torsdag 14 november 2013

Tävling: Disney’s Flygplan

Disney Flygplan

Jag tävlar om mugg och leksaker med Flygplan från Disneystore hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får leksaker och mugg med Flygplan från Disneystore! Butiken öppnar snart upp portarna och kommer då erbjuda ett brett sortiment med allt det där magiska och sagolika från Disneys värld! Vinstvärdet ligger på 260 kr + frakt!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och besök även Disneystore där ni anmäler er till nyhetsbrevet.
När ni anmäler er får ni även 15% rabatt på ert första köp när ni handlar för 500 kr innan den 22 november.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg/facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas torsdagen den 28 november klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

54 kommentarer:

Nina sa...

Jag är super gärna med!!

*Anmält mig till nyhetsbrevet
*Gillar dem på fb
*delar på min sida på fb: Nina Bergquist (taggar dig)
*Prenumererar på din blogg redan! :D

Håller tummar och tår
kram Nina

Nina Bergquist
nina_bergquist@bergnet.se

Anonym sa...

Gillar på fb Jenny Söderström
Gillar på blogglovin inlägget som nr 2
Anmält till nyhetsbrev
Jenny Söderström piggg83@gmail.com

Elisabeth Öberg sa...

Åååh, jag älskar Disney ♥

•Anmält mig till nyhetsbrevet
•Gillar på facebook (Elisabeth Öberg)
•Delar på Facebook:
https://www.facebook.com/elisabethoberg/posts/10151834080132753
•Följer sedan tidigare på Bloglovin (gillar inlägget som nr 3 :-) )

Håller tummen ♥
Elisabeth (oberg_lisa@hotmail.com)

Nathalie - Mamma till Charlie sa...

jag är med och tar samtliga chanser, 4 stycken.

prenumerar på nyhetsbrevet nu (och blev medlem), n.teodorson@hotmail.com

gillar på fb, nathalié teodorson.
delat tävlingen på fb, direktlänk: https://www.facebook.com/OnlyYarp/posts/3468361884375
följer redan på bloglovin, men blev nr 4 att gilla inlägget.

mvh nathalié

Åsa Ullström sa...

Gillar disneystore, anmält mig till nyhetsbrev och blivit medlem. Gillar sedan tidigare Disney Sverige :-)
Mina småkillar Planesfilmen storgillar. De gillar också starkt att dricka choklad och te.Tänk, vilken lycka att kombinera dessa tre!

aasa.ullstrom@gmail.com

Anonym sa...

Gillar delar och är med och tävlar!
maude@tyfonmail.se

Elin - Livat på torpet sa...

Jag är såklart med och tävlar! Skulle vara en toppenbra julklapp till tore!! :)

Jag har gjort ALLT! Jag har:
1. Anmält mig till nyhetsbrev (elinteg81@gmail.com)
2. Jag gillar på facebook (Elin Tegström)
3. Jag delar på facebook (Elin Tegström)
4. Och eftersom jag redan följer dig på bloglovin så gillade jag inlägget som nummer 5.

Håller tummar HÅRT och hoppas på tur nu!!
Kram

Anonym sa...

Jag är med och tävlar :)

1. Camilla Öman och anmält till nyhetsbrev millahoman@hotmail.com
2. Gillat på FB (camilla millah öman)
3. Följer redan på bloglovin

Hoppas verkligen på tur, skulle bli sån fin överraskning
till min systerson.. Kramar // Millah

mammaTEA sa...

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.
Jag gillar Disney Sverige på facebook.
Följer dig på bloglovin.

mammaTEA
mail@mammatea.se

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)
Gillar redan på facebook och prenumererar på nyhetsbrevet: emely_tuvang@hotmail.com
Följer dig redan på bloglovin med!

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/11/14/flygplan-2811/

Sara - Ensamstående mamma sa...

- Jag är gärna med och tävlar! Skulle bli en perfekt julklapp till min väns son som älskar Flygplan :) Jag är redan anmäld till Disneys nyhetsbrev.

- Gillar deras Facebook-sida sen tidigare (Sara Kramer)
- Har delat tävlingen här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152000527071628
- Följer dig redan på Bloglovin men gillade inlägget och blev gillare nummer 9.

Kram, Sara
sara_kramer@live.com

chanette a sa...

1. anmält mig med mail adressen jag anget här.. chanette81@hotmail.se

2. chanette andersson gillar på fb

3. tipsat på min blogg---http://chanette.blogg.se/2013/november/vinn-hos-agnes-28-nov.html

4. följer redan sen innan

Carolina sa...

Jag vill vara med!
Har såklart anmält mig till nyhetsbrevet (carolina.ahsberg @ telia.com), e-postadress utan mellanslag såklart. ;-)

Extra vinstchanser:
Jag gillar Disney Sverige på FB sedan länge (Carolina Åhsberg)
Tipsat om tävlingen på FB (https://www.facebook.com/carolina.lorentsson)
Jag prenumererar sedan länge på din blogg. :-)

Håller tummarna stenhårt!

Pernilla sa...

Vill vara med och tävla:
1. Anmält mig till nyhetsbrevet med mailadress: mippemutt@yahoo.com
2. Gillar Disney Sverige på FB, Pernilla Henningson
3. Har delat tävlingen på FB: Pernilla Henningson
4. Följer din blogg sedan innan.

Fröken M sa...

Åh vilken perfekt julklapp det skulle vara till Viggo :)

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet - Michaela Ambjörnsson
- Mailadress: m.johannesson@mail.com

Gillar och delar på Facebook - M mela Johannesson
Följer dig sedan länge men blev nr 11 att gilla inlägget !

Kram

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er med og tar gjerne 3 ekstra sjanser. Følger, liker, deler på facebook og har påmeldt meg nyhetsbrev!

Klem fra Hilde

PS: Bli gjerne med i mine giveaways også om du har lyst! God helg!

Debbie- Mamma till 2 prinsar & Gravid sa...

Jag är med! :)
Jag har anmält mig till nyhetsbrev deborapersson@hotmail.com

veronica hedlund sa...

jag är jätte gärna med..

1. jag har anmält mig till nyhetsbrevet .

2. gillar på facebook (veronica hedlund)

3. har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/tavla-om-leksa…-fran-flygplan/

4. följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 12

kram veronica

veronicahedlund@hotmail.se

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och har anmält mig till nyhetsbrevet vore en toppen julklapp till mina tjejer :)

Gillar på FB (Linda Granberg)

Tipsar om tävlingen här
http://familjengranberg.blogg.se/2013/november/vinn-planes-saker.html

Hoppas på tur :)
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

mamma jakeline sa...

Åh sonen skulle verkligen älska den här vinsten!
1. Anmält mig, men tydligen var jag redan med på deras lista. ;)
2. Maria Arell gillar på fejjan
3. Tipsar så klart i bloggen: http://mammajakeline.blogspot.se/2013/11/tavling.html
4. Följer sedan länge! :)

Håller tummar och tår/ Maria Arell

Unknown sa...

3 chanser,
Caroline_bjarnevi@hotmail.com redan anmäld på nyhetsbrev
Gillar på Fb Caroline Carro Barro
Följer på bloglovin

Min flygplan tokige son skulle bli glad!!!

Unknown sa...

Är jättegärna med och testar turen en smula! :))

1. Anmält mig, dessie_2000@hotmail.com

2. Dessie Borgström, gillar!

3. Delat! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/11/2811.html

4. Följer dej sen innan :)

Nu hoppas vi!
Kraam
Dessie - Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis
dessie_2000@hotmail.com
http://blogg.alltforforaldrar.se/dessie

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar. Har anmält mig till nyhetsbrevet.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/11/disney-2811.html
4. Följer dig sedan tidigare på bloglovin
Mvh liselotte liselotte.202andersson@telia.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill gärna vara med =)
1 Anmält mig till nyhetsbrevet: veronica_134@hotmail.com
2 Gillar redan på fb - Veronica Bredland Bråten
3 Tipsar på fb - https://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten
4 Följer redan din blogg, gillade inlägget som nummer 13 =)

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Hej!
Vilken härlig tävling!
Jag prenumererar på nyhetsbrevet med mejlen: gnuttisen@hotmail.com och namn Petra Christensen
Jag gillar Disney Sverige på FB och delar tävlingen alias: Mary-Anne Christensen
https://www.facebook.com/petra.christensen.9

Hälsningar
P Mary-Anne Christensen
gnuttisen@hotmail.com

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Glömde skriva att jag följer på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget.

Hälsningar
P Mary-Anne Christensen

care69 sa...

Jag är gärna med, fyra lotter tack!
1. Är anmäld sedan tidigare: care69(at)live.se
2. FB: C Care Regn
3. Tipsat:
http://care69.blogspot.se/2013/11/28-nov-vinn-prylar-fran-disneys-flygplan.html
4. Är redan följare på BL och har gillat inlägget.

care69(at)live.se

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/november/28-november-vinn-hos-agnes.html

Spacegirl_@spray.se

Matilda sa...

Hej! Är med :)

Anmält mig (matilda-pettersson@hotmail.com).

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Följer på bloglovin och gillar inlägget (15).

Kram Matilda

Anonym sa...

Anmält mej till nyhetsbrevet.
Gillar redan på fb (Malin Bergling)
Följer dej redan på BL

Malin Bergling
foggy_notion79@hotmail.com

Jenny Thorsell sa...

Registrerad för nyhetsbrev och gillar på FB.
ithorsell@yahoo.se

Carola L sa...

Gillar redan på FB (Carola Lind) och är redan anmäld tavlingar(at)officefixarna.com
Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/mugg-och-leksaker-med-flygplan.html

Anonym sa...

Hej!
Jag har anmält mig till nyhetsbrev och gillat på Facebook, Malin Svensk Björck.
Ha en fin vecka!
Mvh
Malin
gizmobus@hotmail.com

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Missade visst:
Jag och 15 personer gillar just nu, jag gillade tidigare så vet inte exakt vem av siffrorna jag blev.
Och här är länken dit jag delat https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist

Agnes sa...

Deltagare via mejl:

Hej.

Lyckas ej kommentera i tävligen.
Kan du hjälpa mig??

Följer dig redan på BL.
Har anmält med jessamy_@hotmail.com
Gillar sidan och delar tävlingen med namn Linnea Möller

Nu håller jag tummarna.
Vill vinna åt min mellanson.

Mvh Linnea

Anonym sa...

Registrerad till nyhetsbrev och är gärna med och tävlar.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Cattis sa...

jag är med! har anmält mig till nyhetspbrevet, gillar på fb (catharina ottosson). följer dig på bloglovin sen innan och har länkat här: http://cattistavlar.vimedbarn.se/28-november-flygplan

catharinaottosson@hotmail..com

Anonym sa...

Registrerat mig för nyhetsbrev och gillar på FB (Gabriella Wikström)

Ella.wikstrom@gmail.com

emma sa...

Jag är gärna med och tävlar! =)

Har gillat på facebook (Emma Öberg)
Tipsat om tävlingen i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2013/november/tavling-leksak-och-mugg.html
Följer din blogg sen innna. Gillade detta inlägg nr 15!

emma - williams mamma sa...

Hej jag är med och tävlar än en gång =)

*Gillat på fb (Emma hjorth)

*Delat i min blogg: http://www.nattstad.se/Emmahjorth/flygplan---2811-10896451

* Följer dig sen tidigare på blogloving =)
*Om jag vinner vill jag ge detta till min underbara son william på julaftons morgon, han var för 2 helger sen och såg filmen på bio med sin farmor och han är helt inne i flygplan =)

*Min hotmail: Emnitus@live.se

Håller tummarna för en vinst

Carola S sa...

Första momentet klart :) Nu sitter jag och håller tummarna för hjälp med att rädda julen.
carola23@live.se

Anonym sa...

jag är me o tävlat Pluppelina@home.se

Sofie - Mamma till 2 sa...

sonen skulle bli ööööverlycklig ! håller tummarna :D

( sofieeklund@hotmail.com )

Anonym sa...

Hej

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och gillat på facebook. Nu håller jag tummarna för vinst.
Kram Lotta
lottahellstrm@yahoo.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och har givetvis anmält mig till nyhetsbrevet.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

Följer din blogg via Bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 16.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Erika - lilla familjen sa...

Jag är gärna med!

* Anmält mig till nyhetsbrevet

* Gillat på fb, - Erika Alexandersson

/erikanaslund@hotmail.com

Pernilla W sa...

Hej,
jag är gärna med i utlottningen :)
Anmäld mig för nyhetsbrev Pernilla Wamsjö
Delat tävlingen offentligt på min egen fb sida här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10201241195527877
Följer dig på bl och blev nr 3 att gilla
nillwa@hotmail.com

Anonym sa...

Ja e mé!!

Jenny Kisk
jkisk@hotmail.se
Är anmäld till nyhetsbrev, prenumerar på din blogg, samt gillat dem på FB

EMma sa...

Jag är med och tävlar.
Jag tänkte anmäla mig till nyhetsbrevet men hittar inte vart man gör det, så du får gärna säga vart man gör det så jag kan fullfölja att vara med i tävlingen.

Jag följer på fb, Emma Johansson
Jag har tipsat på min blogg: http://emthetavlar.blogg.se/2013/november/jag-tavlar-hos-agnes-3.html
Jag följer dig sedan länge på bloglovin.

Anonym sa...

Gillar delar på Fb,Eva Flood
följer dig redan på bloggen
gillarDisney Sverige
Är redan med på sidan Disney store tror det blir 4 lotter, evaflood@telia.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar. Anmäld till nyhetsbrev med nedanstående mailadress.
Följer/Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
Delar på blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/agnes-4.html#comment
Följer dig på bloglovin sen tidigare... :)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Perfekt till Lilleman!
jennyorust@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar sedan tidigare delat på FB Eva Flood
anmäld för nyhetsbrev
är gärna med och tävlar,har skrivit förut men hittar inte mitt inlägg
evaflood@telia.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam