tisdag 27 augusti 2013

Tävling: Marvel’s Iron Man 3

Iron man 3

Jag tävlar om en av tre Iron Man 3 på DVD eller Bluray hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Tre vinnare får varsin Iron Man 3 antingen på DVD eller Bluray. Vinstvärdet ligger på mellan 149-199 riksdaler/film.

Marvel Studios (Marvel’s The Avengers) släpper nu lös det största Iron Man-äventyret hittills – en oförglömlig upplevelse du inte vill gå miste om med Robert Downey Jr. i huvudrollen.
När Tony Starks/Iron Mans hela värld bokstavligen talat rasat samman, tvingas han använda all sin uppfinningsrikedom för att försöka överleva, möta fienden och skydda de han älskar. Men samtidigt har han börjat tvivla på sig själv, är han hjälte nog för sin superdräkt? Marvel’s Iron Man 3 innehåller spännande bonus-material och är spektakulär underhållning du kommer vilja se om och om igen!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta om du vill ha DVD eller Bluray samt vem du skulle se filmen med!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg/facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas tisdagen den 10 september klockan 21:00. Tre vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

51 kommentarer:

mammaTEA sa...

JAg skulle se filmen (dvd) med min man.

Följer dig på bloglovin.

mail@mammatea.se

Anonym sa...

Önskar 1 Vinstchans & gärna Bluray,filmen skulle jag se med mina största pojkbarnbarn :)

annmi.eriksson@hotmail.com
A.Eriksson

//Kram

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och hoppas vinna en dvd som jag och sambon får mysa till :) och för två extra chanser så gillar jag din fb sida samt att jag delar på fb (Linda Granberg)
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle se den med dotter och sonhustru.På DVD.
Gillar delar på FB
evaflood@telia.com

Frida Bergner sa...

Jag är självklart med..

Jag skulle se filmen blu-ray) med min älskling. Vi har sett de andra två i hop med.

* Gillar din FB-sida: Frida Bergner
* Tipsar om tävlingen på min FB: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151822112409767
* Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar ditt inlägg som nr 1

frida-6@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill se den m robert downey jr....
jimmybernhardsson@hotmail.com

Emma W sa...

Skulle gärna vilja vinna filmen på dvd och skulle så klart se den med min älskling. Det blir tyvärr alldeles för sällan vi gör saker bara vi nu för tiden.
Gillar på fb och följer på bloglovin sedan tidigare - emma widman
emma.widman@hotmail.com

Alan sa...

Alan Mohammed Ahmed, iman3@live.se
Jag föredrar Blu-Ray!
Hej! Jag älskar Iron Man! Det gör mina vänner
också! Om jag vann så skulle jag se den med mina
bästa vänner! Jag har de andra Iron Man filmerna
men inte den här! Och Agnes. Jag tycker att din blogg är den bästa och sötaste blogg i världen! #1
Du är på första plats för mig!

Anonym sa...

Jag skulle vilja överraska maken med en filmkväll.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Johan sa...

Jag vill vinna filmen på blu-ray så att jag och mina söner William och Alexander kan se den.

oberg.l.j@gmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle vilja se filmen tillsammans med Tim som är en kille jag träffar till och från. Vi är nämligen bägge två lika förälskade i alla filmer som är Marvel inspirerade. Önskar gärna filmen i Bluray format.

Gillar din FB sida (Sanna Kaakinen) sedan tidigare.

Länkat:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/august/tavlar-om-filmen-iron-man-3.html#comment

Följer din blogg sedan tidigare på Bloglovin, och har gillat inlägget som nr 3.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Gillat och delat på facebook!

Skulle vilja vinna den i bluray och se den tillsammans med min fru! Vi har sett båda dom tidigare filmerna och robert downey jr är verkligen grym som iron man!

Mvh
nybergaandreas@gmail.com

Anonym sa...

Hej
Är gärna med.
Vill se den med min älskade sambo som älskar iron man. Skulle va en perfekt födelsedags present o när vi firar 4 år ihop. Vad mysigt med film:). Vill ha bluray
Gillar på fb o blogglovin som nr 473 om jag fattat rätt:/
Jenny Söderström
piggg83@gmail.com

qat sa...

Jag vill se filmen i ensamhet egentligen, men om jag måste välja nån så får det väl bli med min pojkvän då. :)

Jag gillar inlägget på bloglovin som nr 4 ialla fall, följer på FB med namnet ana nordlander lund och så har jag bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/08/29/10137014-vinn-marvels-iron-man-3/

Min mejl: ienannandelavlivet@live.se :)

Amanda Andersson sa...

Med risk för att låta alldeles ensam: jag skulle se filmen med min lilla valp och mysa riktigt mycket.

Har jag turen att vinna vill jag gärna ha den i DVD.

Mvh
Amanda
xsavetheworld@hotmail.com

Emelie sa...

Jag är absolut med! Jag hoppas vinna DVD:n som jag i så fall skulle se med tjejgänget.
Jag har tipsat på min blogg:
http://unumbrella.blogg.se/2013/august/tavling-2.html

//Emelie
Vattenloppan5@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har gillat och delat på facebook: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/337241669744181

Jag skulle vilja vinna filmen på Blu-ray, och jag skulle se den tillsammans med min sambo. Vi har nyligen köpt hus tillsammans, men tack vare sitt jobb så är han tvungen att bo borta alla vardagar på annan ort. Vi träffas tyvärr bara på helgerna, och så kommer det att se ut i flera månader till. Hoppas på att få krypa upp i soffan en fredagskväll och ha en mysig filmstund tillsammans med min sambo och en bra actionfilm!

Sophie Michelle Persson
sophie_persson@yahoo.com

Carola L sa...

Jag skulle se filmen med min familj! Tar det gärna på BluRay

Gillar på FB (Carola Lind) och har delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151632207628543

tavlingar(at)officefixarna.com

Robert Holik sa...

Hej Söta Agnes :)
Skulle gärna vilja ha den på bluray så jag kan ha ett riktigt häftigt Iron Man maraton med min flickvän! Hon har inte sett en enda och passande nog har jag ettan och tvåan på bluray! Så det ska bli kul att se henne bli lika överraskad som vi alla som älskar filmerna :D

mvh,
RObert Holik

robert_holik@hotmail.com

Ing-Marie sa...

Vill så klart se filmen med min man och tonårsdotter. DVD.
ingmarie77@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

Är gärna med, tre lotter tack.

Skulle vilja se filmen på blu-ray med min kompis Micke, han kan behöva lite action i vardagen (han är nyskild)

Blev nr 6 att gilla inlägget på bloglovin.

Gillar Disney Sverige på FB sen tidigare.

Camilla Wihlborg
wihlborgskan"at"gmail.com

Unknown sa...

Jag är med och tävlar.
Skulle vilja vinna DVD och den skulle jag såklart se med min nyblivna make! :)

Gillar redan Disney på facebook: Emely Tuväng Korabik

Mirjam sa...

Jag är gärna med och tävlar, skulle vilja ha filmen på DVD. :)
Denna filmen skulle jag vilja se med hela familjen!
Har delat tävlingen på min blogg:
http://testu.blogg.se/2013/august/tavling-hos-agnes.html#comment

Har även börjat följa din blogg på bloglovin, blev följare nummer 474.

Ha det bra!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Jag skulle vilja vinna i Bluray. Och filmen skulle jag se tillsammans med min make. Han uppskattar de kvällar jag sliter mig från datorn/bloggen och tittar på en riktigt bra film tillsammans med honom.
2. Jag gillar sedan tidigare på FB Lottiz Törnqvist
3. Jag har tipsat på min FB sida https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist
4. Följer redan på bloglovin och har gillat detta inlägg där.

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Glömde mailadress: lotten_81@spray.se
Med vänlig hälsning
Lottiz
http://lottizdays.blogg.se

Elina sa...

Jag är med och vill vinna den i Blu-ray. Om jag vinner så vill jag se filmen med min mamma, min pojkvän som kanske vore det självklara svaret gillar nämligen inte superhjältefilmer. Vilket har lett till att han inte sett spiderman, X-man, Batman os.v men det har jag gjort och alla tillsammans med min kära mamma!

+ Gillar redan Disney på facebook - Elina Backeby
e.backeby@gmail.com

Emma sa...

Hej!
Jag skulle gärna ha den på dvd och skulle vilja se den med min sambo!
Gillar på Fb, Emma Johansson
Har tipsat på min blogg: http://emthetavlar.blogg.se/2013/september/jag-tavlar-hos-agnes.html
Följer dig på bloglovin sen länge!

thesan89@hotmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är gärna med!

- Jag skulle vilja vinna filmen på dvd, men faktiskt inte till mig själv.. Utan till min mammas man som jag även ser som min pappa och Jonahs morfar. Han är en riktig klippa och skulle älska den här filmen.. Och jag, jag får väl offra mig och se den med honom :P

- Gillar Disney sen tidigare på Facebook (Sara Kramer).

- Har delat offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10151841079171628

- Följer dig redan på Bloglovin, men gillade inlägget och blev gillare nummer 8.

Mail: sara_kramer@live.com

Anonym sa...

Gillar verkligen din blogg! Hittade precis hit när jag surfade runt efter tips på sittvagn/sulky till vår lilla tjej. Prenumererar på bloggen nu och tänkte passa på att tävla om en dvd! Gillar även Disney Sverige på facebook. Jag skulle definitivt överraska min man med den, eftersom han älskar Marvel filmerna, särskilt Iron Man som är klar favorit!

Min mailadress är annamarialundstrom@hotmail.com
Jag tror att jag blev den 474e följaren av din blogg...? Mitt facebook namn är Mia Lundström.

Bianca A sa...

Hej,

Jag skulle jättegärna vilja se Iron Man 3 med min pojkvän, mamma samt hennes kille. Ingen av de har sett den och jag skulle inte vilja något annat än att se den med mina kära och ha lite kvalitetstid med filmmys, popcorn och gossip.
Jag önskar den i bluray isåfall.

För en extra vinstchans gillade jag även Disney Sverige på facebook där jag heter Bianca Ahlstedt.

biancaa-08@hotmail.com

Debbie- Mamma till 2 prinsar & Gravid sa...

Jag tävlar! Jag skulle gärna vilja vinna filmen i bluray och jag hade velat se filmen tillsammans med sambon när barnen lagt sig och man plockar fram stora godisskålen. :)
deborapersson@gmail.com

Lotta sa...

Vill gärna se filmen på blu-ray med min sambo eftersom vi båda älskar superhjältefilmer!
Gillar Disney på FB (Lise-Lotte Larsdotter)

Anonym sa...

Jag skulle se filmen med mina kompisar, i DVD-format.

Johanna, jojjo_me_89@hotmail.com

Anonym sa...

Stefan Åhsberg
Brunbärsstigen 2
59019 MANTORP
Bli-Raymond
Med min fru.

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Vinner jag skulle jag se den tillsammans med mina stora barn (20 och 18 år).
2. FB: C Care Regn
3. Tipsat:
http://care69.blogspot.se/2013/09/10-sept-vinn-marvels-iron-man-3.html
4. Är redan följare på BL...

care69(at)live.se

Anonym sa...

Hej
Gillar Disney på fb (Jenny Söderström
Gillar inlägget på blogglovin som nr 9

Jag vill se den med min sambo o hans två barn nio åringen älskade de andra två (även sambon älskade dom) de skulle bli så glada om de fick se den.
Vi skulle vilja ha bluray
Jenny Söderström
piggg83@gmail.com

Anonym sa...

Hej du
Är hemma och är sjuk, vill se filmen med min nalle.
Blu Ray
Med vänlig hälsning
Pia
oberg.pia@hotmail.com

Nadia sa...

Jag skulle vilja vinna filmen på DVD och jag skulle se den tillsammans med min pojkvän.

Gillar disney sverige på facebook (som nadia walaf) och följer din blogg på bloglovin'.

nadiawalaf(a)hotmail.com

Anonym sa...

Blue-Ray-maraton med familjen tack! läskmaskin och pop-corn YEAH ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! !
..../. Loppan

emm_7@hotmail.com

Unknown sa...

jag hade bäddat ner mig i soffan med en skål popcorn med min man. en blu-ray hade jag velat ha!

tar tre chanser till:
gillar redan - lisette bäcksro
delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/09/109-agnes-iron-man-3.html
följer redan på bloglovin =)

lis1etavlar@gmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med!
Önskar DVD.
Filmen skulle jag se tillsammans med grannen......om han vill! ;)

Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

Jag har tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/381185118651654

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Heidi Larsson sa...

Jag är med och tävlar!
Jag och gubben skulle vilja se den här i blue ray i vårt nyinredda teverum. Så mysigt att bara smita undan en stund och mysa framför en bra film.

Jag följer dig redan på Bloglovin' och gillar redan Disney på Facebook (Heidi Larsson)

Håller tummarna! =)

heidilarsson@hotmail.com

Jeanette sa...

Jag skulle gärna vilja vinna en DVD. Jag skulle vilja se den med min sambo. Skulle bli perfekt en regnig kväll.

Anonym sa...

Jag är med och tävlar och vill gärna se filmen med min familj.
Följer dig.
Och på FB
Gillar och delar vidare.
maude@tyfonmail.se

Lina Eckerström sa...

Jag är gärna med.
1, Hade gett filmen till min man som ÄLSKAR denna typ av film och har sett alla de andra. En lite för tidig födelsedagspresent hade det fått bli. Kanske slår på stort och skaffar barnvakt med så blir det en riktig filmkväll :)
En bluray hade funkat fint.

2, Gillar på facebook - Lina Eckerström

3, Följer dej sedan länge på bloglovin :)

Ha en fin dag 1
linaeckerstrom@hotmail.se

Helena Lindgren sa...

Skulle vilja se den med min bästa killkompis som älskar denna film.

Gillar på facebook sedan förut med namnet Helena Lindgren

Jagalskarsarah@hotmail.com

MariaM sa...

Jag är gärna med och vill helst vinna en DVD. Skulle krypa upp i soffan med min man efter att barnen somnat och njuta av lite tid tillsammans, bara han och jag! :)

Jag gillar på fb (maria mattson) och delar tävlingen där också. Följer dig sedan innan på bloglovin!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Design by Sandsvik sa...

hej!
jag gillar Disney och förljer dig redan Agnes.
hoppas på vinst. bill du ha en dvd.
ha en skön dag.

Anonym sa...

Hej

Har jag turen så vill jag gärna ha en bluray
Jag vill mysa med min man en kväll i soffan och titta på film

Mvh
Marie
marie.lindberg@bredband2.com

Anonym sa...

Jag vill ha filmen på bluray så att jag kan se den tillsammans med min pappa och lillebror.
//William

williamsipad@hotmail.se

Anonym sa...

Jag vill helst se filmen med min storebror.
Jag vill ha den på bluray

Mvh
Alexander

alexandersipad@hotmail.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam