onsdag 20 februari 2013

Tävling: Disney’s Tingeling - Vingarnas hemlighet

Disney Tingeling

Jag tävlar om en av tre Tingeling: Vingarnas Hemlighet från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Tre vinnare får varsin Tingeling: Vingarnas Hemlighet på DVD från Disney! Vinstvärdet ligger på ca 149 riksdaler/film+ frakt!

“Följ med på en häpnadsväckande resa in i en okänd ny värld. Den mystiska Vinterskogen är en förbjuden plats för älvorna i Älvdalen, på grund av älvornas ömtåliga vingar. Men när den nyfikna Tingeling inte kan stå emot och korsar gränsen ändå, upptäcker hon något som kommer att förändra hennes liv för alltid. Där träffar hon vinterälvan Vinterlilja, som också är den enda älva som kan hjälpa henne att lösa mysteriet med vingarnas hemlighet! En hemlighet som förenar två världar och gör dem till en. Disneys Tingeling: Vingarnas Hemlighet är en vacker berättelse om sann vänskap och systerskap, som kommer förändra Älvdalen för alltid.”

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du vill se filmen med om du vinner.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din Blogg/FB/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas onsdagen den 6 mars klockan 21:00. Tre vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

86 kommentarer:

Unknown sa...

Kniper alla lotter och hoppas på vinst! Vill se filmen med Alicia som ääälskar tingeling :D

Tips!
http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/02/62.html

Följer dej på BL, gillar på fb, Dessie Borgström

Kraam!
Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
dessie_2000@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! 2 st vinstchanser!
6 st mindre barnbarn så jag tror att jag blir populär om jag säger att det är filmtajm.
Maud
maude@tyfonmail.se

Anonym sa...

En vinstchans...
Jag skulle se den med mitt goa barnbarn som har allvarlig Diabetes & nyligen hemkommen från sjukhuset/Kram

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Carola Paro sa...

Jag vill vara med!

Jag skulle se filmen tillsammans med våra barn, Sydney och Sheena, och min make. Vi försöker se en ny, spännande film tillsammans varje lördag och denna skulle passa perfekt!

Jag gillar på Facebook.

Jag har tipsat på Facebook http://www.facebook.com/Barbamama/posts/166877933461232

Jag prenumererar på din blogg sedan flera år tillbaka!

barbamama78@gmail.com

Sandra Åkerström sa...

Jag skulle vilja se filmen med min son för han tycker den är jättebra!
Med vänlig hälsning, Sandra Åkerström sandra_83se@yahoo.se

Amanda S sa...

Min systerdotter ÄLSKAR Tingeling så självklart skulle jag se den med henne :)

amanda123_321@hotmail.com

Julia sa...

Jag gillar redan Disney på fb (Julia Rosén)
Följer redan dig på bloglovin också :)
Och tipsar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503/posts/218396858299767
timsmamma@gmail.com

Jagv vill se filmen med mina flickor som jag vet kommer älska filmen :)

Anonym sa...

Hejsan

Jag vill gärna se denna film min mina barn. Jag har alltid älskat Peter Pan och Tingeling, så det blir en nostalgitripp till min barndom =)

Jag gillar Disney Sverige på FB med mitt namn Tina Carlström. Jag har delat tävlingen på FB med samma namn också.

Hälsningar Tina Carlström
christinecarlstrom@hotmail.com

Harriet D sa...

1) Jag vill se filmen med min dotter och mitt barnbarn, tre generationers tjejer som ser en film om en tuff tjej! Det vore jättebra det!
2) Gillar på FB! Harriet Danielsson

hibb_sson@ume.se

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med o tävla. om jag vinner kommer jag till att titta på filmen tillsammans med min dotter som ÄLSKAR Tingeling =).

Jag heter Sandra Lundgren
mail: am_zandra@hotmail.com

Johanna sa...

Jag vill gärna se denna med min dotter som verkligen älskar Tingeling och de andra i Älvdalen. Det vore ett fantastiskt äventyr hemma i soffan då vi ännu inte haft möjlighet att se filmen.

Delar och gillar på FB i namnet Johanna Kenas, och prenumererar på Bloglovin, så gärna fyra vinstchanser till mig, tack! :D

Unknown sa...

Jag är med och tävlar. :)
Jag skulle se den med sambon och min son, vi älskar Disney filmer! :)

Gillar redan Disney på facebook och delar tävlingen där: Emely Tuväng
Följer dig redan på bloglovin, gillade inlägget. :D

Carolina sa...

Åh, jag är gärna med - skulle såklart se filmen med mina två barn - de har väldigt olika filmsmaker men just Tingeling gillar de båda - så det skulle vara otroligt mysigt att få njuta av härliga, lugna filmkvällar ihop!

Extrachanser:
* Gillar Disney Sverige på FB sedan länge (Carolina Åhsberg)
* Jag tipsar om tävlingen på FB. (Carolina Åhsberg)
* Prenumererar på din blogg sedan länge på Bloglovin'.

Hoppas hoppas! :-)
E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Anonym sa...

Skulle se den med mina Fyra barnbarn,så skulle föräldrarna få gå på bio och få lite egentid.
Gillar redan på FB.
DElar och gillar tävlingen på FB
evaflood@telia.com

Linda sa...

okej jag är med!! gör allt såklart, länkar på fb, gillar på fb, gillar på bloglovin =)

Linda sa...

länk på fb: https://www.facebook.com/linda.hedenbergfdengstrom

hoppas jag gör rätt nu =)

Anonym sa...

Hej

Jag är gärna med och tävlar, gillar dig och disney sedan tidigare, jag har också delat tävlingen på min fb https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/charlotta.hellstrom.9

Mvh
Charlotta Hellström
lottahellstrm@yahoo.se

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag vill se filmen tillsammans med barnen såklart :) Jonathan älskar Disneyfilmerna och jag som älskar Tingelingfilmerna skulle jättegärna spendera en kväll framför TVn tillsammans med honom för att se denna!

Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/agnes-2-3-4.html#comment

Följer dig redan på bloglovin, blev nr 2 som gillade inlägget

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Gillar Disney Sverige med namnet Elisabet Andersson.
Tipsat om tävlingen på min FB: https://www.facebook.com/home.php#!/elisabet.andersson.12
Elisabet Andersson
in_cava_vita@hotmail.com
Jag vill se filmen med mina kommande barn! :-)
Får 3 st lotter.

jessamy sa...

Hej.
Jag är med. Jag vill se den nerkrypen med min dotter i hennes säng. bara hon och jag utan bröderna. Sen se den med hela familjen så klart men först med dottern.

Jag gillar med namnet Linnéa Möller.

följer dig på BL. Gillade inlägget som nr 3.

Mvh jessamy_@hotmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Jag är med och skulle kolla på filmen med Robin om jag vinner:)

KRAM
beabofink84@gmail.com

Lena Sandsvik sa...

Har gillat, delat och skrivit en kommentar.

Fröken M sa...

jag vill vara med !!

För några veckor sedan var jag och viggo på bio och såg tingeling - eller rättare sagt dom första 50 minutrarna av filmen. Sen fick V myror i brallan och ville gå hem !
Så jag missade slutet och vill gärna ha en ny chans att se HELA filmen med min lilla kille !!

Gillar och delar på fb - michaela ambjörnsson
och eftersom jag redan följer dig med bloglovin så gillar jag inlägget ( som nr 5 )

Nu håller jag tummar och tår för en extra "födelsedagspresent" :)

Wihlborgskan sa...

Är gärna med!
Tre lotter, tack.

Gillar Disney på Facebook (Camilla Wihlborg)

Blev nr 6 att gilla inlägget på Bloglovin.

Skulle vilja se filmen med min treåriga dotter ♥

wihlborgskan(a)gmail.com

Lina sa...

Jag är gärna med !

1, Hade gärna sett filmen med min egen lilla Älva :) Klart hon ska ha en film om älvor.
2, Gillar på facebook - Lina Eckerström
3, Följer dej sedan innan på BL, gillar inlägget som nr 7.

Ha en fin kväll
linaeckerstrom@hotmail.se

Sara, Alva, Melvin, Ola och Simon sa...

Sara Elisabeth Norberg
saranorberg@hotmail.se

Jag vill se filmen med mina barn, så ha dottern pratat länge om att få se filmen.

Gilla Disney Sverige på FB (Sara Elisabetg Norberg)
Länkat tävlingen på min blogg http://sahara1983.blogspot.se/2013/02/tavling_20.html

Malin sa...

Kalle och jag såg den på bio och han älskade den, så jag skulle se den med Kalle igen :)

Gillar på FB (Malin Bergling)
Följer dej redan på BL

liselotte sa...

1. Jag är gärna med, skulle se filmen tillsammans med mitt barnbarn Hugo.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/02/film-63.html
4. Följer dig redan på bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Jag skulle se den med mina små godingar 2 och 4 år.
malinmal@hotmail.com

Victoria sa...

1. Om jag vinner skulle jag ha en myskväll med maken och dottern, då sonen lagt sig. Han är så liten att han inte kan se en film och dessutom brukar vi ibland ha myskväll med bara dottern för att hon ska få lite egen tid med oss.

2. Har tipsat här http://vgt.blogg.se/2013/february/tingeling-pa-dvd-63.html

3. Jag följer dig redan på bloglovin så jag gillade inlägget som nr 8

vicky_picky83@hotmail.com

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

- Om jag vinner ska jag se filmen med min dotter och styvson :)
- Gillar på fb, Saga Påhlsson.
- följer dig på bloglovin sedan innan :)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är mer än gärna med!

- Jag skulle se filmen med sonen Jonah såklart. Jag hade först planerat att vi skulle se den på bio, men det tillät inte ekonomin just nu. Men nu fyller han 5 år om drygt en månad, så jag skulle så gärna vilja överraska honom med filmen, han skulle bli överlycklig :)

- Gillar redan på Facebook (Sara Kramer).

- Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/571732939504652

- Följer dig redan på Bloglovin, men gillade inlägget och blev gillare nummer 9.

Mail: sara_kramer@live.com

E-L sa...

Jag vill vara med och tävla. Önskar se denna film med min sambo och vår dotter. Vi jobbar mycket och olika tider och behöver riktig familjetid tillsammans.

pemms66@yahoo.com

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Hej!

Vilken härlig tävling!
Jag skulle se filmen med två små systrar som jag är fadder till. De älskar Tingeling!

Jag gillar på FB alias:Petra Christensen

Jag följer på bloglovin men är osäker på vilket nummer jag har... hur ser man?

Hälsar
Petra Christensen
gnuttisen@hotmail.com

Sophie sa...

Vi deltar med alla lotter

ÅÅ,
Denna Disney film fick min flicka som är 2½ år se som sin första Bio premiär, med sin kompis.
Något hon verkligen kommer ihåg, för så fort hon ser den på reklamen på tv´n, så ropar hon - mamma titta tingeling.

Hon klär gärna ut sig till älva, och tror att hon är just tingeling.

Så nu hoppas vi på en vinst. :)

Har tipsat på vår blogg:
http://florafie.blogspot.se/p/jag-tavlar_18.html

Gillar redan på FB -Sophie E. Näsman

Följer dig redan på bloglovin: Sophie Edén Näsman

Nu håller vi stora som små tummar.

Ha en fin dag!
mvh Sophie Hilma & Imilia
soffan56@hotmail.com

Emma sa...

Jag är med och tävlar!
Om jag vann skulle jag titta på filmen med min lillasyster och ha en myskväll :)

Jag gillar på FB med namnet Emma johansson

Jag följer dig redan på bloglovin sen tidigare.

Jag har tipsat på min tävlingsblogg:
http://emthetavlar.blogg.se/2013/february/jag-tavlar-hos-agnes-63.html

thesan89@hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill gärna vara med! Jag har gillat pa Fb och foljer dig pa bloglovin gillade inlägget som nummer 10!

Pernilla W sa...

Hej, är gärna med i utlottningen :)
♥ Såklart jag vill se denna film med ett gäng ungar ;) (prinsar och prinsessor).
♥ Gillar sedan tidigare på FB Pernilla Wamsjö
♥ Delar länkar på fb
♥ Följer dig sedan tidigare på BL nr 11 att gilla

Anonym sa...

Jag vill se filmen tillsammans med stackars lilla Majken, 3 år som är hemma och krupphostar tills hon kräks och kan behöva piggas upp.

Jag följer dig på bloglovin

mvh Elin, fluffot@gmail.com

mammatajkon sa...

Eva Olin
evanissen@live.se

Om jag vann skulle jag ge se filmen med mina barn, uppkrupen i soffan under en filt.

Millah sa...

Åh jag är med och testar lyckan :)

1. Jag skulle vilja se filmen med min dotter.
HOn kanske inte riktigt har åldern inne men det
kommer en dag då hon har det och till dess får mamma "jag" titta på den
då jag är lite barnslig och ser gärna barnfilmer ;)

2. Gillat på facebook "Camilla millah öman"

3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/february/dvd.html

4. Har di gredan på bloglovin


Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Spacegirl sa...

Har jag turen att vinna vill jag se filmen med min kompis och hennes lilla dotter.

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/february/6-mars-vinn-tingeling-pa-dvd.html

Spacegirl_@spray.se

Stina sa...

1. Jag skulle vilja se filmen med min äldsta dotter. vi skulle se den på bio eg men då lillasyster blev sjuk och fick vårdas på sjukhus så blev det inte av...
2. gillar disney på fb (stina Gu...)
3. följer dig på BL sedan tidigare
¨
kram Stina

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Blir såklart jag och grabbarna som ser den =)
veronica_134@hotmail.com
Veronica

2 Gillar redan på fb - Veronica Bredland Bråten

3 Följer redan på bl =)

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Om jag vinner så vill jag se filmen med min son Melvin och sambon, en riktigt mysig familjekväll. Älskar Tingeling.

Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/24/tingeling-63/

gillar på FB, Anna Karlsson

Följer dig sen förut på Bloglovin

blogg@annakarlsson.se

Sanna sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar, och skulle vilja överraska min dotter med filmen, då hon älskar Tingeling och har de tre första filmerna här hemma och nu saknar den sista. Filmen skulle bli perfekt till familjemyset.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/february/tavlar-om-tingeling-pa-dvd.html#comment

Följer dig på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Madde sa...

Åhh klart jag är med!
Vi lever ju i insolerade delen av sverige...
Det enda som finns är barnkanalen, så jag kan till 100% garantera att jag och William hade tittat på denna tillsammans.
Kan vara skönt med variation när man har sett alla avsnitt femton gånger som visas. ;)

Gillar Disney på fb, Madelen Jansson.

Länkar på fb då fler ser tävlingen där mot bloggen. :)
http://www.facebook.com/jansson.madelen

Självklart följer jag dig sen lääänge på bloglovin,gillar tävlingen som nr 12. :)

Håller tummarna.

Kramar Madde
jansson_madelen@hotmail.com

Heidi Larsson sa...

Jag vill hemskt gärna se den här filmen med min bästa kompis lille pôjk Mio. Min sjumånaderspôjk får såklart också vara med men jag tror det är något år kvar tills han får utbyte av filmen!

Jag gillar redan disney på facebook (Heidi Larsson) och blev nr 442 som följer din blogg

heidilarsson@hotmail.com

Lindah sa...

jag vill gärna vinna och de filmen med min dotter isabelle!

har också länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2013/february/tingeling-dvd.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

Carola L sa...

Min 7 åring älskar Tingeling så det vore en toppenpresent till henne

Gillar på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/february/tingeling-vingarnas-hemlighet.html

tavlingar(at)officefixarna.com

Malin A sa...

Jag skulle vilja se filmen med mina söner!

Jag följer dig sedan tidigare via bloglovin
Jag gillar sidan på fb (Malin Andersson)

Maria sa...

Jag vill gärna vinna filmen och se den med min stora son. Följer dig sedan innan på bloglovin!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag skulle se filmen tillsammans med min bästa väninnas dotter.

Cattis sa...

om jag vinner skulle jag se filmen tillsammans med mina två sönder <3

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://gulahumlan.blogg.se/2013/february/6-mars-tingeling.html

hejcattis@hotmail.com

Emma sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Har gillat på fb (Emma Öberg)

Följer din blogg sen innan! Gillar inlägget nr (13)

Har tipsat i min blogg; http://kiwigiirl.blogg.se/2013/february/tavling-tingeling.html

Anonym sa...

Hej! Jag skulle vilja se filmen med min 4 åriga dotter, vi hyrde filmen i helgen och hon såg den 6 gånger! Åh jag önskar mig den filmen i present! Utropade hon när vi lämnade tillbaka den.

MVH Rebecka

svanprinssesan@yahoo.se

qat sa...

Låter kanske lite underligt, men jag vill se den med min pojkvän... ^^

Jag har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/02/28/9530379-vinn-vingarnas-hemlighet/

...och så har jag gillat på FB sen länge (ana nordlander lund)och följer din blogg på bloglovin' sen länge, det med. ;)

Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

Anonym sa...

Hej!
Jag vill överraska mina barn med en mysig filmkväll med en film jag vet att dem kommer att älska och vilja se om och om igen.

Mvh
Malin Hedlund
coolmalpa@hotmail.com

zasata sa...

Oh, vill verkligen vinna detta ju.. Nu närj ag är tillbaka i bloggvärden!

Gillar Disney på FB.

Har dig redan på Bloglovin kontot.

Jag vill såklart se filmen med Ebba och Leo, då bägge två älskar tingeling och Leo ofta springer runt i tingeling klänningen här hemma.

Anonym sa...

Jag skulle vilja se filmen med min femåriga dotter. :-)

Trevlig helg!
Rosita

ros_ita_2006@hotmail.com

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Hej!

Jag skulle se filmen med två små tjejer som är kusiner till vår lille Frej. Frej är för liten för TV men för tjejerna skulle det bli perfekt! ;)

Jag gillar på FB alias: Petra Christensen

Jag följer dig på bloglovin.

Hälsar
Petra Christensen
mejl: gnuttisen@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Det blir sonen och jag som ser filmen om vi har turen att vinna, de andra filmerna är klara favoriter...
FB: C Care Regn
Är följare på BL redan...
Länkat.
http://care69.blogspot.se/2013/03/6-mars-vinn-disneys-tingeling-vingarnas.html

care69(at)live.se

Jeanette sa...

Jag skulle vilja se den tillsammans med min väninnas dotter.

Amanda sa...

Om Jag vann filmen skulle jag se filmen med min systers dotter. Hon är fyra år och skulle älska den här filmen!

amandanyman96@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag vill se filmen tillsammans med mina fem brorsdöttrar som jag brukar vara barnvakt till! Hoppas!! Jag har gillat på Facebook!

Mvh//Johannes johannesjf@hotmail.com

emlisch sa...

jag är mer än gärna med. Skulle se filmen med sonen som sedan hans lillasyster fick en tingelingfillm mer eller mindre varit helt tokig i tingeling. Fick inbjudan att gå på denna premiär och elliott blev lite smått besviken när vi inte kunde gå (är ju en bit att åka till stockholm från lilla ödeshög) Så hoppas innerligt att kunna göra honom superglad!

emlischblogg@gmail.com

Emma sa...

Jag vill helst se filmen med min 3-åriga dotter, som älskar prinsessor i vanlig storlek - kanske kan hon även komma att älska minisessor (som egentligen är "mänskliga" fjärilar...)

Emma (emmelli237@gmail.com)

Anonym sa...

Jag premunerear på din blogg får dagliga uppdateringar men vet inte vad jag för nummer hur kan jag se det???????
rose_marie_svensson@hotmail.com E-post
Rose-Marie Svensson Mitt namn
jag vill absolut vara med i tävlingen jag skulle se filmen tillsammans med Milton mitt äldsta barnbarn skulle vara riktigt mysigt

Anonym sa...

Jag skulle vilja se den med min dotter :)

Följer disney på FB
länkat tävlingen på FB
http://www.facebook.com/andreas.nyberg.77715

nybergaandreas@gmail.com

mvh

Anonym sa...

Jag skulle se den med mina tjejer vet hur gärna de skulle viljase den de skulle bli överlyckliga om jag överraska med den.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Emelie - Mamma till Malte sa...

Jag är med! :) Jag skulle vilja se den här filmen med min son Malte. Det är ju så mysigt att krypa upp i soffan med sitt barn och se film :) Han har varit sjuk så mycket nu detta år och är fortfarande, så både barn och mamma/pappa behöver få piggas upp med en tingeling fil :)

- Har gillat! "Emelie Johansson"
- Har länkat! http://maltesmammatavlar.blogg.se/2013/march/vinn-en-tingeling-dvd.html
- Följer dig sedan länge på bloglovin!

Hoppas hoppas!!
Kram Emelie
x_emelie@hotmail.com

Nathalie sa...

Skulle se filmen med mina tre barn :)
Gillar disney sverige på fb.
Nathalie Wolf nathalie@wolfmarketing.se

Anonym sa...

Mikael Gustafsson
gustafsson_gurra@hotmail.com

Det blir en perfekt film att se på när jag är barnvakt åt min systers dotter Lova, det är det ända sättet att få henne att varva ner.

Maria Bengtsson sa...

Jag vill gärna se filmen tillsammans med min 4-årige son!

Följer dis på bloglovin nr 436.
mariasallora@gmail.com

Emma W sa...

Jag är gärna med och tävlar. Skulle se filmen med min gosing Ella och hennes kusin Moa.
Gillar på fb och följer dig på bloglovin - emma widman

emma.widman@hotmail.com

Emelie sa...

Åh vill så gärna titta på den filmen med mina två småkusiner som är 3 år! de är så söta och älskar allt som har med tingeling att göra. Tror veerkligen de hade uppskattat de. ha en bra dag! kram :)

e-post: emelie_bohman@hotmail.com

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och jag hoppas på turen att vinna en film som jag kan se med mina fyra älskade barn :)

Gillar disney på FB ( Linda Granberg )

och så tipsar jag om tävlingen där :)

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Birgitta Jensen sa...

Birgitta.o.jensen@gmail.com
Jag skulle vilja se filmen med mina barnbarn Ayla 4år och Moa 3,5 år Dom bara ÄLSKAR tingeling, och jublar när dom ser henne på andra filmer där hon kommer in ett kort ögonblick.
Håller alla tummar o tår för vinst!

Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror sa...

Jag skulle vilja se den med mina barn som älskar Tingeling!! :)

Gillar på fb sen förut, Camilla Lagerman.
Har även tipsat på min fb.

Prenumererar sen tidigare.

Håller tummarna!

Elisabeth Öberg sa...

• Jag vill gärna vara med. Jag älskar Disney filmer, och det gör ju såklart barnen också. Vi skulle se den tillsammans hela familjen med en stooor skål popcorn på bordet. Det skulle vara jättemysigt! 4-åringen gillar dessutom Tingeling jättemycket.

• Gillar Disney Sverige på Facebook (Elisabeth öberg)

• Delar på Facebook :
http://www.facebook.com/elisabethoberg/posts/383800121718208?comment_id=2140492&ref=notif&notif_t=share_comment#!/elisabethoberg/posts/172844099529826


• Prenumererar på Bloglovin' :-)

Håller tummen, Kram!
oberg_lisa@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar på FB Eleonor Hållbus Dahlin

Vill självklart se den med mina döttrar!

mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Skulle se den med barnen!!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Med barnen helt klart!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Skulle överraska barnbarnen med film mys nästa gång dem kommer på besök!

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Elina sa...

Med min yngsta lillasyster! Hon är 10 år och älskar älvor mer än prinsessor och färgen rosa. Hon är alltså vad samhället kallar "tjejig. Hon skulle troligen förälska sej i denna film och resten av vår familj skulle tvingas att se den minst sjuttioelva gånger med henne. med det är det värt.
gillar redan disney- elina backeby

e.backeby@gmail.com

Johan sa...

Jag vill se filmen med min åttaåriga son Alexander som älskar Tingeling!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam