torsdag 31 oktober 2013

Happy Halloween 2013

Vilken kväll vi haft! Vi har besökt familjemedlemmar kors och tvärs sedan klockan ett och barnen har skrämts med “bus eller godis” och fått godis och frukt för ett helt år framåt. Båda tyckte det var jättekul och allt har gott riktigt bra. Barnens utstyrslar har charmat också förstås. Nomi fick vara en pumpa med världens sötaste mössa och Liam var ett häxspöke, som han själv sa, med skelettklänning, spindelnätcape och häxhatt!

Nomi sover nu gott, Simon spelar innebandy och Liam och jag har krupit ner i soffan och tittar på Tarzan.

IMG_0805IMG_0813IMG_0822

4 kommentarer:

Kim F sa...

Men så söta ungar du har! Jisses!

Anonym sa...

Hihi...De där små hade gärna fått hälsa på <3
/Puss & Kram från "tant" Annmi

Fröken M sa...

Vilka sötisar !! V klädde ut sig till spökfesten på dagis i onsdags, men sen tyckte han visst det räckte !
Däremot så bakas det både spökkakor och äts spökmiddag när han får bestämma :)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Men vilka sötnosar :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam