fredag 17 januari 2014

Tävling: TinyDino.se

Tinydino

Jag tävlar om två söta Ragtales-gosedjur från TinyDino.se  hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får de söta och supermjuka Ragtales-gosedjuren Baby Bo och Baby Darcy (27 cm) från TinyDino.se!

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du skulle vilja ge gosedjuren till om du vann.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla TinyDino.se på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg/facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i tre veckor och avslutas fredagen den 7 februari klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

40 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)
Det ena skulle jag ge min dotter och den andra till kompisen Benjamin som fyller ett år i början på februari. De kommer gå på samma dagis och i samma skola senare så hade varit roligt om de hade haft ett varsitt gosedjur från när de var så här små liksom. :)
Gillar dem på facebook nu: Emely Tuväng Korabik
Följer dig redan på bloglovin sen länge!!

emely_tuvang@hotmail.com

Anonym sa...

Så mysiga ...
1 Chans önskas såklart & eftersom jag Älskar Gossedjur skulle jag ge dem till mig själv hihi

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Christina Frisberg
Jag vill gärna vara med och tävla om de supergulliga gosedjuren, och om just jag vann så skulle det bli min lilla Matias som skulle få gosa med det.
Jag har gillat på fb som nr 24, under mitt namn Christina Frisberg.
Jag har delat tävlingeinlägget offentligt på fb under samma namn .
Jag följer dig på bloglovin redan och gillade tävlingsinlägget där som nr 3.
Håller tummar och tår till dragningen är gjord.
Kramen!!! <3

Anonym sa...

Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
Om jag vinner ska min lilla systerson få dom ♥
När jag var liten hade jag sängen full av gosedjur precis som många andra :-)
Då jag inte kan få egna barn att skämma bort med massa gosedjur så gör jag det med systersonen istället :-)
Ha en härlig helg!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

Maria Bäckström sa...

Gillar och delar tävlingen!

Här är min delning på facebook!
https://www.facebook.com/maria.backstrom.9277/posts/1432987740269084

Mvh Maria

Anonym sa...

Gillar sidorna delar på FB och följer dig på Bloggen 4 lotter!
Isac 1- år skulle få gosedjuret, han gillar mjuka djur!
En kompis i sängen. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

Carina sa...

Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
Jag skulle ge gosedjuren till 2 så underbara barn, Thea & William <3 Mina fina gudbarn <3
Kram & Trevlig Helg / Carina G
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Nu försvann min kommentar :/
Testar igen :)
Jag skulle greven till min syster som får sin första lilla skatt när som helst och så skulle jag behålla en själv, till mitt kommande barn.
Jag gillar på FB, Tina Carlström och jag tipsar på FB https://m.facebook.com/tina.carlstrom.351?__user=100004055709929
Kram Tina Carlström, christinecarlstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Nallen skulle bli en fin present till nya kusinen som kommer om några månader.

Följer dig på bloglovin.

www.mammatea.se
Mail@mammatea.se

Wihlborgskan sa...

Vilka mysdjur!
Min vän A skulle få björnen till sin bebis.
Kaninen skulle min dotter Irma få :)

Följer dig sen förut på bloglovin.

Anonym sa...

Åh så fina jag är absolut med :)

1. Har en dotter som jag vet skulle bli
super glad över att få dessa fina gosedjur.
Så jag hoppas verkligen att jag har turen på min sida.

2. Gillat på fb (camilla millah öman)

3. Följer redan på bloglovin

Hoppas på tur.. Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Detta var ju en underbar tävling med en underbar vinst! Passar mig perfekt som har två små. Då behöver de inte slåss om vinsten.
Självklart vill jag vara med och tävla.
Om jag vann så skulle mina två minstingar få var sitt av dessa fina gosedjur.
Min mail: annasfotnoter(at)granath-steen.se
Jag gillar på fb som Anna Granath
Har delat tävlingen här: http://annatavlar.wordpress.com/2014/01/18/tavlar-om-gosedjur/
Följer dig på Bloglovin sedan läänge!
Håller tummarna nu!

Anonym sa...

Annica Johansson mittoliv@hotmail.com . Om jag vann skulle min kusins barn Theo få detta mysiga gosedjur. Första gg vi träffar honom:) gillar TinyDino.se

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Jag skulle vilja vinna dessa att ge till Oxy när han fyller 3 år om ett par månader. Han älskar nallar & har alltid hela sängen full. När han har somnat hittar jag honom under ett av hav av nallar som jag försiktigt får plocka bort. ;) Han skulle alltså avguda dessa mjuka & söta nallar!

Gillar företaget på FB. (Cim Runfors)

Fia H sa...

* Jag skulle vilja vinna dessa. Jag ska bli mamma i mars, jag väntar mitt första barn. Så jag kommer att ge mitt barn dessa vackra gosedjur på bb, då jag inte har hunnit köpt några gosedjur ännu själv.

Jag tar även en extra vinstchans, jag prenumererar redan på din blogg, jag har gillat inlägget och blev nr 5.

*Håller tummarna och hoppas på tur*

//Fia H , fia_79@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-) Har jag turen att vinna får min kompis två barn varsitt fint gosedjur.

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/january/7-februari-vinn-gosedjur.html

Spacegirl_@spray.se

Caroline, blivande tvåbarnsmamma! sa...

Eftersom lillasyster snart kommer skulle den ena nallen bli en present från lillasyster till storebror och den andra en present från storebror till lillasyster, tror det kommer bli uppskattat av Elias! :)

- Gillar på facebook - Caroline Andersson
- Prenumererar redan på din blogg.

caroliinea@hotmail.com

Anonym sa...

om jag vinner ger jag dem till flykting familj i hyres huset bredvid dom behöver lite extra som lyser upp i tillvaron
delar min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/
gillar fb Annica karlsson
Annica@flinkens.com

Emelie - Mamma till M sa...

Jag är jättegärna med :-) ena kommer Malte att få, sedan ska min bästa kompis få en till hennes första som kommer i april :-)

- Har gillat (Emelie Johansson)
- Har tipsat http://maltesmammatavlar.blogg.se/2014/january/vinn-tva-fina-gossedjur-hos-agnes.html
- Följer dig sedan tidigare på BL :-)


Hoppas på tur!
Kram Emelie
x_emelie@hotmail.com

Anonym sa...

Åh vilka sötnosar! Jag är med och tävlar ;) o jag skulle ge dom till bästa vännen som har en liten inne i magen som snart tittar ut!! första bäbisen <3

jag_jessika@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och om jag vann så skulle jag ge det ena gosedjuret till min bästa väns barn (som jag även är gudmor åt) och den andra till min dotter. Det älskar att leka med varandra trots åldersskillnaden och vem vet kanske blir det bästa vänner även de som vuxna.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).
Har delat på FB (Sanna Kaakinen).
Följer dig via Bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Debbie- Mamma till 3 prinsar sa...

Jag är med och tävlar!
Min syster väntar tvillingar så jag hade gett hennes bebisar djuren :)
deborapersson@gmail.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar. Skulle ge de fina gosedjuren till mitt fina barnbarn Hugo.
2. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2014/01/gosedjur-72.html
3. Följer dig redan på bloglovin
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Jessica Olofsson sa...

Jag är gärna med och tävlar. Min son skulle få den ena han är tokig i gosedjur så det behövs alltid ett nytt i sängen. Det andra skulle bli en present till en liten kommande bebis.
Gillar på Facebook som Jessica Olofsson
Prenumererar men kan inte se nummer.
jessolofsson@yahoo.se

Anna sa...

Jag vill vara med!

Skulle ge gosedjuret till min son. Hade blivit en bra kompis för honom att ta med till dagmamman han börjar hos i nästa vecka.

Gillar på facebook som Anna Sixtensson.

Har länkat från min blogg http://mammatillwilliam.blogspot.se/2014/01/vinn-gosedjur.html

/ anna.samuelsson9@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag blir det min jobbarkompis som får vinsten som äntligen är gravid efter fyra stycken IVF.
FB: C Care Regn
Är följare på BL och har gillat inlägget.
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2014/01/7-feb-vinn-sota-ragtales-gosedjur.html

care69(at)live.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Gillar på FB, Anna Karlsson
Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/02/02/tinydino-72/

Prenumererar sen förut på din blogg på bloglovin

Om jag vinner detta skulle jag ge dessa till en nyfödd liten tös, som en välkommen till världen gåva.

blogg@annakarlsson.se

johanna mårtensson sa...

Jag vill vara med!!!!!!

Vinner jag ska min väns lilla kille få den.
Han föddes med ett svårt hjärtfel och kommer genomgå en stor operation inom kort.
Och att få ge honom denna nalle att mysa med och känna trygghet hos skulle kännas så bra.
Jag hoppas verkligen att vi får bli de lyckliga vinnarna.

Gillar på FB (Johanna Mårtensson)

jojossan89@hotmail.com

Erika Olsson sa...

Gillar Tinydino på facebook erika.olsson89
Prenumerar på dig bloglovin, nr 505 tror jag.
Har också bloggat om tävlingen här http://www.nattstad.se/PrincessErika/tavling-hos-agnes-12235135
Nu håller jag tummarna och hoppas på tur! Ha en bra dag!

Anonym sa...

Hejsan!

Klart jag är med. Har gillat sidan på fb och tipsat om tävlingen där, heter Birgitta Abrahamsson https://www.facebook.com/birgitta.abrahamsson.9. Prenumererar och blev nummer 505.
Skulle jag vinna dom söta gosedjuren, så ska min älskade dotter få dom till sitt tredje barn som hon väntar i slutet av februari. Skulle bli så fint att sätta dom i vaggan. Håller tummar och tår att hon dom får!

Kram Birgitta
abrahamsson.b@hotmail.com

Matilda sa...

Hej! Är med :)

Mina två små killar, 2,5 år och 5 veckor, skulle få dessa söta!

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Följer sedan tidigare på bloglovin.

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag blev mormor för första gången i oktober. Trodde aldrig att jag skulle bli så otroligt kär i denna lilla krabat. Nu går dygnets alla timmar till att tänka och längta tills jag får träffa honom nästa gång. Så till lilla Viggo vill jag ge dessa fina små nallar! Jag har gillat på fb och länkat på irene eliasson.
irene_e@spray.se

Nathalie - Mamma till Charlie sa...

1. till min svägerska. hon väntar sitt andra barn och då vore det roligt att ge dessa i gåva till lilla pyret i magen.


gillat på fb, nathalié teodorson

mvh
yarp.blogg@gmail.com

MariaM sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vann skulle min systerdotter få den ena gosiga vännen, och en kompis son skulle få den andra!

Jag gillar på fb (maria mattson).
Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Jag följer dig redan på bloglovin!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Anonym sa...

Dottern skulle få dem.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Cilla sa...

Min dotter och hennes lilla tjejkusin skulle få varsitt gosedjur i doppresent om jag har lyckan att vinna. :)

Liza Ludvigsson sa...

Jag är gärna med! Lizaludvigsson94@hotmail.com
Om jag vann dessa små söta djur så skulle jag ge ett till min svägerskas 4månaders brorsdotter, jag vet att föräldrarna skulle bli så glada! Och det andra skulle jag faktiskt spara själv till mina (förhoppningsvis) framtida småttingar :)

Anonym sa...

Efter år av väntan och längtan, så är det äntligen dags!
Så Baby Bo och Baby Darcy, gulliga och gosiga, skulle bli "lillasysters"
första och "bästaste" gosisar!
Gillat på fb som nr 55 (Marie L-m)
Följer sen tidigare via bloglovin (ragna_marie) och
gillade som nr 6, tror jag...
Ha det så fint/ Marie
ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Helena i Uppsala
Mamma, 85 år, som har blivit barn på nytt. Hon har nästan slutat prata med människor, men hon hade en avancerad diskussion med en porslinshund. Dessa gosedjur är mycket mjukare. Jag vann en ren till henne före jul, men den blev hon rädd för eftersom den hade så stora människoliknande ögon.

Sandra Karlsson sa...

Åh, vilka underbart fina gosdjur!!!
Om jag vann skulle jag ge gosedjuren till mina två älskade söner, som är lika tokiga i gosedjur som sin mamma är ;-)

Jag gillar Tiny Dino på facebook (Sandra Karlsson) och jag prenumerar redan på din blog på bloglovin :-)

Hoppas verkligen på tur nu för denna vinst skulle göra mig såå glad!! :-)

//Sandra Karlsson

sanna_k79@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam