onsdag 5 juni 2013

Tävling: Disney’s Röjar-Ralf

Disney Röjarralf

Jag tävlar om en av tre Röjar-Ralf från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Tre vinnare får varsin Röjar-Ralf på DVD från Disney! Vinstvärdet ligger på ca 149 riksdaler/film + frakt!

RÖJAR-RALF handlar om Ralf, den onde i ett arkadspel, som längtar efter att vara lika omtyckt som sitt spels perfekta hjälte – Fixar-Felix. Problemet är att ingen tycker om en skurk. Men de älskar hjältar… så när ett nytt modernt spel dyker upp där tuffingen Sergeant Calhoun har huvudrollen ser Ralf sin biljett till hjältedom och lycka. Han smiter in i spelet med en enkel plan – att vinna en medalj – men snart har han förstört allt, och av misstag släppt lös en dödlig fiende som hotar alla spel i spelhallen. Ralfs enda hopp är Vanilja von Sockertopp, en ung bråkstake från ett bilracingspel, som kanske kan vara den som lär Ralf hur man blir en snäll kille. Men kommer han i tid att inse att han är tillräckligt bra för att bli hjälte – innan det är ”Game Over” för hela spelhallen?

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du vill se filmen med om du vinner.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas onsdagen den 19 juni klockan 21:00. Tre vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

78 kommentarer:

Anonym sa...

Om jag har turen att Vinna vill jag se denna Filmen med ett älskat barnbarn som är lite "Filmoman" hihi

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar med tre vinstchanser!
Gillar disneys sida och länkar från min facebook (Annika Nilsson Pettersson)

Följer dig redan på bloglovin sen länge! :)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Åh skulle var underbart att vinna då kan jag mysa med mitt barnbarn Milton och titta på filmen och äta popcorn, vi skulle trivas bägge två ( vi tar det en regning sommardag)
rose_marie_svensson@hotmail.com
Rose-Marie Svensson
Hässlebergsvägen 113
69434 Hallsberg
Jag prenumererar på din blogg men vet inte vilket nummer jag har, gillar och delar tävlingen gillar Disney

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar.
Skulle vilja mysa och titta på filmen tillsammans med mina bar en regnig sommarkväll.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
& st barnbarn i olika åldrar, det är några av alla små som vill titta på filmen tror jag.
Hälsningar Mormor/ Farmor.
Maude@tyfonmail.se Gillar delar följer, det stod en 5 på bloggen.

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Jag är gärna med :)

1. Jag skulle vilja se den med sambon och vår stora tjej Zelda.
2. Jag gillar redan på FB (Ingrid Polly)
3. Jag har tipsat här; https://www.facebook.com/ingrid.polly.9/posts/266836833457824
4. Jag följer dej på bloglovin redan.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Elin - En trebarnsmamma sa...

Denna film skulle nog mina grabbar gilla, så jag hoppas på tur nu !!

1. Jag gillar på fb (Elin Tegström)
2. Jag har delat med mig av tävlingen: http://www.elinteg.se/tavlingar/
3. Jag prenumerar redan på din blogg sen länge tillbaka :)

mail: elinteg81@gmail.com

Wihlborgskan sa...

Är gärna med!!
3 chanser önskas!

Vill se filmen med min familj förstås ♥

Gillar inlägget på bloglovin som nummer 3.

Gillar Disney på FB sen tidigare, Camilla Wihlborg.

wihlborgskan(a)gmail.com

Heidi Larsson sa...

Jag är med och tävlar!

Jag skulle vilja se filmen med min lille gudson Mio som är tre. Han är världens goaste lille charmtroll och jag älskar honom otroligt mycket! Min egen lille son är nog lite för liten för den här filmen än - men den finns ju kvar! =)

Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson) och följer dig redan på Bloglovin' (Gillat det här inlägget där som nr 4)

heidilarsson@hotmail.com

Carolina sa...

I vår familj Disney-filmerna favoriter är, liten som stor – alla håller dem kär. För att på kvällarna tillsammans mysa få – bästa sättet att en Disney-film sätta på. Barnen är 4 resp 6 år, tänk vilken lycka – om de denna hjältefilm hem till oss får!

Alltså är det såklart min fina familj jag vill se filmen med. <3

Extra vinstchanser:
Gillar Disney Sverige på FB sedan länge (Carolina Åhsberg)

Har tipsat om tävlingen på min blogg:
http://www.carolina1979.se/?page_id=7

Jag följer dig sedan länge på Bloglovin!

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Lena Sandsvik sa...

hej!
jag vill vara med oxh vinna Röjar Ralf.
Prenumerera på dig Agnes.
jag vill se filmen men min underbara familj , del vill säga min son och min make.. .vi kan behöva få skatta efter allt dystert.
delar vidare på min facebook
håller alla tårna att jag vinner.
hej hopp

Mamalivingit - Blivande fembarnsmamma sa...

Jag vill gärna se denna filmen med mina fyra små kottar som jag tror skulle tycke väldigt mycket om denna :)

Mejladress: blogg.mamalivingit@outlook.com

mammaTEA sa...

Jag skulle självklart vilja se filmen med min familj. Jag tror barnen skulle uppkatta filmen men min man skulle älska den.

Följer på bloglovin sedan tidgare.

Anna mamma åt Victor sa...

Jag skulle vilja vinna filmen å sen se den med min son som nu fyller 3.
Skulle ha de som en extra grej på våran myskväll.
Är ensam med han och för att få de gå runt så måste jag jobba heltid men försöker minst 1 gång i månaden hitta på nåt extra.
Å sen skulle jag själv vilja se denna film oxå :) är barnsligt förtjust i dessa tecknade filmer :)

Följer redan din blogg och gillar disney på facebook med mitt namn Anna österlund.

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Tar 4 lotter

Om jag vinner så vill jag se denna med min 6-åring Melvin. Vi var bjudna på förhandsvisning av denna men kunde inte gå vilket gjorde Melvin besviken.

Gillar disney på FB, Anna Karlsson

Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/06/05/rojarralf-196/

Följer dig sen förut på BL

blogg@annakarlsson.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med
1 Jag skulle se filmen med familjen. Veronica, veronica_134@hotmail.com
2 Gillar på fb - Veronica Bredland Bråten
3 Tipsar på fb - https://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten?ref=tn_tnmn
4 Följer dig redan på bl =)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är med :)

- Sonen har redan den här filmen, men jag skulle vilja vinna den här till min lillebror och hans fästmö (som är 26 år båda två) och ääälskar animerade filmer. Plus att de väntar sitt första barn :)

- Har delat offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10151659268661628

- Följer dig redan på BL, men har gillat inlägger som nummer 6.

sara_kramer@live.com

Unknown sa...

jag är med! filmen vill jag se nedkrupen under en filt, ätandes popcorn med min älskade Loke.. =)

tar tre chanser till:
* gillar - lisette bäcksro
* delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/06/196-agnes-rojar-ralf.html
* blev nr 7 att gilla inlägget =)

lis1etavlar@gmail.com

Eva sa...

Jag vill se den med mina barn, min lille kille var så besviken när storebror fick gå och se just denna filmen med en kompis på bio, så ett biomys hemma med denna vore toppenkanon.

Eva Olin heter jag och jag gillar på fb.

Unknown sa...

Hej

Jag är jättegärna med och tävlar om jag vinner skulle jag vilja se filmen tillsammans med mina 5 underbara ungar och deras pappa. Massor med popcorn skulle vi ha och lite bubblande dricka. Smågodis i stora lass och chokladmjölk med krossad is i.

Jag har delat på fb https://www.facebook.com/charlotta.hellstrom.9?ref=tn_tnmn

Mvh
Charlotta
charlottahellstrm@gmail.com

Sandra Åkerström sa...

Skulle vilja se den med min son som älskar disneys filmer!:) Med vänlig hälsning, Sandra Åkerström (sandra_83se@yahoo.se)

Fröken M sa...

Jag vill vara med ! Det skulle vara kul att överraska Viggo med en ny film som vi kan se tillsammans hela familjen :)

Gillar disney på Fb - michaela ambjörnsson
och följer dig med bl sedan länge så jag blev nr 8 att gilla inlägget !

Kram Fröken M
frokenmela@mail.com

Unknown sa...

Jag är med och tävlar.
Jag vill se filmen med min goa son, lite kvalitets tid med honom nu när lillasyster tar upp mycket tid uppskattar han! <3

Gillar redan Disney på facebook: Emely Tuväng
Följer dig på¨bloglovin

Cattis sa...

min äldsta son (3 år) skulle älska den här filmen, så honom skulle jag kolla med :) såklart får lillebror vara med också om han orkar kolla så länge ;)

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/19-juni-rojar-ralf

följer på bloglovin sen innan

hejcattis@hotmail.com

Anonym sa...

Namn: julia engvall
email: juliaengvall@hotmail.com
Svar: med min pojkvän som bor 40 mil ifrån och varje gång vi träffas är det mysigt att äta gott och glo film. Ingen av oss gillar skräckfilmer men älskar Disney filmer!

skandalism sa...

Hej,
skulle jag ha turen att vinna skulle jag se filmen med min bästa vän Louise. Vi är precis lika barnsliga och förtjusta i disneyfilmer.

Mvh
Amanda
xsavetheworld@hotmail.com

Pernilla W sa...

Hej, jag är gärna med :) Tar 4 lotter, tack!!!
1. Ser gärna denna film med min kille som är 6 år. Så mysigt att se film ihop och göra det mysigt med popcorn etc ;)(nillwa@hotmail.com)
2. Gillar sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)
3. Tipsar / Länkar till tävlingen på min fb sida offentligt: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200212496971056
4. Följer dig sedan tidigare på bl och blev nr 10 att gilla :)

Anna M sa...

Jag skulle se filmen med hela familjen =)
vildvatten@hotmail.com

Johan sa...

Jag vill se filmen med mina söner William och Alexander när jag vinner.

Anonym sa...

Hej
Jag skulle vilja se filmen med min son, dotter och min man såklart =)

Jag gillar och delar på FB, Tina Carlström.
https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

Kram Tina Carlström
christinecarlstrom@hotmail.com

Emma sa...

Jag är med!

Om jag vann skulle jag se den med min syster :)
Gillar dom på fb, Emma johansson
följer dig sen länge på bloglovin

thesan89@hotmail.com

Tine sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag vill se filmen med sonen och sambon, ordna till ett riktigt fredagsmys!
Gillar sedan tidigare på fb

Ann-Katrine Nyqvist
nyqvist530@hotmail.com

Ann-charlotte sa...

Hej!
Är gärna med och tävlar.

Om jag vinner skulle jag vilja se filmen med min son. För det är så mysigt att höra när han skrattar.

ann-Charlotte79@bredband.net

Anonym sa...

1.Gillar Disney sedan tidigare ( Miriam Axelsson)
2. Har tipsat om tävlingen på min FB
http://www.facebook.com/miriam.axelsson.9/posts/490163504389818
3.Följer dig på bloglovin och gillade inlägget som nr 11
a-xlson(at)hotmail.com

Madde - Trucker Mamma Madde sa...

Självklart är jag med.
Om jag vann hade jag velat se den med min sambo och vår son. Vi hade bunkrat upp med massor av fruktsallad och glass till. :D

Gillar disney sen innan, Madelen Jansson.

Följer dig sen innan på bloglovin, med mig är det 457 st. :)

Kramar Madde
jansson_madelen@hotmail.com

Beatrice, en tvåbarnsmamma sa...

Jag skulle såklart se den med Robin, lite son och mamma tid tillsammans :)

Gillar på Facebook(Beatrice Åhnström) och tipsar här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/06/07/rojar-ralf-19-juni

Gillar på Bloglovin som nummer 12 :)

KRAM

Jenny sa...

Om jag vinner denna film vill jag se den med mina syskonbarn, vi samlar på Disney filmer.
Mvh

Jenny

jenny_j_@hotmail.com

Malin sa...

Jag är med :D
Malin Sirviö, mallemusic@hotmail.com
Om jag vann skulle jag se denna med min familj! :D
Följer dig på bloglovin sedan innan, 457 totalt
Gillar dem på facebook
(3 lotter)
Håller tummarna!

Caroline, längtan efter fler barn! sa...

Jag är med och tävlar och vill se filmen tillsammans med min son! :)

Gillar på facebook - Caroline Andersson

Följer dig sedan länge! :)

caroliinea@hotmail.com

Patrik Persson sa...

Är med och tävlar i denna fina tävling.

E-post: patrikp_87@hotmail.com

Svar på frågan: Jag skulle självklart vilja se denna film tillsammans med min kära sambo.

Anonym sa...

Det ser ut som att Röjar-Ralf kan passa hela familjen faktiskt. Eftersom den utspelas i en spelvärld är båda killarna intresserade och så länge den är rolig kommer ju t om farmor att titta.
/Hanna
hannawe@live.se

Anonym sa...

Jag skulle vilja se filmen med två härliga busfrön som ska vara hos oss en del i sommar :-)

Jag gillar Disney Sverige på fb.

Här länkar jag till min sida:
https://www.facebook.com/annajonssonsmail/posts/468529723235311

Soliga hälsningar
Anna Jonsson
hillabacken@spray.se

Anonym sa...

Om jag vinner ska jag först njuta av filmen alldeles själv. Sen kan mannen och katterna få se den ;-)

Gillar på FB.

Tipsar på FB.

Gillar på Bloglovin sedan tidigare.

MVH

Victoria Svensson Utas
victoria@svenssonutas.se

tova sa...

Vi skulle se filmen med vår katt för hon är så sur och det vore kul att få se henne skratta!

Tova
tovling@hotmail.com

Sandra Karlsson sa...

Jag vill jättegärna vinna denna film och OM jag skulle ha turen att vinna skulle jag självklart välja att se filmen med de bästa jag har; mina älskade söner (Oliver,8 och William, 3).
Det bästa mina barn vet är att ha "film-mys" med popcorn, och denna film skulle säkert både dom & jag älska!:-)


* Jag gillar Disney Sverige på Facebook.
* Jag är följare nr 457 på bloglovin:-)

Min e-mail adress är: sanna_k79@hotmail.com


Amanda sa...

Jag skulle vilja vinna och se den med min bästis! Vi älskar sånhär animerade filmer! amandanyman96@hotmail.com

Kim sa...

* Jag är med! Vinner jag vill jag se filmen med min son och min yngsta kusin!
* Gillar på facebook - Kim Falkenström
* Jag länkar här https://www.facebook.com/kim.falkenstrom
* Gillar dig på bloglovin sen innan och blev nummer 12 att gilla inlägget (tror jag, minnet är kort)
4 lotter alltså!

Kim
kimsan_@hotmail.com

Robert Holik sa...

Hej!

Vill gärna se filmen med min framtida flickvän! haha vi har bara varit på 2 dejter men vet att detta är tjejen jag vill spendera mitt liv med, vi klickar så otroligt bra och har helt samma intressen inom allt, helt sjukt! Hon älskar också animerade filmer så det skulle bli perfekt! vi är båda barn i sinnet

mvh,
Robert Holik

Robert Holik sa...

Min mail är robert.holik@gmail.com - förlåt! Adressen är Robert Holik, Tornfalksgatan 8a, 21560 Malmö

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, har jag tur att vinna kommer jag att se filmen tillsammans med mitt barnbarn Hugo.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/06/film-196.html
4. Följer dig redan på bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com
Hoppas på tur, Liselotte

Emma W sa...

Är gärna med och tävlar och gillar på fb sedan tidigare - emma widman. Följer dig på bloglovin sedan tidigare också.

emma.widman@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag så blir det min sexåriga son som självklart blir mitt sällskap.
FB: C Care Regn
Är redan följare på BL och har gillat inlägget.
Tipsat:
http://care69.blogspot.se/2013/06/19-juni-vinn-disneys-rojar-ralf.html

care69(at)live.se

Lundabon sa...

Jag vill vara med och tävla om filmen! Jag hade velat se den med min lillasyster. Vi båda älskar animerade filmer och det är en så härligt stämning att kunna se en tecknad film med syster och bara få vara ett tag.
Jag hittas på drewke.erika@gmail.com
/Erika

Desirée sa...

* Desirée Andersson, Desiree.andersson@live.se
* Jag är med och tävlar, om jag vinner så skulle jag vilja se filmen tillsammans med min systerson som är världens gulligaste prick! Han älskar den här typens filmer och tror han skulle bli super glad, både över att få tillbringa lite extra tid med hans favvomoster och dessutom att samtidigt få se en bra film gör nog det hela ännu bättre.

* Bloggat och tipsat om tävlingen här: http://startstopp.blogg.se/2013/june/rojarralf-avslutas-196.html

* Jag gillar på FB som: Dezirée Andersson Canth
* Jag följer dig på bloglovin, blev nr: 459

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Om jag vann skulle jag se på filmen med min äldsta son. Han var och såg denna filmen på bio och har tjatat om den sen dess. Han älskade den!

Jag gillar på fb, Debora Persson

deborapersson@gmail.com

Carola L sa...

Gillar på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/june/rojar-ralf.html

tavlingar(at)offiecfixarna.com

Carola L sa...

Jag skulle se den med min yngsta dotter så klart!

Annica sa...

Jag vill se den här filmen med min dotter när jag har semester nu i sommar. bara ha film kväll!


bloodsband@live.se

Johanna - Mammaliv & husliv sa...

Självklart är jag med och tävlar! Om jag skulle vinna så skulle jag se filmerna med mina två yngre systrar :)

Anna Lundkvist sa...

Jag är helt klart med! Skulle se filmen med min busiga systerson Albin

Gillar redan på fb - Anna Lundkvist

Följer dig redan och gillar inlägget som nr 14

hillevianna@hotmail.com

Jennysen sa...

Jag skulle gärna vilja vinna och jag skulle vilja se den med killen jag dejtar! :)

Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2013/6/?link=1371403300

jennysen81@gmail.com

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om denna film, tycker den verkar super bra. Om jag har turen med mig skulle jag vilja se den med min fina familj, vi älskar alla Disney och det vore mysigt att få krypa ner tätt intill varann i soffan med en skål popocorn och se på den tillsammans.

Jag tar även tre extra vinstchanser.
1. Gillat på facebook som Lottiz Törnqvist
2. Delat på facebook https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist
3. Följer dig redan på bloglovin och har gillat detta inlägg där.

Mitt namn: Charlotte Törnqvist, föredrar Lottiz
Mail: lotten_81@spray.se

Kreshnik Bajgora sa...

Kreshnik_bajgora@hotmail.com

Jag skulle ha sett den med min lille bror som är 8, han gillade verkligen Cars filmerna! :)

Corina måbring cadbrand sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med och tävla!
Har jag turen på min sida så skulle jag vilja sen vilja se filmen med hela familjen; Vilket innefattar mig själv, min man och våra två små döttrar - riktig myskväll :)

Trevlig kväll, kram /Corina Måbring Cadbrand

corinacadbrand@hotmail.com

Malin sa...

Vilken underbar tävling!
Jag är gärna med. :)

Åh, älskar Disneyfilmer. Har velat se den här filmen så himla länge nu och den verkar så rolig. Hade varit perfekt att kolla på med vännerna och familjen. :) Hoppas på tur.

Gillar Disney Sverige på FB: Malin Gustafsson

Följer dej på bloglovin och blev nr 641
och gillar inlägget som nr 15.

Har tipsat i bloggen: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/june/tavling-film-2.html#comment


Malin Gustafsson
frozenvanilla@live.se

Anonym sa...

Om jag har turen att vinna så skulle jag se filmen med min brorsa! Vi skulle bli som barn på nytt!

Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
Jag har tipsat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/354328791337287

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Filmtajm med mina tre barn och en stor popcornskål väntar! Hemma i soffan, där film är som bäst och när vi behöver det som mest!

Gillar på FB (Kristiina Söderström).

Ha en fin sommar!
// Kristiina
krieppola@spray.se

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!

Jag skulle överraska familjen hemma med biomys!
Med lite för många veckor kvar till semester ihop känns en
film som en bra överraskning och avkoppling. Nu ska vi röja!

Med vänlig hälsning
Magnus S
soder76@spray.se

Conny sa...

Med familjen ska jag se filmen en tid tillsammans med skratt och popcorn

Linda sa...

roligt att man kan vinna denna, jag sa igår till min pojkvän att jag vill se denna så med pojkvännen skulle jag se den! :)
Linnros@live.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja se filmen med mina älskade barn! Bara få krypa ner i soffan med dom mad massa täcken o kuddar o annat mys en regnig sommar kväll.

Bloglovin 16e personen dom gillar inlägger.
Gillar Disney på Fb.

Kram Jenny Moen

lilljenny83@gmail.com

Nina sa...

Jag och Theo skulle kika på denna tillsammans. Han älskade filmen då vi var och såg den på bio. En mysig sommardag då det regnar som värst.

*delar på fb : Nina Bergquist
*Gillar disney sen tidigare
*prenumererar på din blogg sen tidigare =)

krrrrrrrrrrams!
(nina_bergquist@bergnet.se)

joi sa...

Jag skulle se den med min röjarunge Olivia här hemma. Vore grymt att kunna byta ut de rullar som rullar konstant här hemma. (börjar liksom tröttna)

Gillar på face-johanna andersson
följer dig redan o gillar inlägget!

Emma W sa...

Oops, glömde visst att jag skulle se filmen med min lilla Ella och hennes goa kusin Moa om vi vinner!

Pernilla sa...

Tar tre chanser
Vill gärna vinna denna och se den tillsammans med min femåriga son som gillar animerade filmer.

Gillar sedan innan på FB: Pernilla Henningson

Följer dig sedan innan och blev den nr 17 som gillade inlägget

p.henningson@gmail.com

Anonym sa...

Hej

jag är gärna med och tävlar

marie.lindberg@bredband2.com

Michaela Lindh sa...

Jag är gärna med och tävlar om denna film till min kära systerdotter(guddotter) då det har kommit att bli hennes favoritfilm. :)

michaelalindh@live.se

Unknown sa...

nathalie, nattisbieber@gmail.com, följer dig på bloglovin,jag skulle se den med mina vänner och min familj;) det skulle bli jätte mysigt!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam