tisdag 28 januari 2014

Tävling: Disney’s Frost

Disney Frost

Jag tävlar om fina Frost-vinster från Disneystore hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Den 31 januari, nu på fredag, har Disney’s Frost biopremiär i hela landet. Det ska såklart firas så nu har tre av mina läsare chansen att vinna fina priser i samarbete med Disneystore!

1:a pris – Gosedjuret Olof + 2 biobiljetter till filmen Frost
2:a-3:e pris – Liten Olof-figur i plast

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du skulle vilja gå med på bion om du vann första priset.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas tisdagen den 11 februari klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

56 kommentarer:

Anna mamma åt Victor sa...

Jag skulle ta med min son på 3½, han har aldrig vare på bio tidigare så vad vore inte bättre än att han får börja med en Disney :)
(själv va mitt första biobesök snövit och jag är fast med Disney än idag :)

Disneys facebook sida gillar ja redan med mitt namn Anna Österlund
och din blogg har ja följt länge via bloglovin :)

/Anna Österlund
smajl_123@hotmail.com

Fröken M sa...

Åh, jag vill vara med och jag skulle ta med mig Viggo om jag vann !
Han har pratat om Frost sedan reklamen för filmen började visas i julas,
och han älskar att få krypa ihop en stund i biomörkret.

Jag gillar och delar på fb - M Mela Johannesson
Och eftersom jag redan följer dig med bloglovin blev jag FÖRST att gilla inlägget.

Nu håller vi tummar och tår för tur :)

Kram

Desirée Larsen sa...

Förstavinsten skulle bli alldeles underbar att vinna. Make och dotter skulle få gå på bio ensamma (vilket de aldrig gjort tidigare, men båda vill gärna se filmen) och sonen skulle få mysa med mig och Gosedjuret Olof hemma i soffan =)

Tre extrachanser:
* Gillar Disney Sverige på Facebook: Desirée Larsen
* Tipsat om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/desiree.larsen/posts/10152143799511259?stream_ref=10
* Prenumererar på din blogg på bloglovin och gillar inlägget som nr 2

Desirée Larsen
larsensliv@gmail.com

Elin - Livat på torpet sa...

Jag skulle bjuda med båda mina favoritkillar! Att lämna pappa och lillasyster hemma för biomys med massor av godis. Ja, såna stunder behövs absolut!

Jag har gillat och delat på facebook (Elin Tegström)
och jag har följt din blogg sen läääänge <3 gillade inlägget som nummer 1 på bloglovin i alla fall

mail. elinteg81@gmail.com

Angelica sa...

Åh! Som vi har längtat efter denna film <3
När jag gick på bio i oktober med sonen så hade dem denna trailer som reklam för kommande film, han skrattade så han kikna och efter att ha sett den korta snutten så pratar han dagligen om Frozen, han vill se den och jag vill mer än gärna ta med han på denna film.

Jag delar på facebook/Angelica Broman
Gillar Disney sverige sedan tidigare :D

Ha en toppendag!

Kraaaam

Unknown sa...

Hej hej!

Jag och sonen skulle verkligen vilja gå på bio tillsammans för en gångs skull.
Ärligt talat så räcker inte mina pengar till att låta oss båda gå. Är sjukskriven och ensamstående dessvärre.

Jag tävlar i mitt namn Marie Betty Olsson och har följt alla steg :)
Är osäker på vilket nr jag fick som följare, men tror det va 501 :)

Anonym sa...

1Chans önskar jag ...&
Jag skulle gå med mina barnbarn Erik & Bella som är 3 & 4 år de älskar Bio & film & har önskat få gå med sin mormor :)

annmi.eriksson@hotmail.com
A.Eriksson

Anonym sa...

Skulle så gärna vilja gå med mitt äldsta barnbarn vilken lycka det skulle vara för både honom och mig att få mysa ihop på bio med obligatoriska pop corn och läsk. Ja det vore riktigt stort det
Rose-Marie Svensson
rose_marie_svensson@hotmail.com vet inte vad jag har för nummer

Lina Eckerström sa...

Jag är väldigt gärna med :)
1, Självklart hade jag velat gå med min äldsta dotter och se denna filmen. Hon fyller nu i februari så det hade vart mysigt med liten egentid i form av bio. Blir inte så mycket av den varan dessvärre med en liten bebis hemma.

2, Gillar på facebook - Lina Eckerström

3, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.se/2014/01/tavla-om-frost-vinster-hos-agnes.html

4, Följer dej sedan länge :)

Ha en fin dag !
linaeckerstrom@hotmail.se

Anonym sa...

Jag skulle nog ta med alla fyra barnbarnen.
Gillar delar på FB,Eva Flood
Följer dig på bloggen-
evaflood@telia.com

MariaM sa...

Om jag vann, skulle jag ta med mig sonen på hans allra första biobesök :) Skulle vara så mysigt att få åka in till stan med honom och gå på bio! Lite egentid för oss två, och lillebror och pappa får stanna hemma...

Jag gillar redan på fb (maria mattson).
Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 5.

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Jag vill gå på bio med min älskade dotter,
gillar disneys fb och delar på fb,
Marie Lindberg har delat Agnes - En mammas bekännelsers foto.
10 sekunder sedan
.Var med och tävla om fina Frost-vinster i samarbete med DisneyStore! Delta här: http://agneslauedberg.blogspot.se/2014/01/tavling-disneys-frost.html

Anonym sa...

Hej igen
Glömde epostadressen : marie.lindberg@bredband2.com
mvh
marie lindberg

Anonym sa...

1. Jag skulle bli så otroligt glad om jag vann och få gå med min dotter, tror hon skulle tycka det var så roligt.
Då hon aldrig förut gått på bio.

2. Gillat på fb (Camilla millah öman)

3. Följer redan

Hoppas på tur.. Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Har 6 barnbarn så det är många barn som vill gå på bio tror jag. Vi kanske kan gå alla? Gillar sidorna delar följer dig.
Men nr på följare vet jag inte vart jag ser det. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

Anonym sa...

Vill vinna & gå på bio med sonen min =)
Emma Vuckovic emsor7@hotmail.com

Malin sa...

Jag skulle gå med Kalle. Efter alla sjukdomar som aldrig verkar ta slut så skulle vi behöva ha lite egen mystid, bara han och jag.
Gillar Disney sen tidigare på FB (Malin Bergling)
Följer dej sen länge på BL

Malin Bergling
foggy_notion79@hotmail.com

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Är gärna med barnen tjatar om denna film och själv är jag riktigt sugen på att se den också då den verkar super bra. Jag skulle ta med mig familjen på bio (får köpa till tre biljetter).
2. Jag gillar sen tidigare på Fb Lottiz Törnqvist
3. Delat på FB https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist
4. Följer dig redan på bloglovin sen långt tillbaka.

Håller tummarna
Lottiz
http://lottizdays.se
Lottizdays@gmail.com

SOFIA sa...

Jag skulle ta med min dotter som jättegärna vill se denna filmen...

min mailadress: tjoflanta@yahoo.se

gillat disney på fb under namnet: Sofia Dansson
delat på fb under samma namn...

nu håller vi alla tummar och tår för att jag för en gångs skull får vinn något.

Trasselmaja sa...

Jag skulle vilja ta med min dotter Mary, hon älskar tecknat lika mycket som jag.
Jag gillar redan Disney på fb.
Kram Gunilla
Gillar som Gunillaasada

Anonym sa...

Christina Frisberg ja klart jag är med och tävlar, och hoppas få ta med min lilla älskling Elliot på härlig biofilm vi gillar att gå på bio bägge två och att mumsa på popcorn och dricka festis. :)
Jag gillar Disneys fb sida redan under mitt namn Christina Frisberg.
Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under samma namn .
Jag följer dig på bloglovin redan och gillade tävlingsinlägget som nr 9 där.
Håller tummar och tår för en härlig biotajm!!
frisanpoxy@hotmail.se
KRAMEN!! <3

Elisabeth sa...

Länge sen jag var med i dina tävlingar men nu så kände jag mig manad :)

Jag skulle ta med min Emelia på Frost, blir inte bio så ofta här och med henne har jag inte fått uppleva myset i biosalongen så det skulle vara kul för oss båda.
Jag har gillat på Facebook, följer dig redan på Bloglovin och har tipsat om tävlingen här: http://knytet.bloggplatsen.se/2014/01/29/10511484-tavlar

Kram Elisabeth Davidsson

Unknown sa...

ååh så mysig tävling!

1. jag skulle såklart ta med Loke på filmen. han sa tidigare idag att han ville se den, men han får välja mellan frost eller LEGO som snart har premiär. en vinst hade ju varit så roligt att kunna överraska honom med. tänk att få se två filmer som man verkligen verkligen vill se?
2. gillar - lisette bäcksro
3. delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2014/01/112-agnes-frost.html
4. blev nr 10

håller tummarna för vinst =)

lis1etavlar@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle ta med min väns 2 underbara flickor. De redan låtsas att de är Elsa och Anna! Jag skulle behöva köpa en extra biljett till mig själv men jag kunde inte lämna en av flickorna hem!
Alexandra- fliutadoir@aol.com

Wihlborgskan sa...

Är gärna med!
Skulle absolut ta med min fyraåriga dotter!
Hon vill gå på bio med mamma ofta säger hon, tror att det är popcornen som lockar ;)

Gillar Disney Sverige på FB sen tidigare (Camilla Wihlborg)

Följer dig på BL sen tidigare.

Nu hoppas vi på turen ♥

Camilla W
wihlborgskan(a)gmail.com

veronica hedlund sa...

jag vill jätte gärnav vara med.

om jag skulle ha turen på min sida skulle jag vilja gå på bio med thimon mitt mellersta barn. skulle vara mysigt att få göra något på tumanhand bara han och jag ;-)

jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

jag har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/tavla-om-frost-saker/

har gillat inlägget på bloglovin som nr 11

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag blir det sexåriga sonen som får gå på bio med mig. Han skrattade hur mycket som helst åt trailern vi såg sist vi var på bio. Måste säga att jag är väldigt sugen på den själv...
FB: C Care Regn
Är redan följare på BL och har gillat inlägget.
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2014/01/11-feb-vinn-fina-frost-vinster.html

care69(at)live.se

mammaTEA sa...

gillar disney och följer dig på bloglovin.

www.mammatea.se
mail@mammatea.se

Spacegirl sa...

1. Jag skulle gå med min bästa vän :-)


Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/january/11-februari-vinn-fina-frost-priser.html

Spacegirl_@spray,se

Lotta sa...

Jag skulle vilja gå med våran äldsta son! Premiär i biosalongen skulle det bli för honom!! Och uppskattat! Som äldst av tre syskon och själv är han nyss fyllda 5 så är det inte alltid så lätt att få rå om mamma själv. Detta skulle bli våran chans att göra något bara jag och han! Det är han värd - våran stor-lilla kille!!

Lotta sa...

Gillar även Disney Sverige på FB och din blogg följer jag redan på bloglovin!! :)

(liselotte.bergstedt@telia.com)

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Gillar på FB, Anna Karlsson
Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/02/02/frost-112/

Följer dig på bloglovin sen förut

Tar med mig sonen om jag vinner, han älskar att åka tåg till stan och sen få gå på bio och äta popcorn

blogg@annakarlsson.se

Lundabon sa...

Jag vill gå och se filmen med min syster :) Hade varit kul att få tillbringa lite kvalitetstid med henne då det inte blev så mycket av den varan i julas då jag tyvärr blev inlagd på neurologen just på julafton.
drewke.erika@gmail.com

Jenny sa...

jag skulle gå med min sambo :)
jenny.v@live.se

Anna sa...

Jag skulle ta med mig min bästa väns lillasyster som jag har sett växa upp och nu är hon sju år! (annaholm92@hotmail.com)

johanna mårtensson sa...

Jag skulle ta med min lillebror som fyller 4 år i februari.
Han har aldrig gått på bio och kommer bli så stolt och glad när han får åka iväg med storasyster och gå på bio.

Jag är med och gillar på FB (Johanna Mårtensson)

jojossan89@hotmail.com

Sara H sa...

Hej jag vill super gärna vinna det här till mina söner det ända dom pratar om är snögubben Olof i frost. dom älskar även trailern dom kan se den om och om igen hela tiden. Så nu när jag är opererad och har gips på min fot,plus att jag är student så skulle jag super gärna vilja vinna det här så jag kan ta med dom på bio och se den med dom. Jag gillar Disney Sverige redan i namnet Sara Holmberg plus att jag delar i min blogg http://blogg.loppi.se/babymyran/2014/02/03/jag-ar-med-och-tavla/

Alice Johansson sa...

Jag skulle helt klart bjuda min nya kompis Pontus,som vill se den men har ingen och se den med.
Roliiig_@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med!

Jag skulle bjuda min son William på bio!
Biomys med något gott, det vore mitt i vardagen lite flott!

Ha en bra dag!

Mvh Kristiina
krieppola@spray.se

Anonym sa...

Jag skulle gå med min systerdotter Alva som älskar att titta på film. Hon är en go och härlig tjej, med mycket humor. Så den här filmen skulle passa henne perfekt. Jag har gillat på fb och delat tävlingen. irene_e@spray.se

Anonym sa...

Jag skulle ta med mitt barnbarn och de skulle bli den första bion han har sett Tror han skulle gilla den :)
ingela.jonasson@home.se

Nathalie - Mamma till Charlie sa...

1. jag skulle ge biljetterna till sambon så han får ta med sin systerdotter på denna film.

gillat disney sverige på fb, nathalié teodorson

mvh
nathalié
yarp.blogg@gmail.com

Hilde J sa...

Hej!
1. Jag skulle jättegärna vilja gå på bio med sonen och se Frost. Den ser ju så rolig ut och vi vill gärna få skratta:)
2. Gillar Disney Sverige på Fb (Hilde Jensen)
3. Tipsar via min Fb om tävlingen (https://m.facebook.com/hilde.jensen.560)
4. Följer på Bloglovin sedan länge och gillade inlägget där.

Håller nu tummarna!
Kram från Hilde
hilde_jensen@hotmail.com

Anonym sa...

Barnbarnen i Örebro skulle jag ta med.
Gillar på FB Eva Flood
Din blogg följer jag evaflood@telia.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar, skulle vilja se filmen med mitt barnbarn Hugo.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2014/02/frost-112.html
4. Följer dig redan på bloglovin
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Skulle ta med dottern och ha en riktigt mysig mor och dotter dag.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Annika sa...

Jag är med och skulle troligen bjuda med någon av mina vänner på bio :D

Unknown sa...

gillar på fb
följer dig på bloglovin
tipsat på min fb sida
lena sandsvik
sonen har varit en gång på bio och verkligen älskade det .. vore så skoj att få göra det igen.

Sandra Karlsson sa...

Åh, vilken mysig tävling!
Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag ta med mig min son (9 år) och passa på att få lite extra ensamtid med honom, utan lillbrorsan & pappa ;-)
Jag gillar redan Disney Sverige på facebook (Sandra Karlsson) & jag prenumerar redan på din blogg :-)

Hoppas nu på tur, skulle bli såå glad om vi vann!!! :-)

Kram Sandra

sanna_k79@hotmail.com

jessamy sa...

Hej.
Jag vill vara med. Vill vinna denna till min son Leo som fyller 3 år i mars.
Jag har gillat disney sverige med namn Linnéa Möller. Delat offentligt med samma namn.
Följer dig redan på BL.

mvh jessamy_@hotmail.com

jessamy sa...

Hej.

Jag vill vinna dessa biobiljetter föra tt gå på bio med min son Leo som fyller 3 år i mars.
Gillar redan disney sverig med namn Linnéa Möller. Har delat offentligt med samma namn.
Följer dig på BL.

mvh jessamy_@hotmail.com

Anna Lundqvist sa...

Jag är gärna med
Skulle ta med dottern som drömmer om att få se frost på bion. Hade blivit en härlig mor-dotter-stund
Delar här: https://www.facebook.com/annab.lundqvist/posts/1525235581035159?stream_ref=10
Gillar på fb - Anna Lundqvist
Följer dig redan

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna och se filmen tillsammans med min dotter Alva.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Delat på FB (Sanna Kaakinen).

Följer dig via Bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag skulle vilja bjuda min bästa vän och hennes son på 2,5 år. Han har aldrig varit på bio så det skulle vara en kul upplevelse! Jag har gillat Disney Sverige på facebook! Jag tävlar med två lotter. Mvh Jessica Gruvsjö Fallberg - jexxicaa@hotmail.com

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Klart jag vill vara med!
Jag skulle ta med min stora prinsessa, som älskar allt vad Disney heter. Det hade varit så mysigt att få en bio-stund bara hon och jag!
Jag följer dig på Bloglovin sedan länge och gillar inlägget som nr 12.
Min mail: anna(at)granath-steen.se
Håller tummarna och hoppas på tur!

Anonym sa...

Hej

Vill gärna ta med min dotter på Frost.
Gillar Disney på facebook och delar din tävling på facebook
Med vänlig hälsning
marie lindberg, marie.lindberg@bredband2.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam