tisdag 15 oktober 2013

Tävling: Disney’s Den lilla sjöjungfrun

Disney Sjöjungfrun

Jag tävlar om Den lilla sjöjungfrun på DVD/Bluray samt en Ariel-docka från Disney hos Agnes!
Var
med och tävla här du också!

Vinst:
En vinnare får Disneys älskade klassiker Den lilla sjöjungfrun antingen på DVD eller Bluray samt en ljuvlig Disney Princess-docka. Vinstvärdet ligger på mellan 350-400 riksdaler + frakt.

Ariel är en sjöjungfru som är mycket intresserad av det som finns ovanför ytan. En stormig natt räddar hon prins Eric efter en förlisning och blir kär i denna ytvarelse. Ariel tar hjälp av den onda sjöhäxan Ursula som hjälper henne att bli människa i utbyte mot hennes röst. Men ger inte Eric henne den sanna kärlekens kyss kommer hon åter bli en sjöjungfru och Ursulas tjänarinna i evig tid.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du skulle vilja se filmen med om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg/facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas tisdagen den 29 oktober klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

78 kommentarer:

Elin - Livat på torpet sa...

Klart jag är med!

Jag skulle se på filmen tillsammans med grabbarna. Lilla sjöjungrfrun var en av mina favoriter när jag var liten, och är säker på att det kommer bli deras med. Havet, fiskar, spänning, monster och "slutet gott" är i deras smak!

(dessutom önskar sig Tore en barbidocka så "Ariel" skulle bli en sån bra julklapp till han!)

Jag har gillat och delat på fb (Elin Tegström) plus att jag följt din blogg sen länge. Så 3 extralotter till mig!

mail. elinteg81@gmail.com

Anonym sa...

1 Vinstchans önskas...
Jag skulle se filmen med en prinsessa på 10 år med allvarlig diabetes & älskar film <3

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja se filmen tillsammans med min dotter Alva. Hon har tidigare aldrig sett den här filmen med Ariel, utan endast det senaste när Ariel mister sin mamma. Hon skulle bli super glad över denna gåva och den skulle passa perfekt nu när hon dessutom fyller 6 år nu på lördag.

Gillar Disney Sverige på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat här:http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/october/tavlar-om-ariel-film-och-docka.html#comment

Följer din blogg på bloglovin, och har gillat inlägget som nummer 2.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Jag, Robin och Jennifer(en liten stund iallafall) skulle sitta och mysa ner oss i soffan och kolla på den. Den lilla sjöjungfrun var min favoritfilm när jag var liten, jag ville vara Ariel till och med :) Så jag hoppas att lotten faller på mig den här gången!

Självklart följer jag redan din braiga blogg via Bloglovin, jag tror att jag gillar dom på Facebook redan(Facebook var för segt att komma in på just nu, annars gillar jag så fort det går i namn Beatrice Åhnström) och jag tipsar här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/?p=845

Håller tummarna!!!
beabofink84@gmail.com

Wihlborgskan sa...

Åh, vilken drömvinst ♥ Är jättegärna med!!
Tar tre lotter, tack.

Skulle poppa popcorn och ta fram mysfilten och titta på filmen med min snart-fyraåriga dotter,
hon skulle garanterat ha den fina dockan i hand och försvinna in i filmen som bara ett barn kan... ♥

Blev nr 3 att gilla inlägget på Bloglovin.

Gillar Disney på FB sen förut (Camilla Wihlborg)

Knyter tummarna intensivt o hoppas!!! ;)


Camilla Wihlborg
wihlborgskan(a)gmail.com

Frida sa...

Jag vill vara med och tävla!
Jag vill ge denna dvd och docka till min dotter som snart fyller fyra år. I år kommer vi att fokusera på vinterkläder i present, inte alls lika spännande som om hon skulle vinna detta!
Jag har följt alla rwgler för 4 lotter . Här är länken till min delning ; https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=665875183445288&id=100000684367677&__user=100000684367677

hoppas på tur! / Frida

Frida sa...

Frida Israelsson, coolahilda@hotmail.com

Sandra sa...

Jag skulle se filmen med min fina dotter Kimmy Hon blev storasyster för andra gången för två månader sedan och det känns som hon och jag behöver lite egentid!


sandra_martensson@live.com

Maria sa...

Hej!
Jag vill se filmen tillsammans med mina barn Edvin & Elsa! Prenumererar på bloglovin.

Hälsningar Maria
mariasallora@gmail.com

Lina Eckerström sa...

Jag är gärna med :)

1, Hade gärna sett filmen med min dotter. Nästa vecka är lillebror/lillasyster beräknad så en film att mysa till hade vart perfekt sen.
2, Gillar på facebook - Lina Eckerström
3, Följer dej sedan länge på bloglovin.

Ha en fin kväll :)
linaeckerstrom@hotmail.se

Anonym sa...

Skulle vilja se filmen med min dotter Molly <3
Hälsningar
Emma Vuckovic
emsor7@hotmail.com

Erika sa...

Jag skulle sitta i soffan med min älskade dotter Ebba och se denna film. Har själv så många minnen från att jag såg "Den lilla sjöjungfrun" som barn och ack en så underskattad film!

erika.olofsson@live.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
Jag vill se filmen tillsammans med min yngsta son, fast jag tror nog att tonårsdottern gärna skulle sitta med också.. :-)
FB: C Care Regn
Är redan följare på BL och har gillat inlägget.
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2013/10/29-okt-vinn-den-lilla-sjojungfrun-pa.html

care69(at)live.se

Sara - Ensamstående mamma sa...

- Jag är gärna med och skulle vilja se filmen tillsammans med min son Jonah, skulle bli en perfekt film att se i mellandagarna (för filmen skulle såklart bli en julklapp) :)

- Gillar Disney Sverige på Facebook sen tidigare (Sara Kramer)

- Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10151927570266628

- Följer redan din blogg på bloglovin men gillade inlägget och blev gillare nummer 4.

Kram, Sara
sara_kramer@live.com

Sara, Alva, Melvin, Ola och Simon sa...

Jag skulle se den med mina 2 underbara barn, dom är det bästa jag har. Så skulle vilja se en av mina favorit filmer som jag hade som barn, Lilla sjöjungfrun var min favorit som barn å hade en docka. Tyvärr så finns den ej kvar efter mina 8 syskon fått leka med den =/
Sara Norberg
mamma0911@yahoo.se

Gillar Disney Sverige på FB (Sara Sosarora Norberg)
Delar på min logg på FB å i min blogg (http://sahara1983.blogspot.se/2013/10/tavling.html)
Följer dig på BL å gillade tävlingen där å blev nr:5

mammaTEA sa...

Jag skulle självklart vilja se familjen med min familj. en riktig filmkväll.

Följer dig på bloglovin.

ww.mammatea.se
mail@mammatea.se

Carola L sa...

Jag skulle se den med min 8-åring som älskar Ariel

Gillar på FB (carola Lind) och har delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151717311408543

tavlingar(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Gillar och delar på FB,
Skulle se den och ge den till Sarah som fyller 5 år den 18-10,jag kommer i håg den sedan dottern var liten en fin film som jag gärna ser med barnbarnen, evaflood@telia.com

Linda sa...

Åh vad jag hoppas på turen att vinna det här till mina två flickor. Dom älskar alla disney prinsessor och dom skulle bli överlyckliga om vi vann det här. Självklart är det med dom som jag kommer mysa till filmen :)

Gillar på fb ( Linda Granberg)
och så tipsar jag om tävlingen där :)

karlssongranberg@hotmail.com

mvh Linda

Anonym sa...

Villa absolut vara med, skulle se denna med mitt barnbarn! oj vad mysigt vi skulle ha äta popcorn dricka saft, mysa och titta på filmen. Mamma och Pappa får stanna hemma
Jag är med på bloglovin men vet inget nummer
Rose-Marie Svensson

rose_marie_svensson@hotmail.com

Anonym sa...

Är med och tävlar om filmen, Anja fyller 4 år i November jättebra present.
Hon kommer att bli lycklig.
Följer dig på bloggen gillar och delar på FB
maude@tyfonmail.se

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.
Jag skulle såklart se filmen med mina barn och deras kusiner!
Jag gillar och delar tävlingen på min FB, Tina Carlström, https://www.facebook.com/?sk=welcome#!/tina.carlstrom.351

Hälsningar Tina Carlström
christinecarlstrom@hotmail.com

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Uppdatering:
Jag gillade på Facebook sen tidigare och jag delar även tävlingen där i namn Beatrice Åhnström :)

HOPPAS fortfarande ;)

Anonym sa...

1. Jag har själv alltid tyckt om den lilla sjöjungfrun.
Både som barn och i vuxen ålder.
Jag skulle självklart se den med min dotter och hoppas hon
tycker om den lika mycket som jag gör :)

2. Gillat på FB (camilla millah öman)

3. Följer redan på bloglovin så gillat inlägget (7)


Hoppas på tur.. Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

MariaM sa...

Jag är gärna med! Skulle vilja se filmen tillsammans med min store son och ha en riktig myskväll ihop!
Gillar redan på fb (maria mattson) och delar tävlingen där också https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Följer dig sedan innan på bloglovin!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

H' sa...

Jag är med och jag skulle vilja titta på den med min barndomsvän! <3

Mari sa...

om jag vann skulle jag vilja se filmen med min son. han har inte sett filmen och jag tror han skulle gilla den. då vi även har fiskar hemma.
jag gillar redan på facebook. Mari Blom heter jag.
jag prenumererar redan på bloglovin och just nu har du 480 följare.
så tre lotter, eller vad man säger ;)

min mail: mixenpixen@hotmail.com

Ann-Sofie sa...

Jag är gärna med!

Jag skulle vilja se filmen med min kille och hans barn.

Jag tar två extra chanser:
* Jag har tipsat om tävlingen på min blogg. ---> http://surfinbabe.blogg.se/2013/october/tavling-disneys-den-lilla-sjojungfrun.html
* Jag prenumererar redan på blogg. Jag har gillat inlägget och blev nr: 8.

Ann-Sofie
fia_79@hotmail.com

Maggi sa...

Hej :)
Denna film skulle jag vilja se med mina 2 underbara barn OCH min lillasyster som trots sina 25 år blir som ett barn om man pratar om Disney klassikerna :) :) Tänk vad mysigt till Julen att få klämma ner oss alla i filmsoffan hemma hos mina föräldrar!!! Hoppas hoppas!!!

Har fixat 2 vinstchanser till...
- Gillade redan Disney på facebook
- Delat tävlingen på facebook
(Margona Maggi Strömberg)

Mvh Maggi

ulrika ekholm sa...

hej! Vill gärna vinna filmen på dvd och skulle se den med min dotter och ha en riktig soffmysar stund.
Följer så klart din blogg sen länge.
gillar på fb
ulrikagn@hotmail.com

Debbie- Mamma till 2 prinsar & Gravid sa...

Jag är med och tävlar! :) Jag skulle absolut se filmen med sönerna till fredagsmyset! Lilla Sjöjungfrun älskade man själv som liten och jag minns att jag hade den inspelad på vhs som liten :)

deborapersson@gmail.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar. Skulle se filmen tillsammans med mitt barnbarn Hugo.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/10/den-lilla-sjojungfrun.html
4. Prenumererar sedan tidigare på din blogg via bloglovin
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Pernilla W sa...

Jag är gärna med och tävlar :)
♪ Gillar sedan tidigare Pernilla Wamsjö
♪ Tipsat/ Länkat offentligt på fb https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200977202208209
♪ Följer dig på bl och blev nr 9 att gilla
nillwa@hotmail.com

Shopaholic - Livet som ung mamma till tre sa...

Jag är med!
Gillar Disney Sverige på fb - Matilda Milano
Följer dig på bloglovin sedan länge :)

Jag hade sett filmen med Mercedes och Leon, två prinsesstokiga barn!
Håller tummarna, det här vore verkligen superkul att visa barnen!

jagematilda@hotmail.com

Spacegirl sa...

1. Har jag turen att vinna vill jag se filmen med min kompis två barn.
2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/october/29-oktober-vinn-den-lilla-sjojungfrun.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Jag är också med :)

Jag skulle helt klart se filmen tillsammans med min sambo Linn, detta är hennes favoritfilm.

Mvh Patrik

patrikp_87@hotmail.com

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar. Skulle se filmen med hela familjen en kväll då vi alla gillar Disney filmer. :) Gillar redan Disney på facebook och följer dig på Bloglovin.

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Jag är såklart gärna med!

1. Jag skulle vilja se den med mina tjejer :) Det var min absoluta favoritfilm när jag var liten, och jag tror att min stora tjej skulle älska den precis lika mycket.

2. Jag gillar på FB (Ingrid Polly)

3. Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2013/october/jag-tavlar-om-lilla-sjojungfrun.html

4. Jag följer dej sen länge på bloglovin.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

LINNÉA- MAMMA TILL EBBA & BEBIS I MAGEN♥ sa...

Här hemma har vi en dotter på 6år som älskar lilla sjöjungfrun!!

Vi hyrde filmen för bara ett par veckor sedan och hon ville verkligen inte lämna tillbaka den så det hade varit en perfekt julklapp att få filmen och dessutom en Ariel docka, hon hade nog svimmat hihi! :):):)

Följer dig redan på bloglovin men gillade själva inlägget :) Sen gillar jag på facebook också, Linnea Granström heter jag där :)

Min mail: linnoea_89@hotmail.com

Håller tummarna! Kram

Jane Larsson sa...

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag titta på filmen med mina söner och deras kusiner. Och dockan skulle pojkarna få att leka med, det skulle dom säkert uppskatta! :)

angryalesha@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle vilja se filmen med döttrarna. Yngsta dottern skulle bli så glad om hon fick en Arieldocka , hon är så avundsjuk på storasysters disneydockor.'

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Anonym sa...

Den skulle jag vilja vinna och se med mitt gudbarn Frida .För vi älskar att se på film tillsamans.christina o Pluppelina@home.se

Heidi Larsson sa...

Jag är med och tävlar, tack!
Jag skulle vilja vara så himla ego och krypa upp i soffan alldeles ensam, och se den här filmen! Gråta lite när Ariel nästan förlorar prinsen, och skratta av lycka när slutet är gott - som det alltid ska vara! =) Men min bäste väns pojke Mio skulle få dockan för han älskar fina dockor =)

Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson) och följer dig redan på BL.

heidilarsson@hotmail.com

Mirjam sa...

Jag är gärna med och tävlar! :) Filmen skulle jag vilja se med min familj!
Har delat tävlingen på min blogg här:
http://testu.blogg.se/2013/october/tavling-hos-agnes-avslutas-2910.html#comment

Följer dig även på bloglovin sen tidigare. :)

mirjam_99@live.se

jessamy sa...

Hej.

Jag vill vara med.
Jag har en dotter som fyller år bara några dagar före julafton. Detta vore en rolig present att ge henne som har det lilla extra. Detta är en film som jag såg när jag var liten så vi kan titta på den tillsammans och så får hon en docka tll också. Nu håller jag tummar och tår
Jag följer dig redan på BL.
Jag har tipsat här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

Jag gillar på facebook i namnet Linnéa Möller.

Anonym sa...

Hej.
Om jag vann skulle jag titta på filmen tillsammans med min systerson.
saramstevens@gmail.com

Cilla Berg sa...

Skulle se den med min son! Han är inte så gammal, bara ett och ett halvt, men han gillar fiskar och att plaska med vatten så jag tror att den här filmen skulle passa honom redan nu...

cillaberg@gmail.com

veronica hedlund sa...

jag är jätte gärna med..

om jag vann skulle jag ge den i julklapp till min brorsdotter och ta en myskväll med henne och mina barn. sjöjungfrun är ju en så fin och bra film.

jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

jag har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/tavla-om-sjojungfrun/

följer dig på bloglovin rerdan men gillade inlägget som nr 11

kram veronica

veronicahedlund@hotmail.se

Emma S sa...

Jag skulle supergärna vilja se filmen med min fina systerdotter som brukar komma till oss efter förskolan nu då jag är mammaledig med hennes lillkusin. Vi har inte allt för mycket att erbjuda en 6 årig tjej hemma hos oss så tror hon skulle bli överlycklig om jag kunde överaska henne med en av mina favoritfilmer från när jag var liten :-)
Gillar disney på facebook (Emma Sjöberg).
Följer även bloggen på bloglovin sedan länge :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Ing-Marie sa...

Med mina fyra döttrar såklart <3
ingmarie77@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag skulle vilja se filmen med mina klasskamrater som jag brukar ha disneymaraton med. Hittills har vi inte sett Lilla Sjöjungfrun så det skulle vara kul :)
//Frida Eriksson, tacospanda@gmail.com

Anonym sa...

Jessica - jonssonjessica88@hotmail.com

Jag skulle se filmen med min dotter som sitter och skrattar och hoppar framför tvn i sin babysitter och tittar på alla vackra färger. skulle vara uppskattat från henne om hon fick filmen om den lilla sjöjungfrun, det vet jag :)

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Hej!

Den här kan man ju absolut inte missa!
Jag skulle vilja vinna den här till en liten prinsessa som tar så väl hand om sin kusin, vår lille Frej.
Jag gillar på FB och delar tävlingen där alias: Mary-Anne Christensen
https://www.facebook.com/petra.christensen.9

Jag följer dig på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget där, Tar 4 lotter

Hälsningar
Petra Mary-Anne Christensen
gnuttisen@hotmail.com

Anonym sa...

Klart jag är med. Hade kollat på filmen med min systerdotter som är 4 år gammal. :)
Gillar Disney och delar på facebook med namn Christina Loveur https://www.facebook.com/chris.iminlove/posts/310975725707293
Följer redan dig på bloglovin!

Kramar Christina
sepamej@hotmail.se

Ida Banck sa...

Hej!!

Jag hade absolut velat se den med hela familjen!
Mina dörrar hade älskat den. En fördel med hösten är de mysiga stunderna i soffan framför en bra film medan blåsten och regnet hörs utanför.

Hoppas!

Må så gott!
/ Ida Banck
Idapida(at)banck.se

Elina sa...

Jag är med! Om jag vann filmen så skulle jag se den med min kusin som är fem år, hon är i sin prinsessfas just nu och hon vill bli en sjöjungfru när hon blir stor.

Min mejl: e.backeby@gmail.com

Johan sa...

Jag vill se filmen med mina söner William och Alexander.

Anonym sa...

Jag hade sett den med hela familjen med en stor skål popcorn och nån god saft.

Gillar på Facebook (Paul M Holm)
Tipsat: https://www.facebook.com/paul.m.holm/posts/451106175009050
e-mail: anxiety_@hotmail.se

MVH Paul m Holm

Anonym sa...

Gillar Disney på FB och har tipsat om tävlingen här:https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

Skulle vilja se filmen med min dotter som älskar Arielochdrömmer om att bli en sjöjungfru!

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Corina - Mamma till Tindra & Maxine :-) sa...

Jag vill självklart vara med :-)

Har två små tjejer här hemma som älskar Lilla sjöjungfrun och favvo låtarna att sjunga på här hemma är "Havet är djupt" och "aaaaah" låter ariel sjunger när Ursula tar rösten ;) Så hade varit med dessa små busar jag hade velat se filmen, om och om igen ;) för att inte tala om lycka över Ariel-docka, det hade varit en härlig present till mina små härliga <3

Trevlig kväll!
/Corina
Corinacadbrand@hotmail.com

Anna Ka M sa...

Jag är gärna med och tävlar och gillar Disney Sverige på Facebook sedan innan.

Jag skulle titta på filmen tillsammans med mina två sötnosar till döttrar under deras Ariel täcken nu under myshösten.

sonalewa @ gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle nog se filmen med mamma! Det skulle vara jätte mysigt!

Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

Jag har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/398675933569239

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle såklart se filmen med min egen lilla prinsessa Emma som är fem år. Vi skulle krypa upp i soffan med massor av kuddar och filtar och popcorn och med stor glädje följa Ariel på hennes äventyr.
Har gillat på FB (Anna Eriksson)

Min mail; anna__eriksson@hotmail.com

Conny sa...

Tillsammans med min dotter, hon älskar denna film.

Anonym sa...

Skulle vilja vinna denna till min underbara lillasyster på 5 år som älskar disneyprinsessor. Blir en perfekt present till hennes uppkommande födelsedag.
Gillar redan på Facebook och följer dig nu blev följare 482.
Mvh johanna
Johannaar@hotmail.se

Nina sa...

Gud hade jag inte tävlat?Jag som skulle vara med här. Tur att jag såg din påminnelse.
Theo fyller år den 25 november och han har önskat sig en ariel! Han har tom tjatat. Paff
vart jag, men han håller kvar vid det än - så han vill nog verkligen ha en =)

Så då skulle ju självfallet han och jag se filmen, med lillasyster på sidan om och en stor
skål med popcorn! underbart mysigt.

gillar disney på fb
gillar din bloglovin sen tidigare.
och jag delar nu din länk på min fb: nina bergquist

kram Nina

Anonym sa...

Hej

har jag turen att vinna ska jag boka in en biokväll med min dotter, Mamma och dottermys sååå härligt
Gillar Disney på facebock och delat på facebook, marie lindberg

Med vänlig hälsning
marie lindberg, marie.lindberg@bredband2.com

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Är jätte gärna med. Älskar lilla sjöjungfrun och även sångerna i filmen och brukar gå och sjunga på dem. Barnen har inte sett filmen och det skulle vara roligt att få mysa i soffan framför filmen med dem så jag hoppas verkligen vi vinner.

Tar även extra chanserna.
2. Gillar på FB som Lottiz Törnqvist
3. Delat din länk du la ut på din FB sida nyss på min FB status.
4. Följer dig på bloglovin redan och har även gillat det här inlägget för ett tag sen, men inte haft tid att tävla fören nu så tack för påminnelsen på FB :-D

Med vänlig hälsning
Lottiz Törnqvist
lotten_81@spray.se
http://lottizdays.blogg.se

Therése sa...

Klart vi vill vara med och tävla
Jag skulle krypa upp i soffan med mina prinsar, Noah och Theo, en regnig och ruskig höstdag och titta på filmen.
Har gillat och delat på fb, Therese Ekholm
therese.ekholm@kalmar.se

/Therese Ekholm

Fröken M sa...

Jag vill vara med och hoppas på tur i sista stund !
Jag skulle såklart de filmen med Viggo . han ÄLSKAR prinsessor och ariel skulle säkerligen inte vara ett undantag :)
Gillar och delar på fb - michaela ambjörnsson
på bl följer jag dig sedan lääänge så 4 lotter tack :)

Kram Fröken M

emma w sa...

Är gärna med och tävlar och skulle vilja se filmen med min lilla Ella. Gillar på fb och följer dig på bliglovin sedan tidigare. emma.widman@hotmail.com

Anonym sa...

Jag älskar Disney filmer trots jag e vuxen:)
Jag o sambon är långtidssjukskrivna båda o vad vore bättre att krypa upp i soffan med nått gott o sambon o se en underbar film
Gillar på fb sen länge Jenny Söderström
Gillar dig på blogglovin sen länge
piggg83@gmail.com

Unknown sa...

Hoppar in lite i sista sekund
för med denna vinst kanske Alicia kan sitta stilla en liten stund?
Vi hade suttit tillsammans hela familjen såklart
och haft popcorn & saft framme från start!

Gillar på Fb, Dessie Borgström
Delat på fb, Dessie Borgström
Följer dej redan på Bl.

Kraam
Dessie - Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis
dessie_2000@hotmail.com
http://blogg.alltforforaldrar.se

Bianca A sa...

Åh, jag är självklart med om chansen att få vinna!
Om jag har turen att vinna så skulle jag vilja ha filmen i blu-ray, då den är som bäst så!
Jag skulle i sådana fall vilja se den tillsammans med min underbara pojkvän samt min lillasyster Holly som är 4 år.
Skulle även vilja ge Disney-Princess dockan till min syster i julklapp då jag vet hur glad hon skulle bli.
Jag gillar redan Disney Sverige på facebook sedan ett tag tillbaka :)
biancaa-08@hotmail.com

Mvh, Bianca

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Jag skulle vilja vinna denna till Seven att ge i 5-årspresent. Han älskar film med fiskar & liknande samt dockor med hår som kan borstas, så det vore fint att kunna ge honom! <3

Gillar på FB (Cim Runfors)

HOPPAS!!

mansondust@gmail.com

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Tipsar på FB också! https://www.facebook.com/mansondust

Martina sa...

Jag tar 3 vinstchanser:
Jag skulle helt klart se den med mina barn även om det nog som vanligt blir jag och dottern som blir kvar för att se färdigt filmen och sedan kommer jag få höra filmen återberättas för mig och sångerna sjungas om och om igen tills jag själv upptäcker att jag sjunger med haha
Gillat Disney på FB - Martina Stolt
Tipsat på min FB - Martina Stolt

Unknown sa...

Caroline Carro Barro, caroline_bjarnevi@hotmail.com
Jag vill se denna film med mina sagotokiga och Disney älskade barn.
Igår stod vi på Lindex jag och barnen och dottern på 2,5år hittar ett gult nattlinne med just ariel på, hon tar nattlinnet och säger jag ha den. Hon vägrar släppa detta, under vår 45min långa shopping stund, jag säger att hon får betala med sina "farmor pengar" och det går hon med på. Troode det skulle vara glömt redan hemma, men nej då, hon visa pappa, sen skulle de sovas i det, ha det på dagis, oj så stolt hon var när hon visa fröken. Ikväll åkte det tvättmaskinen och så ledsen hon blev, Lilla sessan min, vi har aldrig ens sett ariel filmen.
Vore kul att få ge henne den riktiga upplevelsen av min barndoms favorit film.
Så vi vill vinna, vi gillar Disney på facebook, där jag heter caroline carro barro
prenumererar och delar https://www.facebook.com/alltidtillsammans
Nu hoppas vi!!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam