måndag 18 november 2013

Tävling: Disney’s Monsters University

Disney Monsters

Jag tävlar om 1 av 3 Monsters University på DVD från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Tre vinnare får varsin Monsters University på DVD från Disney! Vinstvärdet ligger på 149 riksdaler + frakt/film.

Enda sedan Mike Wazowski var ett litet enögt monster har han drömt om att bli professionell Skrämmare när han blir stor – och han vet att de bästa Skrämmarna utbildat sig på Monsters University (MU). Men hans planer hotas redan under första terminen när han som ambitiös student stöter på den late naturbegåvade James P. Sullivan, och det dröjer inte länge förrän deras ständiga tävlan mot varandra får dem utslängda från universitetets Skrämmarprogram. De inser att de måste lära sig samarbeta med varandra såväl som med en grupp missanpassade monster om de ska kunna ställa allt till rätta igen. DVD:n innehåller även den biovisade kortfilmen "The Blue Umbrella".

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du vill se filmen med om du vinner.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg/facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas måndagen den 2 december klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

81 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Skulle vilja se den med hela familjen! :)
Gillar redan Disney på facebook: Emely Tuväng Korabik
Följer dig redan på bloglovin!

emely_tuvang@hotmail.com

Anonym sa...

En vinstchans önskas ...

Jag skulle se filmen med alla mina barnbarn <3 Om jag har turen att vinna!
A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Hihi, som vanligt skulle jag se filmen med Robin. En fredagskväll, han och jag i soffan under en filt och smaskandes på chips och dipp :)
Jag gillar redan på Facebook i namn Beatrice Åhnström.
Tipsar om tävlingen här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/11/18/monsters-university-2-december
och jag prenumererar redan på bloggen :)

KRAM
beabofink84@gmail.com

Lina Eckerström sa...

Jag är gärna med :)
1, Om dottern vågar se filmen är hon givetvis det självklara sällskapet.. men monster kan ju vara lite läskiga :)
2, Gillar på facebook - Lina Eckerström
3, Följer dej sedan länge. Gillat inlägget som nr 2.

Ha en fin dag :)
linaeckerstrom@hotmail.se

Malin sa...

Jag skulle se på filmen med min son Kalle.
Gillar på fb (Malin Bergling)
Följer dej redan på BL

Malin Bergling
foggy_notion79@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, vill se filmen med min son.
Gillar på FB (Gabriella Wikström)

Ella.wikstrom@gmail.com

Nathalie - Mamma till Charlie sa...

jag är med,
tar 4 chanser.

nathalié teodorson, mail yarp.blogg@gmail.com

extra.
gillar disney sverige på fb, nathalié teodorson
tipsat på fb, länk: https://www.facebook.com/OnlyYarp/posts/3485973564656
följer redan, men gillade inlägget.

mvh nathalié

jessamy sa...

Hej.
Jag vill vara med. Jag ska mysa ner mig med mina barn och se den tillsammans med dom. Njuta av tiden vi har tillsammans.
Jag gillar redan sidan med namn Linnéa Möller.
Följer dig redan på BL.

mvh jessamy_@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Har jag turen att vinna får min kompis barn filmen =)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/november/2-december-vinn-monsters-university.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Jag skulle vilja se filmen med mina barn och min man.
Jag gillar på FB, Tina Carlström.
Tipsar på FB: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351
Hälsningar Tina Carlström
christinecarlstrom@hotmail.com

Frida sa...

Jag vill se filmen med mina två döttrar Thilde & Stella.
Jag har följt alla regler för 4 lotter; https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=686343884731751&id=100000684367677&__user=100000684367677
coolahilda@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle se den här tillsammans med min sambo som även han älskar animerad film. Jag tar även en extra lott - jag har länkat till dig till höger i min blogg.

Debbie- Mamma till 2 prinsar & Gravid sa...

Jag är med och tävlar! Filmen hade varit perfekt till fredagsmyset så hade såklart sett filmen med familjen. Men skulle jag vinna så tror jag pojkarna hade först fått se filmen med sin mormor och morbror för där ska barnen tillbringa några dagar medan vi hämtar hem bebisen i magen så då hade det varit kul att ge dom filmen tillsammans i present!

deborapersson@gmail.com

Parfymista sa...

När den första Monsters Inc filmen skulle komma ut på bio, vann min äldste son som då var sex år gammal en teckningstävling som McDonald's anordnade. Man skulle rita ett häftigt monster, och priset var biljetter till hela familjer för att se förhandsvisningen på filmen. Därför skulle det vara kul att se den här, nu när han är 17 :-) Givetvis ska lillebror också vara med och titta om vi vinner. Man blir aldrig för gammal för tecknat.

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

mammaTEA sa...

Min man älskar såna här filmer så givetvis skulle jag se filmen med honom.
Följer dig på bloglovin.
Gillar Disney Sverige på facebook.

mail@mammate.se

Malin A sa...

Jag skulle vilja se filmen med min äldsta son så han får lite mammatid.
Jag gillar på fb sedan tidigare (Malin Andersson)
Jag har följt dig längre på bl :)
(Malineandersson@hotmail.se)

Pernilla sa...

Tar tre lotter
1. Jag skulle vilja se filmen tillsammans med min son som älskade första filmen
2. Gillar redan Disney Sverige på FB: Pernilla Henningson
3 Prenumererar redan på din blogg på bloglovin

p.henningson@gmail.com

Sandra sa...

Storasyrran fick se filmen på bio och lillebrorsan har tjatat om att han också vill se den. Därför hade det varit perfekt om jag vann den så att vi kunde krypa ner i soffan och ha filmmys i höstmörkret! :)

Sandra Mårtensson
sandra_martensson@live.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

- Jag är med och jag skulle vilja se filmen tillsammans med min son Jonah såklart, vi skulle göra ordning en exotisk fruktsallad och levande ljus och mysa framför filmen.

- Gillar redan på Facebook (Sara Kramer)

- Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152010477346628

- Följer redan din blogg på Bloglovin men gillade inlägget och blev gillare nummer 8

Kram, Sara
sara_kramer@live.com

Madde sa...

Jag är med! Såg den här filmen på bio med min dotter, det va hennes första bioupplevelse så vore kul för oss att minnas det med att se filmen igen i hemmamiljö tillsammans med pappan i hemmet:)

Har gillat på FB samt delat tävlingen på FB + följer dig redan via bl! (Madelene Elisabeth Jacobsen)!
madeli@hotmail.se

Mirjam sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)
Om jag vann skulle jag vilja se filmen med hela familjen, tror att alla skulle uppskatta denna!

Har gillar Disney Sverige på facebook som Mirjam Skredsvik.
Har även delat tävlingen på min blogg här: http://testu.blogg.se/2013/november/tavling-hos-agnes-avslutas-212.html#comment
Följer dig på bloglovin sen tidigare.

Håller tummarna nu! :)

Ha det så bra!
mirjam_99@live.se

Anonym sa...

Jag vet att min pappa älskar Monsters Inc. och det vore naturligtvis roligt att se även denna med honom.
/Hanna
hannawe@live.se

Fröken M sa...

Jag vill vara med !

Självklart skulle filmen ses ihop med Viggo !
Det pratas mycket om monster här hemma just nu och det här är en film jag vet att han skulle gilla !

Gillar och delar på fb - m mela johannesson och jag blev nr 9 att gilla inlägget !

Kram Fröken M

Unknown sa...

Har tyvärr ingen blogg men har en son som älskade den första filmen av Monsters så han hade blivit jublaglad över att få denna i julklapp. Självklart gillar jag er sida på facebook och mitt namn där är Therese tessan Nilsson :) Ja nu återstår att hålla tummarna <3

Anonym sa...

Skulle gärna ha en myskväll med barnen och se den här filmen.

AnnicaL
annicamarie79@hotmail.com

Anonym sa...

Har jag turen att vinna skulle jag vilja se filmen med min närmsta vän. Vi har växt upp tillsammans och uppskattar både två välgjorda barnfilmer så det skulle vara superkul!

Mvh
Amanda Andersson
xsavetheworld@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är absolut med :)

1. Och jag skulle se den med min systerson
som bor 100mil ifrån mig :(
så skulle va kul att se den med han när han kommer upp och hälsar på.


2. Gillat på Fb (camilla millah öman)

3. Följer redan på bloglovin

Hoppas verkligen på tur.. Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

qat sa...

Jag vill se filmen med min yngste son som tyvärr missade denna härliga film på bio! :)

Har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/11/19/10353317-vinn-disneys-monsters-university/
och gillar redan Disney på FB (ana nordlander lund) samt följer dig på bloglovin'!

Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

Bianca A sa...

Hej,

Jag är jättegärna med i utlottningen av denna supermysiga film :)
Om turen är på min sida så önskar jag se filmen med min lillasyster på 4 år samt med min pojkvän, hur mysigt som helst med lite popcorn eller lösgodis!

För extra vinstschanser:
1) Jag följer sedan ett tag tillbaka redan Disney Sverige på facebook.
2) Jag följer dig nu på bloglovin och blev där nr 485 :)

biancaa-08@hotmail.com

Mvh,
Bianca A

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med!

Monsters University skulle bli familjens fredags mys,
ihop i soffan och massor av ljus som lys.
En given hit för både stora och små,
här väntas massor av skratt och glädje i filmens värld få!

Gillar på FB ( Kristiina Söderström).

Gillar inlägget på Bloglovin som nr 11.

Med vänlig hälsning,
Kristiina
krieppola@spray.se

Anonym sa...

Jag är med :) Filmen ska jag se med familjen som alla gillar tecknat och dessa "monster" är ju bara så gulliga ;)

Kia M greatgirl@tele2.se

Alfva sa...

3 lotter:
Skulle titta på filmen med min 4-åring som haft Monsters Inc som favorit sen hon började se film, den är dock bara på engelska så hon börjar bli lite frustrerad på den och skulle älska den nya.
Gillar Disney på FB och har dig redan på Bloglovin'

alfvansblogg@gmail.com

Alan mohammed sa...

Jag vill så gärna vinna har skrivit din tävling i min blogg!

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar, skulle se på filmen tillsammans med mitt barnbarn Hugo.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/11/dvd-212.html
4. Följer dig sedan tidigare på bloglovin
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Emma S sa...

Helt klart skulle jag se filmen med min systerdotter när hon kommer över för att hjälpa mig att ta hand om hennes lilla kusin (min son).
Gillar Disney på facebook redan (Emma Sjöberg)
Följer bloggen sedan länge också på bloglovin
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar, detta vore nämligen den ultimata julklappen. Filmen skulle givetvis ses med dottern och självklart skulle även lillebrorsan på 7 år få vara med och se den.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/november/tavlar-om-monsters-university.html#comment

Följer din blogg via Bloglovin sedan lång tid tillbaka, men har gillat inlägget som nummer 12.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Filmen om Monsters inc är min favorit,
har på deras äventyr omåttlig aptit.
Monsters University vill jag se om och om igen,
helst så klart med Saga = min bästa vän!"

Hälsningar från Tindra genom mamma Anna
tindrasoliv@gmail.com

Carola L sa...

Gillar på FB (Carola Lind)
Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/monsters-university-3.html

tavlingar(at)officefixarna.com

veronica hedlund sa...

jag är jätte gärna med,

1. om jag vann skulle mina älskade söner få den då den står med på önskelistan till tomten ;-)

2. jag har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/tavla-om-dvd-film-2/ ‎

3. jag följer dig på bloglovin redan men gillade inlägget som nr 13

kram och trevlig helg
/veronica
veronicahedlund@hotmail.se

Unknown sa...

Jag är gärna med! Vill se filmen med mina barn såklart. :)

Gillar på FB (Rebecca Andersson)

Mvh Rebecca
frutrollmor@gmail.com

Anonym sa...

Jag är med skulle vilja se den med min älskade sambo. Att krypa upp i soffan o se denna film med chips myspys som vi förkännar:)
Gillar på fb Jenny Söderström
Gillar dig sen länge på blogglovin
Jenny Söderström piggg83@gmail.com

Heidi Larsson sa...

Jag är med och tävlar! =) Jag skulle vilja ha en riktig myskväll med min bäste väns pojk - bara han och jag! Då skulle vi titta på denna! Jag känner att jag inte riktigt hunnit umgås så mycket med honom sen vi själva fick barn, så det är på tiden! =)

Jag gillar Facebooksidan (Heidi Larsson)

heidilarsson@hotmail.com

Engsir sa...

Jag skulle vilja se filmen tillsammans med min väninna.

Anna Lundkvist sa...

1. Jag är gärna med och har jag turen att vinna skulle jag se filmen med mina två döttrar

2. Gillar redan - Anna Lundkvist

3. Tipsat här https://www.facebook.com/hillevi.lundkvist/posts/1481346225424095

4. Följer dig redan

hillevianna@hotmail.com

Emma Kraft sa...

Jag är med och tävlar! :)

Filmen skulle jag se med, och ge till, min systerson Viktor som älskar den första filmen och som definitivt skulle älska denna!

/Emma
emmalouiise@live.se

Caroline Sjögren sa...

Jag vill se filmen med min dotter och hennes kusiner :)

Carro68@live.se

paul sa...

Om jag vann så hade hela familjen tittat på den. Alltid roligt med animerade filmer.
Gillar på FB (Paul M Holm), länkar även https://www.facebook.com/paul.m.holm/posts/463885890397745.
Följer sedan tidigare på Bloglovin.

anxiety_@hotmail.se

Anonym sa...

Vill se den med barnen på jobbet
Eva Albin
e-albin@hotmail.com

Angelica sa...

Jaa, jag skulle mer än gärna vilja vinna denna åt sonen som ÄLSKAR mike och hans kompis Sully. Skrämmarna är dem nya favoriterna <3

Anonym sa...

Hej! Jag skulle vilja se den med min syster. Vi älskade den första filmen när vi var små och det skulle vara kul att se den nya med henne.
//Frida Eriksson (tacospanda@gmail.com)

Malin Sirviö sa...

Jag är med! :D Jag skulle sett den med min familj om jag fick äran att vinna detta film som verkar vara väldigt rolig!
3 lotter.
Gillar de på facebook med namnet Malin Sirviö.
Följer dig på bloglovin sedan innan.
Håller tummarna! :)
Mallemusic@hotmail.com

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Jag skulle vilja se filmen med mina barn som älskar Monsters Ink och lär älska den här med.
Jag gillar sen tidigare på FB Lottiz Törnqvist.
Jag följer bloggen sen tidigare.
Delar offentligt på Fb Lottiz Törnqvist. https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Jag vill gärna vinna en film och se den tillsammans med vår lille kille som vi är kontaktfamilj för. Vi behöver en ny film då och då för att bara mysa i soffan med när han haft en jobbig vecka.

Jane Larsson sa...

Är gärna med och tävlar :)
Jag skulle bjuda hem min nyseparerade syster och hennes två barn.
Det skulle få bli en helkväll med mat, sen mys till filmen med något perfekt.
Perfekt då den passar oss alla, och lite skratt när annat inte är så kul lättar alltid upp lite i alla fall..

angryalesha@hotmail.com

Karin sa...

Jag är gärna med och tävlar :)
jag skulle vilja mysa ner mig i soffan med mina små hjärtan och titta på denna. Båda har sett reklamen på TV och är supersugna på att se den :)

lillaviger@hotmail.com

Elin - Livat på torpet sa...

Tore har precis upptäckt den ganska fula, men väldigt gröna enögda monstret. Så det är med han jag skulle se den här filmen. Då på julaftonsmorgon efter att han öppnat paketet. För det skulle vara en perfekt morgonjulklapp!!

Jag har gillat och delat (Elin Tegström) och jag följer dig sen tidigare på bloglovin så 4 lotter till mig!

Håller tummarna hårt nu,
Kram

mail. elinteg81@gmail.com

MariaM sa...

Jag är gärna med och tävlar. Skulle vilja se denna filmen med min son. Få mysa ner sig i soffan tillsammans, med en gemensam filt över benen och en skål med popcorn!
Gillar på fb (maria mattson).
Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Följer dig redan på bloglovin!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Pernilla W sa...

Klart jag vill va med i utlottningen :)
Gillar sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)
Delat tävlingen offentligt på min fb sida: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10201241195527877
Följer dig på bl och blev nr 3 att gilla
nillwa@hotmail.com

Anna mamma åt Victor sa...

Jag skulle se den med min son Victor, han har sett reklamen för dessa Monster och skulle vara så kul att få överraska han med en film på jul :)

Gillar redan Disney Sverige på facebook med mitt namn Anna Österlund
och din blogg följer ja sen en tid via bloglovin ( för ja älskar tävlingar :)

Hoppas på lite tur så ja kan överraska min son till Jul :)

Anna Österlund
smajl_123@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Den vill jag mer än gärna se tillsammans med min yngsta son.
FB: C Care Regn
Är följare på BL redan och har gillat inlägget.
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2013/11/2-dec-vinn-disneys-monsters-university.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Hej!
Jag är med!

Jag skulle se filmen med mina barn, hemmabio på riktigt med bra film och snacks!

Magnus
soder76@spray.se

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar! Skulle vilja göra det till en familjekväll i soffan där jag och grabbarna kollar på filmen tillsammans (lillan är ju lite väl liten för att förstå innebörden i en film - men visst kommer hon få vara med på ett hörn även hon) :)

Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/agnes-3.html#comment
Följer dig redan på bloglovin

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Wow klart jag e med! Jag och syskonbarnen hade suttit i soffan med massa gott och tittat på denna film!
Gillar disney på facebook, och delat tävlingen, Christine St

challan80_@hotmail.se

Anonym sa...

jag är gärna med
Som ensamstående mamma med en liten sessa
består vardagen mycket av att stressa.
Favoritnöjet för oss båda är att se film och varva ner,
men min dotter önskar nog att vi hade råd att gå mer.
Hon är så tacksam att ge saker till
och jag vet att detta är något hon verkligen vill.
FB Annica Karlsson
är följare på bloglovin
Annica@flinkens.com
delar på blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Jag är med =) Skulle vilja se filmen med mina gossar =)
2 Gillar redan på fb - Veronica Bredland Bråten
3 tipsar på fb: https://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten
4 Följer redan din blogg på bl =)

veronica_134@hotmail.com

Christina Loveur sa...

1. Klart jag är med! Hade sett filmen med min lilla tös.
2. Gillar med namn Christina Loveur.
3. https://www.facebook.com/chris.iminlove/posts/321798061291726
4. Följer redan =)

Kramar christina
sepamej@hotmail.se

Therése sa...

Självklart skulle jag se filmen med mina två underbara killar.
Hoppas på tur.

therese.ekholm@kalmar.se

Ha det gott. //Therese

Malin sa...

Kul tävling!
Jag är gärna med. :)

Jag skulle vilja se filmen med min familj och
mina vänner, den hade passat perfekt till filmkvällen
med gott snacks i vintermörkret. :) Hoppas på tur.


Gillar på Fb: Malin Gustafsson
Länkar: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/november/tavlar-film-2.html#comment
Följer dej redan på bloglovin

frozenvanilla@live.se

Anonym sa...

Jag är med!
Filmen vill jag se med min väninnas små charmtroll som jag brukar vara barnvakt åt!
Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anna Hägg sa...

jag är med :) jag vill se filmen med min son :)
gillar på fb
följer dig redan
http://annaflickan.blogg.se/2013/december/monsters-university-2-dec.html

me_anna@spray.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Gillar på FB, Anna Karlsson
Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/01/monsters-university-212/

Följer dig på bloglovin sen förut

Om jag vinner så vill jag titta på denna med min son Melvin. Han älskar Monsters University så han skulle bli så glad om jag vann detta.

blogg@annakarlsson.se

Anonym sa...

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :)

1. Jag skulle vilja se denna film med min son, då han tjatar om dem figurerna HELA tiden, haha. Han har redan både penna och block med dem på, och jag vet att filmen står med på hans önskelista! Så vore verkligen en dröm att få ge honom den i julklapp! <3 :)

2. Gillar på facebook.

Heter Zandra Svantesson på facebook.

3. Har delat tävlingen på facebook.

4. Följer dig sedan innan på bloglovin, så gillade inlägget i stället. Blev person nummer 14 med att göra det :)

Nu kan jag bara hålla alla mina tummar & tår, det hårdaste jag kan! <3 :)

Min mejl: zandra_svantesson@hotmail.com

Kram Zandra

Malin sa...

Jag är med i tävlingen, jag vill se filmen med min familj. Är säker på att alla skulle uppskatta den! :)
malin_92girl@hotmail.com

Cattis sa...

jag skulle såklart se filmen med mina två äldsta söner.. de älskar den första monsters inc filmen :)

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/2-december-monsters-university/

följer på bloglovin sen innan

Anonym sa...

Sonen min på 6 år, han älskar Sully och Mike över allt,
därför passar Monsters University perfekt nu när det börjar bli kallt!

Håller tummarna!

Mattias, elvisbeach@hotmail.com

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands sa...

Jag är med!
Jag skulle vilja se den med min brorsdotter som kommer och hälsar på efter jul!

Tack för en fin tävling!

Sara Holmberg sa...

Hej jag är gärna med i den här tävlingen. myran83@gmail.com
Jag delar tävlingen på min blogg http://blogg.loppi.se/babymyran/2013/12/02/jag-ar-med-och-tavlar-om-disneys-monsters-university-film/ och gillar på facebook i namnet Sara Holmberg om jag vinner vill jag se filmen med mina två barn och min man.

Anonym sa...

Jag vill se filmen tillsammans med mina syskonbarn i jul, en mysig stund tillsammans under en filt.

Jag följer på bloglovin

God jul!
mvh Elin
fluffot@gmail.com

Emma sa...

Jag skulle se den med min bästa kompis. Trots att vi är vuxna så älskar vi den här sortens filmer. Och vi ses inte så ofta som vi vill. Så det vore en alldeles utmärkt anledning att behöva ses. :)

emma.falebrant@hotmail.com

Johan sa...

Jag vill se filmen tillsammans med mina söner. Igen.

trazan sa...

Åhh, givetvis så vill jag vara med !!!
Och filmen ser jag med min lilla 5åriga prins :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam