar pa FB med Namnet Barbados Jenn

Jag foljer dig redan pa bloglovin och gillade inlägget som nummer 6!

Unknown sa...

Jag är med :)

1. Om jag vinner, så skulle jag välja en vit och skulle ge den i dopgåva till bästa vännens bebis som har BF samma dag som tävlingen avslutas :) Vi har själv ingen sån stol men tävla kan man ju göra ändå :D

2. Gillar på fb, Dessie Borgström

3. Tips! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/01/28-januari.html

4. Följer dej redan :)


Kraaam!
Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
http://dessie.nu
dessie_2000@hotmail.com

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om en vit Playtray och gillar & delar på Facebook (alias: Petra Christensen) samt följer dig på bloglovin'.

En Playtray för vår lille Frej,
skulle verkligen passa sig,
då slipper mamma moppa golvet varje da',
vilket vore fantastiskt bra! ♥
Praktisk, underbar och alldeles vit,
hoppas verkligen att en Playtray hittar hit! ♥

mejl: gnuttisen@hotmail.com

Jii sa...

Hej! :) Om jag vinn skulle jag vilja få röd :)

minuhno@gmail.com

Linda Eriksson sa...

Hej den här tävlingen är alldeles för bra för att missa :)

1. Jag skulle hemskt gärna vilja vinna en hem till oss, en transparent. Grymt snygg och dessutom går den att göra personlig med foton, tyg eller andra bilder på undersidan :)
2. Gillar playtray på FB, Linda Eriksson.
3. Har delat tävlingen på min blogg http://lindslus.blogg.se/2013/january/tavling.html#comment
4. Har lagt till din blogg som jag hittade till pga denna tävling men ser inte vilket nummer jag blev?

Linda Eriksson lindajohannadahlbo@hotmail.se (precis bytt efternamn)
Trevlig fortsatt vecka! :)

Megabass sa...

Hellou Hellou
if i should win. i would get the Blue.
Thank you very much

Marika sa...

Hej, en genomskinlig vore fin
Hittade hit via palytray, vilken fin blogg du har!
Marika.stahl@gmail.com

mammatajkon sa...

Eva Olin
evanissen@live.se

jag skulle gärna önska vinna en i SVART

Athena sa...

blue its my choice, thanks

x_unrated at hotmail.com

Unknown sa...

Kära vänner, Playtrayn finns INTE i blått, så det är en omöjlig önskan...:)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med =)

1 Hoppas vinna en vit!
veronica_134@hotmail.com

2 gillar på fb - veronica bredland bråten

3 tipsar på fb - http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten

4 följer redan på bl!

Laura sa...

Jag är med! Jag skulle vilja ha en svart. Gillar playtray på FB, Laura Taimi. (e-post är lemsalo@gmail.com)

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha en vit playtray om jag vann :)

anna/anlin82(at)hotmail.com

Anonym sa...

En svart skulle jag vilja vinna.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Carola L sa...

Jag skulle vilja vinna en röd
Gillar på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/january/playtray.html

tavlingar(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Är jättegärna med i din roliga praktiska tävling :) och jag vill gärna välja färgen svart om jag skulle vinna.

greatgirl@tele2.se

Caroline Sjögren sa...

Jag är med!

Jag skulle velat vinna en blå :)

Carro68@live.se

Jenny Alexandersson sa...

Jag är med.
Vill gärna vinna den svarta.
Gillar även Playtray på facebook. (Jenny Alexandersson).
Länkat tävlingen här: http://www.nattstad.se/jennytavlar?id=6413688
Följer dig redan på bloglovin men jag gillade inlägget ist, blev nummer 8.

mail: jennytavlar@hotmail.com

Katii sa...

Jag är med :)
Vill ha den transparent brickan.
Gillar på Playtray i FB (Katja Tuomola)
- katinka76@luukku.com

Katii sa...

Jag är med :)
Vill ha den transparent brickan.
Gillar Playtray på FB (Katja Tuomola)

katinka76@luukku.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med!
Jag skulle vilja vinna en transparent! :)

jag Prenumererar redan på din bloglovin sen långt innan :)

deborapersson@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna en i svart!
Den hade passat perfekt till stolen här hemma!

Jenny
jennyorust@hotmail.com

Emma W sa...

Om jag vinner skulle jag gärna vilja ha en transparent. Gillar på fb-emma widman och följer dig på bloglovin sedan tidigare.

mvh Emma Widman
emma.widman@hotmail.com

Anonym sa...

Frida Dahlbo och jag vill gärna ha en tranparant/genomsynliga!

Mail: frida.dahlbo@hotmail.com

Anonym sa...

Ska precis till att damma av min tripp-trapp som jag hade när jag själv var liten för 30 år sedan. Den ska målas om och sedan ska min 6 månaders bebis få använda den. En transparent bricka till den skulle vara perfekt!

Mvh Stina

stina24@hotmail.com

Kim sa...

Jag vill vara med =)

1. Vit
2. Följer redan på bloglovin
4. Gillat på facebook - Kim Falkenström

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med! :D

1. Om jag vinner önskar jag mig en svart
2. Gillar på Facebook (Sandra Li)
3. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2013/january/playtray-282.html
4. Följer dig redan vi Bloglovin

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam