lördag 19 oktober 2013

Tävling: RFSU

Rfsu

Jag tävlar om en av fem 3in1 Caring Massage Glide och kärlekskuponger från RFSU hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Fem vinnare får varsin 3in1 Caring Massage Glide samt Kärlekskuponger med lustfyllda aktiviteter att ge bort från RFSU.

Över hälften av svenskarna har någon gång använt glidmedel och många gör det för att öka njutningen. RFSU tar nu det sköna glidet till nästa nivå genom att lansera en tre-i-ett produkt som kan användas både som massageolja och glidmedel. 3in1 Caring Massage Glide är extra vårdande och fuktgivande för kroppens intima delar och kan användas till massage över hela kroppen.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
• Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta om det mest romantiska någon gjort för dig!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla RFSU på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
• Tipsa om tävlingen på din blogg/facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
• Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas lördagen den 2 november klockan 21:00. Fem vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

20 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar. Hmm.. det mest romantiska någon gjort för mig. Jag fick en ros av min nuvarande man på alla hjärtans dag för 2 år sen precis när vi började träffas. Han hade stått i kö jättelänge och sen var jag sur och grinig när han kom och tyckte jag hade världens sämsta alla hjärtans dag, men när han tog fram rosen så blev jag så glad och tyckte han var så söt!

Gillar på facebook: Emely Tuväng Korabik
Följer dig på bloglovin redan

MariaM sa...

Jag är gärna med och tävlar! Det mest romantiska som någon gjort för mig måste vara när min man friade till min vid Grand Canyon. Vi var på en långresa i USA i några månader och bilade runt. Han hade planerat frieriet redan hemma i Sverige, men i när vi kommit till USA smet han in i en affär och köpte en ring till mig. Väl vid Grand Canyon bad han en man att han skulle ta kort på oss tillsammans, vilket gjorde mig extremt förvånad eftersom han aldrig vill vara med på bild. När vi ställde upp oss för att bli fotade gick han så ner på knä och friade till mig och läste en dikt han själv skrivit. Jag sa såklart JA! :)

Gillar på fb (maria mattson).
Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 2!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Anonym sa...

Anneli Lau
Det mest romantiska var nog när jag var hos en kille som hade det otroligt kallt i sin lägenhet, jag bad honom kasta över filten till mig men då sa han: -Jag kan värma dig istället! Gulligt va?

Anonym sa...

Det mest "vardags-romantiska" min man gör och som jag uppskattar är att han killar mej under fötterna nästan varje kväll i tv-soffan =) Sen var det ju underbart när han för 8 år sedan gick ner på knä och friade till mej på en strand i Indien =)
Emma Vuckovic
emsor7@hotmail.com

mamma jakeline sa...

Åh firar ju 5 år som fru i veckan och maken fyller snart år, så detta skulle ju sitta finfint! :)
1. Hmm det mest romantiska... Har man varit tillsammans med någon i 10 år och gifta i snart 5 ja, då blir det de små sakerna som man kommer ihåg. Som att bli mött i dörren med ett glas vin efter en extra jobbig dag på jobbet till exempel. Min man har även skickat blommor till mig när jag varit hemma på vår årsdag och det är ju alltid lika mysigt.
2. har delat på fejjan https://www.facebook.com/marell?hc_location=stream
3. Gillar rfsu :)
4 följer dig redan! :)

Håller tummar och tår för att någon mina fyra lotter vinner. :)

mamma jakeline sa...

Oops, glömde skriva namn och epost... :) Maria Arell, mammajakeline@gmail.com

lena sandsvik sa...

Gillar RFSU
följer dig Agnes

ett romantiskt tillfälle va när maken gick ner på knä , efter att jag kom hem från BB. jag sa så klart ja.
Några måander senare gifte vi oss. familjen trodde de skulle på barndop.. men det blev även ett bröllop.

Lundabon sa...

Det mest romantiska någon gjort för mig....
Jag skulle passa hund redan klockan 06 och framåt och skämtade om att jag förväntade mig frukost på sängen som belöning, och fick en McDonalds Bagel under en silverkupa gjord i folie. Det kommer jag aldrig att glömma!
drewke.erika@gmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/10/20/rfsu-211/

Lena sa...

Gillar RFSU, heter Lena Berlin.

Min fästman gjorde det mest romantiska någonsin för mig på vår tvåårsdag för en vecka sen. Han framförde ett cirkusuppträdande (han är jonglör) utformat som en frågesport - om oss. Vissa av tricken skulle påminna om viktiga milstolpar i vårt förhållande, och varje gång jag lyckades gissa vad han menade fick jag ett litet kärleksbrev han skrivit innan. Det är så särskilt fint, för han har aldrig vågat skriva något till mig innan, han är rädd för att han inte ska uttrycka sig bra nog, att det inte ska duga. Tro mig, det dög.

lena.brln@gmail.com

Anonym sa...

Camilla_H: Det mest romantiska någon gjort för mig var på en alla hjärtans dag då jag låg med feber och var sjuk, samt att det var massvis med snö ute, var att pojkvännen då gick ut genom snön och letade efter en personlig alla hjärtans dag present som skulle pigga upp mig samt ge min blommor. Det var super romantiskt!

Buusig_milla@hotmail.com

Debbie- Mamma till 2 prinsar & Gravid sa...

Det mest romantiska min gubbe gjort för mig är att ge mig våra barn. Det är den stora och finaste gåvan man kan få av sin sambo! :)
deborapersson@gmail.com

Anonym sa...

På alla hjärtans dag för tre år sedan så sade min sambo till mig att han tyvärr inte skulle kunna fira Alla hjärtans dag med mig. Jag blev självklart väldigt ledsen men var ju tvungen att acceptera detta. Alla hjärtans dag kom och jag och min syster var hemma hos henne och tittade på film, och tyckte synd om oss själva. Efter ett tag ringer hennes telefon och hon svarar och säger att "Det är bara en kompis som ska komma upp" Efter några sekunder så kommer min sambo in med blommor och choklad!! Jag blev SÅ ÖVERRASKAD och glädjetårarna började spruta! Sen så gick vi ut och åt middag, och hade världens bästa kväll tsm. Kommer aldrig glömma den dagen!

Extrachanser:

Gillar på FB med namn Christina Loveur.
Har delat tävlingen : https://www.facebook.com/chris.iminlove/posts/310974882374044
Gillar på bloglovin, blev nr 481.

Kramar Christina
Sepamej@hotmail.se

Anonym sa...

Min fru är romantisk väldigt ofta, men en sak jag aldrig glömmer är när jag trodde att hon glömt bort min födelsedag år 2007.
Hon brukar alltid gratta mig på morgonen, men den här morgonen gjorde hon inte det. Jag sa ingenting, men var väldigt ledsen. Gick iväg till jobbet, och hade en riktigt dålig dag. Precis när jag skulle avsluta jobbet så kommer min gudinna in, vackrare än nånsin, med en födelsedagspresent!

Gillar på Fb (Paul M Holm)
Har tipsat: https://www.facebook.com/paul.m.holm/posts/451103048342696

MVH Paul
anxiety_@hotmail.se

Frida Bergner sa...

Jag är självklart med och tävlar
Tävlar med 4 lotter.

Det mest romantiska är nog faktisk det enkla. När min kille gör i ordning tandborsten när vi ska borsta tänderna och tänder ljus när vi ska äta middag bara så där spontant.

* Gillar RFSU på FB: Frida Bergner
* Delar tävlingen på FB: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151957606294767
* Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar ditt inlägg som nr 4.

frida.6@hotmail.com

jessamy sa...

För tillfället så är nog det mest romantiska när min sambo säger "sov du, jag går upp" =)

Jag har delat i min blogg http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

Följer dig redan på BL.

mvh jessamy_@hotmail.com

Linda sa...

Det romantiskaste var när pojkvännen gick ut på kvällen en gång och kom tillbax med 3 roser han plockat och skrev amor vincit omnia på :D underbart! Linnros@live.com

Jessika sa...

Min sambo överraskade mig för ett tag sen genom att lägga ut små lappar runt om i huset där han vet att jag brukar vara o plocka.. fina små lappar med kärleksförklaringar... Fjärilar i magen varje gång jag hittade en ny lapp ;)

jag_jessika@hotmail.com

Anonym sa...

Christina Frisberg.
Jag tävlar gärna!!
Jag har gillat RSFU fb under mitt namn Christina Frisberg.
Jag har delat tävlingen offentligt på fb under samma namn.
Jag följer dig redan på bloglovin och gillade tävlingsinlägget som nr 4 där.
Tror jag har full pott med lotter nu?? hoppas någon av dem är vinstlott!!!
frisanpoxy@hotmail.se
KRAMELIKRAMEN!!! <3

Unknown sa...

Jag är gärna med! Det mest romantiska jadu.. det händer inte så ofta här då all tid går till barnen, tiden bara försvinner. :/ Jag hoppas på att vinna checkar för då skulle jag kunna ge en till killen då o då och glidet kanske med kon komma till användning på ett eller annat sätt. ;)

Mail: frutrollmor@gmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam