torsdag 14 februari 2013

Liam 4 år!

Idag blir vår älskade kille hela fyra år! Simon väckte mig nu på morgonen efter hans nattskift, så ställde vi oss och lagade pannkakor till frukost. Sen smög vi in och sjöng för Liam som låg och mös i vår säng. Han var väldigt nöjd med sina presenter (hood från Nova Star, lektält från Barnparadiset och senaste Tingeling-filmen från Disney) och även med pannkaksfrukosten vi ordnat!

Nu blir det dagis för snyggingen i sin nya tröja , Simon ska sova och jag, mamma och Nomi åker in till ortopeden i Växjö!

IMG_3834IMG_3836IMG_3846IMG_3856IMG_3879IMG_3882IMG_3897IMG_3903

11 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

GRATTIS fina fina Liam!

Nina sa...

Massa grattis!!!!! <3

Anonym sa...

Woooohoooho...Stort ♥-ligt Grattis till LIam på 4-års dagen!Hipp Hipp Hurra Hurra Hurraaaaaa/Kram

Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen sa...

Grattis stora killen!! =)

Cissi - mamma till Emma och Alice sa...

Stort grattis till fina Liam!

mammaTEA sa...

Grattis!

Victoria sa...

Grattis

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma sa...

GRATTIS Liam på födelsedagen <3
Och både kanonpresenter OCH godaste frukosten. KAn inte bli en bättre dag för liten :)
Kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis Liam!

Ingrid - Blivande tvåbarnsmamma sa...

Stort grattis i efterskott till Liam på hans dag! :)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Stort grattis i efterskott till storkillen Liam :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam