torsdag 30 januari 2014

Tävling: Disney’s Flygplan

Disney Flygplan

Jag tävlar om 1 av 3 Flygplan på DVD från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Tre vinnare får varsin Flygplan på DVD från Disney! Vinstvärdet ligger på 149 riksdaler + frakt/film.

Från världen ovanför Bilar kommer Flygplan, en actionfylld komedi om Dusty, ett spridarplan vars jobb är att hålla ogräset borta från åkrarna. Men Dusty har högtflygande drömmar om att få vara med i en flygtävling, trots att han inte direkt är byggd för att flyga snabbt och han råkar dessutom vara höjdrädd. Dusty sätts på prov då han siktar på att nå höjder han aldrig trott skulle vara möjligt. Med lite hjälp ifrån sina vänner hittar han modet att våga mer än han var byggd för.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du vill se filmen med om du vinner.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg/facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas torsdagen den 13 februari klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

53 kommentarer:

Anonym sa...

1 Vinstchans önskas...
Jag skulle se den med farmors kille Colin 3 år som var sååå avundsjuk när storasyster gick på bio med farmorn hihi ..

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

Är gärna med!
Skulle titta på filmen tillsammans med min fyraåriga dotter :)

Följer dig sen tidigare på Bloglovin'.

Följer även Disney Sverige på Facebook sen tidigare (Camilla Wihlborg).

Hoppas på tur :)

Elisabeth sa...

Hänger på :)

* Jag skulle vilja se filmen med mina barn, man kan ju alltid hoppas alla tre (16,12,4 år) vill se den med mig
* Gillar redan på Facebook (Elisabeth Davidsson)
* Tipsat om din tävling här: http://knytet.bloggplatsen.se/2014/01/30/10513411-tavlar/
* Jag följer dig på Bloglovin sen länge

Elin - Livat på torpet sa...

Åhh, jag är med!!

Jag skulle se filmen tillsammans med mina grabbar. Här hemma bråkas det varje kväll (nästan) om VILKEN film dom ska se när dom ska sova. Så en ny, rolig film på torpet skulle vara väldigt välkommet!! :)

Jag har gillat och delat på facebook (Elin Tegström)
och jag följer din blogg sen lääänge, men gillar inlägget som nummer ett :)

mail. elinteg81@gmail.com

Håller tummar hårt!

Anna mamma åt Victor sa...

Men åhhh.. den skulle va kul att få vinna åt junior då han är helt såld på bilar, så vore lite skönt för mamman att få byta med :)

följer redan Disney med mitt namn Anna Österlund och dig följer ja också så jag inte missar nån tävling :)

smajl_123@hotmail.com är min mail.

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Är gärna med. Jag skulle vilja se filmen med min familj och speciellt min 6 åring som varit nyfiken på filmen länge.

Gillar som Lottiz Törnqvist på FB
Delar på FB https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Nu var jag lite snabb ;-)

Jag är gärna med och tävlar och vill se filmen med min familj och framförallt min 6åring som varit nyfiken på filmen ett tag.

Jag gillar på Fb som Lottiz Törnqvist.
Delar på FB https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist
Jag följer dig sedan tidigare på bloglovin.

Håller tummarna.
Lotten_81@spray.se

Christina Kaakinen sa...

Jag är med och tävlar !
Om jag vinner vill jag se filmen med min son Kalle och mitt barnbarn Alva .
Har gillat på facebook.com/DisneySverige.I mitt namn Christina Kaakinen.

Delat tävlingen på Facebook offentligt.
Följer på bloglovin sedan tidigare .Gillat inlägget som nr 3.


Christina Kaakinen
stina38_@hotmail.com

Anonym sa...

Christina Frisberg, Ja Jag hänger på i tävlingen.
Jag vill se filmen med lilla Matias, han börjar intressera sig för filmer nu, och kan sitta still en liten stund, hihihi.
Jag har gillat fb sidan under mitt namn Christina Frisberg.
Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under samma namn .
Jag följer dig på bloglovin redan.
frisanpoxy@hotmail.se
hoppas på lite flax att ha filmen här strax!!
KRAMEN!! <3

veronica hedlund sa...

jag är jätte gärna med.
om jag har turen på min sida att vinna så skulle jag vilja se filmen med mina underbara barn. <3

jag gillar på facebook (veronica hedlund)

jag har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/tavla-om-en-dvd-film/ ‎

jag följer dig redan på bloglovin men gillade inlägget som nr 4

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

Angelica sa...

Jag är absolut med :D

Sonen ÄLSKAR denna film (trots att vi aldrig sett den), men han har sett reklamsnuttar och vill mer än gärna att jag köper hem denna åt han.

Jag gillar disney på facebook /Angelica Broman
Delar tävlingen på facebook/Angelica Broman

Ha nu en toppenkväll

Kram

Anonym sa...

Hej. Jag skulle se den med min son och dotter, 5 år och 3 år.
malinmal@hotmail.com

Anonym sa...

Hej. Jag skulle se den med min son och dotter, 5 år och 3 år.
malinmal@hotmail.com

mamma jakeline sa...

Jag skulle se den med mina ungar som båda är Cars-tokiga, och sedan sonen fick syn på El Chupacabra så är han lost på denna med. ;) Hade tom honom på sin födelsedagstårta. ;) Jag gillar så klart redan Disney på fejjan, har tipsat på fejjan (https://www.facebook.com/marell) och och följer dig på bloglovin sedan länge!

Hoppas på tur!
Maria Arell
mammajakeline@gmail.com

Pernilla sa...

Åh den här skulle jag vilja vinna. Skulle vilja se den tillsammans med sonen och återuppliva minnena från hans allra första biobesök.

Följer Disney på FB och har delat på FB: Pernilla Henningson
Prenumererar redan på Bloglovin

p.henningson@gmail.com

Unknown sa...

Jag är gärna med! min mellangrabb Liam har tjatat om denna film ett tag så jag skulle se den med honom. :)

Följer disney och dig på FB (rebecca Andersson)

geshiia@live.se

Pernilla W sa...

Klart jag vill va med :)
♥ Gillar på fb Pernilla Wamsjö
♥ Tipsat Länkat på fb offentligt: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10201633628458455?stream_ref=10
♥ Följer dig sedan tidigare på bl, bler nr 6 att gilla och dela :)

Anonym sa...

Hej!

Jag är med!

Jag skulle vilja se filmen med min son William.
Tyvärr hade vi aldrig chansen att se filmen på bio och ända sen dess
har han räknat ner dagarna tills den släpps på dvd. Väntan har varit lång och längtan stor!
Med ett eget ex av filmen blir det både premiär och biomys för oss!

- Gillar på FB (Kristiina Söderström).
- Gillar på Bloglovin som nr 7.

Ha en fin dag!
Mvh Kristiina
krieppola@spray.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar. Skulle se filmen med min dotter,så nu hoppas jag på tur <3 Med vänlig hälsning family_nord3@hotmail.com

Fröken Lundin sa...

Alla 3 tävlingsmoment avklarade! Jag heter Fröken Lundin på FB och Bloglovin (503).

Hoppas på vinst!

Fröken Lundin sa...

Oj, glömde länken:
https://www.facebook.com/froken.lundin

Och min mejl:
lundinfroken@gmail.com

Lotta sa...

Jag vill se filmen med min lilla dotter som älskar Bilar-filmerna så det blir kul att få se vad hon tycker om denna!
lotta.larsdotter@gmail.com

Anonym sa...

Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
Om jag vinner vill jag se den med min man och min guddotter ♥
Vi älskar disneys filmer :-)
Ha en fin helg!
Mvh Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

MariaM sa...

Jag är gärna med och tar alla vinstchanser jag kan :) Om jag vann skulle det bli ett härligt avbrott från Mamma Mu som just nu går varm här! Att storkillen dessutom älskar alla slags fordon, gärna flygplan och helikoptrar, gör ju att jag är helt säker på att denna film skulle gå hem hos honom! Vi skulle ha så mysigt att sitta i soffan under en filt och titta tillsammans, han och jag!

Gillar på fb (maria mattson).
Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Följer dig redan på bloglovin!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag blir det sexåriga sonen som får filmen.
FB: C Care Regn
Är redan följare på BL och har gillat inlägget.
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2014/01/13-feb-vinn-flygplan-pa-dvd.html

care69(at)live.se

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar. :)
Skulle vilja se den med hela familjen.. både jag och maken är lika förtjust som barnen i animerade filmer. :)
Gillar redan Disney på facebook: Emely Tuväng Korabik och följer dig på bloglovin sen länge!!

emely_tuvang@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Har jag turen att vinna ska jag se filmen med min kompis barn :-)

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/january/13-februari-vinn-flygplan-pa-dvd.html

Spacegirl_@spray.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna den här filmen och se den tillsammans med dottern. Vi har nämligen länge pratat om att vi ännu inte har sett den.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Delat tävlingen offentligt via FB (Sanna Kaakinen).

Följer din blogg via Bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag är med och tar 1 lott.


Jag skulle "bjuda" mina barn på bio hemma.

En bra film för stora och små.
Lite gott i skålarna är ett måste att få.
I soffan vi oss ner slå.
Och sen njuter vi och sätter Disneys bästa film på!

Mvh Magnus
soder76@spray.se

Malin A sa...

Jag vill vara med! Jag vill se den med min yngste son som älskar bilar men var för liten för att kunna gå och se den på bio.

Jag gillar Disney Sverige på fb (Malin Andersson)
Jag följer dig på bl och har gjort det ett bra tag nu :)

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Gillar på FB, Anna Karlsson

Följer dig sen förut på Bloglovin

Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/02/02/flygplan-132/

det här är min sons favoritfilm så jag skulle såklart se den med honom

blogg@annakarlsson.se

Elin sa...

Jag kommer att se filmen med min syster om jag vinner detta! :)

johanna mårtensson sa...

Jag är med och hoppas verkligen att vi vinner.
Har vi den stora turen att vinna kommer dottern som älskar flygplan bli superlycklig.
Jag är med och gillar på FB (Johanna Mårtensson)

jojossan89@hotmail.com

Hoppas hoppas hoppas

emlisch sa...

jag är jättegärna med. Var för ett tag sedan och såg filmen på bio med sonen. Lillasyster fick stanna hemma då hon inte hade klarat av o sitta still sålänge i en biosalong o var jätteledsen för detta. Så¨skulle vilja se denna filmen med dottern..

emlischblogg@gmail.com

Therese sa...

Jag är med! Jag skulle vilja se den filmen med min syster. Vi planerade att gå på den och sett fram emot det sen reklamen började, men på grund av dålig ekonomi så gick inte det. Skulle va kul att överraska henne, så kan hon få det i födelsedagspresent också! Har gillat på Facebook under namnet Liil Babustyle. mail: berglundtherese@hotmail.com


Tack för en superfin tävling!

Petra sa...

Hej!

Jag skulle se den med min lilla Frej,
flygplan är verkligen hans grej! :)

Jag följer på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget om tävlingen där. Gillar på FB alias: Petra Christensen

Tack för en fin blogg!
Hälsningar
Petra Christensen
gnuttisen@hotmail.com

Matilda sa...

Är med :)

Vill se den med stora sonen, såklart ;)

Gillar på fb (Matilda Pettersson) och följer på bloglovin sedan tidigare.

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Maggi sa...

Ååå denna vill vi vinna :)
Jag och lillebror i familjen va på bio, hans allra första biobesök och då såg vi denna :) behöver jag säga att den gick hem :) Men storasyster i familjen skulle väldigt gärna vilja se den så nu hoppas jag att hela familjen kan få krypa upp i soffan och kika på den tillsammans en gråmulen dag :) Hoppas hoppas!!

- Gillar redan Disney på facebook (margona Maggi Strömberg)
- Delat tävlingen på bloggen http://norrlandkarlekinredning.blogspot.se/2014/02/tavling_3.html

Så 3 vinstchanser blir det iallafall....

Mvh Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Nathalie - Mamma till Charlie sa...

1. jag vill se filmen med sambons syskonbarn =) hemmamys är alltid bäst!

gillat på fb, nathalié teodorson.

mvh
nathalié
yarp.blogg@gmail.com

Anonym sa...

Gillar delar på FB
Följer din blogg Eva Flood
Filmen ser jag med alla fyra barnbarnen, 2,5 ,4,och 2st 6åringar,då har vi riktig film mys
evaflood@telia.com

Anonym sa...

Skulle se den med barnen de skulle bli överlyckliga.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Cilla sa...

Jag skulle vilja ha filmmys med mina kids och alla brorsbarnen! :)

Cattis sa...

jag är med! om jag vinner så skulle jag se filmen med mina två flygplanstokiga söner på 4 och 2 år :) de har väntat på den här filmen sen de först såg en stor affisch inne i en affär i somras :)

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/13-februari-flygplan

följer redan på bloglovin

catharinaottosson@hotmail.com

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och har jag turen att vinna så blir det till att mysa med mina fyra barn och sambon till filmen :)

Jag gillar på FB ( Linda Granberg )

och så tipsar jag om tävlingen på FB

Håller tummarna :)

marina sa...

Jag skulle se filmen med min 4 åriga son.
Marina Söderman från finland
marina.soderman@hotmail.com

Unknown sa...

å sonen älskar allt som har med fordon att göra och vill så klart vinna .
gillar fb
följer dig Lena Sandsvik
skulle se filmen med honom.

lena_sandsvik@hotmail.com

Sandra Karlsson sa...

Om jag skulle vinna skulle jag utan tvekan se filmen tillsammans med bägge mina älskade barn därför att de älskar allt som har med "flygplan" att göra!
Vi skulle mysa ihop oss i soffan med popcorn, och ha filmkväll! Då är deras lycka gjord... :-)

Jag gillar Disney Sverige på facebook (Sandra Karlsson)
Jag prenumerar redan på din blogg på bloglovin.

Hoppas på tur! :-)

//Sandra

sanna_k79@hotmail.com

Marina sa...

Hej.
Jag vill vara med och tävla. Skulle se filmen med min son på 4 år.
följer din blogg på bloglovin.
marina.soderman@hotmail.com

Anna Lundqvist sa...

Gillar redan på fb - Anna Lundqvist där jag delar https://www.facebook.com/annab.lundqvist/posts/1525713717654012?stream_ref=10

Följer dig redan via bloglovin

Vill vinna och bjuda systersonen på en härlig filmkväll hemma hos sin moster och kusiner. Popcorn, läsk och film - hela kitet. Skulle vara så mysigt.

hillevianna@hotmail.com

Jenny sa...

Namn: Jenny Eriksson. Mejl: Jenny.mk3@live.se. Vem jag vill se filmen med: Min 7-åriga lillebror som jag vet skulle älska den här filmen. Min lillebror bor ca 65 mil ifrån mig och jag träffar honom ca 3 gånger om året. När jag träffar honom igen i sommar runt hans födelsedag så skulle jag verkligen önska att kunna sitta ner och titta på Flygplan med honom!

Anna sa...

Jag vill vara med! Skulle passa på att se filmen med sonen en regnig torsdagseftermiddag. Perfekt mys när man är föräldraledig.
Jag har länkat här http://mammatillwilliam.blogspot.se/2014/02/vinn-film.html

Anna M sa...

Jag skulle vilja se filmen med min 2 åriga lilla kille som älskar allt som har med flygplan att göra! =) Gillar Disney Sverige på facebook med namnet Anna Mårtensson fd fasth. vildvatten@hotmail.com

Carolina sa...

Jag skulle vilja se den tillsammans med min dotter, hennes storebror och jag har sett den på bio - något som lillasyster är otroligt avundsjuk för, hon vill ju också veta vad han pratar om - filmen är ju helt fantastisk och skulle skänka oss mycket glädje. <3

Jag gillar dem på FB (Carolina Åhsberg)
Följer dig sedan länge på Bloglovin'. :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam