torsdag 27 februari 2014

Tävling: Disney’s Tingeling och Piratfén

Disney Tingeling 2

Jag tävlar om biobiljetter till Tingeling och Piratfén + massa annat kul från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Igår, den 26 februari, hade Tingeling och Piratfén svensk biopremiär. Det ska vi såklart fira! En vinnare får två stycken biobiljetter till Tingeling och Piratfén, en DVD med Tingeling, en pysselbok samt ett armband!

Tingeling och Piratfén stakar ut vägen för det mest spännande Disney Fairies-äventyret någonsin! När en missuppfattad stoftväktarälva vid namn Zarina stjäl Älvdalens extremt viktiga blåa älvstoft och flyger iväg för att slå sig ihop med Skallklippans pirater, måste Tingeling och hennes älvvänner ge sig ut på sitt livs äventyr för att försöka ta tillbaka det.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du skulle vilja gå med på bion om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas torsdagen den 13 mars klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

59 kommentarer:

Elin - Livat på torpet sa...

Jag skulle gått tillsammans med tore! Han älskar prinsessor så jag tror att tingeling skulle passa han som handen i handsken! Sen är det så sällan han och jag får göra nåt tillsammans på tu man hand. Så det här skulle bli ett pris till han!

Jag har gillat och delat på facebook (Elin Tegström)
och jag har följt din blogg sen lääänge! Gillar istället inlägget som nummer 1 :)

Håller tummar hårt!
Kram

mail. elinteg81@gmail.com

Miss M sa...

Åh, vad jag hoppas på denna vinst! Elsa älskar Tingeling, brukar ta på sin en klänning med spets och säger hon ska flyga til Titti i himlen <3 Vore en prefekt 3-års present till henne :)

1. Gillar Disney på fb (Malin stjernberg)
2. tipsar på fb (Malin stjernberg)
3. Prenumererar redan :)

Skulle såklart ta Elsa med mig på bion. Detta skulle bli hennes biopremiär :)

Kram Malin/Elsas mamma
Malin.stjernberg@hotmail.com

Anonym sa...

1 Vinstchans önskas ...

Jag skulle gå med lillkillen Colin som väntar sååå på att få gå på Bio med sin Farmor :)
A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Om Emelie sa...

Fröken Lundin tävlar gärna! På bio går jag gärna med våra två barn - ett toppennöje för hela familjen tycker vi!

Vinstchans 1:
Gillar Disney Sverige på FB
Vinstchans 2:
Tipsar på min FB-sida https://www.facebook.com/photo.php?fbid=601623883251238&set=a.112868382126793.21074.100002108966077&type=1&theater
Vinstchans 3:
Följer redan på Bloglovin (frokenlundin@gmail.com)

Anonym sa...

hej!
jag skulle gå på bio med sonen. Han är 4,5 år så det skulle passa perfekt. Han har bara varit på bamse innan så det vore trevligt att överraska honom att gå på bio igen.
följer dig Agnes
gillar Disney på facebook.
jag har delat på min facebook sida.

lena_sandsvik@hotmail.com

Dessie sa...

Jag är jättegärna med :) Vilken lycka det skulle vara att vinna detta!
Gillar på facebook, Dessie Borgström
Följer dej på BL och har gillat inlägget som nummer 2

Kraam
Dessie - Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis
http://blogg.alltforforaldrar.se/dessie
dessie_2000@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle ta med mina barnbar som bor i Örebro,Sarah och Maja skulle gilla att få en dag med farmor och biomys,
Gillar på FB Eva Flood
Följer dig på bloggen.
evaflood@telia.com

Jennie Johansson sa...

Skulle jag vinna så skulle jag ta med sonen Hugo på bio för första gången i hans liv. :)
Följer dig på bloglovin. :)
// Jennie Johansson
ahlgrensbilar@gmail.com

jessamy sa...

Min dotters favorit är Tingeling. Tapeten är full
Med tingeling. Sängkläder. Kläder. Jag skulle vilja ha med henne på bio!

Jag har delat inlägget på Facebook.
Följer dig redan på BL.

Gillar sidan på Facebook i namn Linnea Möller.

Mvh jessamy_@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
vill vinna till min syster så att hon kan gå med sin familj
det är dom värda
gillar och delar på fejjan
Titti
tittifairlane@hotmail.com

Anonym sa...

Christina Frisberg, Klart jag vill ta chansen att vara med i utlottningen av biobiljetter och få gå med mina älsklingar Elliot och Matias. :)
Jag har gillat fb sidan sedan tidigare.
Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
Jag följer dig redan på bloglovin och gillade tävlingsinlägget där som nr 3.
Tror jag gjort allt som går??!!
KRAM <3

Anonym sa...

Gillat och delat tävlingen på FB. Gillar Disney sedan tidigare.

Jag vill gärna gå på Tingeling med min mellanson. Lite mys på egen hand. dessutom fyller han snart år.

Med vänlig hälsning

Anja Lennartsson
anjag@home.se

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Har jag turen att vinna skulle jag ta med mig min kompis dotter på bio.

Gillar Disney Sverige redan, Åsa Olsson

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/february/13-mars-tingeling.html

Spacegirl_@spray.se


Anonym sa...

Tjohoo!
Jag vill gå med min Mio =)
emmavuckovic@hotmail.com

Fröken M sa...

Jag vill ta med Viggo ! Han älskar älvor, prinsessor och allt som är glittrigt och rosa !
Den gamla tingelingfilmen går varm i dvd:n här hemma så jag hoppas jag får överraska honom med ett nytt besök i biomörkret :)

Gillar och delar på fb - M mela Johannesson
och följer din blogg sedan länge med bloglovin, men nu blev jag nr 5 att gilla inlägget !

Kram

Anonym sa...

För bara några dagar sedan såg vi reklamen för Tingeling och Piratfén, och killarna började genast studsa framför tv:n " den vill vi se, den vill vi se"

Så självklart vill jag vara med och tävla, jag och grabbarna vill jättegärna få komma iväg på ett biobesök!

Håller tummarna!

hanna.boije@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja gå på bio med min femåriga dotter, som älskar prinsessor.
ida_sve08@hotmail.com. Ida Svensson

Anonym sa...

Skulle ta med min dottre på bion. Vi är lika "Tingelingiga" båda två. För hon är ju så tuff men ändå så skör,ja passar nog in på dom flesta människor med ;)

greatgirl@tele2.se

Anonym sa...

Åh, jag skulle gärna gå på bio med min 10 åriga dotter. Vi skulle behöva lite egentid hon och jag.

mettemarianne@yahoo.se

Wihlborgskan sa...

Skulle absolut ta med min fyraåring på bio - det är det mysigaste hon vet - en egen eftermiddag med mamma ♥
Tingeling är en stor favorit här hemma.
Hör ofta "Akta baken!!" :-D

Gillar Disney Sverige på FB (Camilla Wihlborg)

Följer dig på BL sen förut (Camilla Wihlborg)

Hoppas på tur!!

Camilla Wihlborg
wihlborgskan(a)gmail.com

Anonym sa...

1. Jag skulle absolut gå med min dotter :)
2. Gillat på fb (camilla millah öman)
3. Följer redan på bloglovin



Massa kramar / Millah
millahoman@hotmail.com

MariaM sa...

Jag är gärna med och tävlar och hoppas på biobesök med sonen! Både han och jag älskar disneyfilmer, så det skulle bli win-win :) Spännande för oss båda också eftersom det skulle bli hans första biobesök någonsin!

Gillar redan på fb (maria mattson).
Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Följer dig sedan innan på bloglovin!

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

Unknown sa...

Jag är gärna med. :) Min Liam på 6 år vill se filmen så jag skulle gå med honom på bio. :)

Gillar Disney på fb (Rebecca Andersson)

Malin sa...

Jag skulle gå med Kalle som älskar Tingeling!
Gillar Disney på FB (Malin Bergling)
Följer dig redan på BL, gillade inlägget och blev nr 7

zasata sa...

Jag skulle vilja gå med dottern. Hon skulle verkligen behöva lite egen mamma tid. Det hade varit supermysigt!

zasata sa...

min mailadress är sara.ostling@gmail.com

mammaTEA sa...

Jag skulle gå på bio med dottern.

Följer dig på bloglovin och gillar Disney på facebook.

mail@mammatea.se

Unknown sa...

Min pirattoliga son skulle få en egenstund med mamma utan mobil, syster, pappa eller annan distraktion. Bara lyssna på hans fantastiska idéer och tankar!
Caroline_bjarnevi@hotmail.com
Caroline Carro Barro på Fb gillar disney och följer din blogg på bloglovin

Unknown sa...

Åh vilken kul tävling, jag skulle gå med min älskade son som verkligen älskar Tingeling!
Gillar Disney på Facebook.

Kram
Elin Fredriksson
elinfredriksson85@live.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna det här fantastiska priset. Min dotter har pratat om att få se filmen länge och skulle bli överlycklig om jag överraskade henne med denna vinst toppat med fina produkter ifrån Tingeling som är hennes stora favorit.

Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

Delat offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Följer din blogg via bloglovin sedan länge.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Christina Frisberg
Klart jag vill vara med och tävla om härliga Tingeling !! :)
Jag har gillat på fb under mitt namn Christina Frisberg.
Jag har delat tävlingen offentligt på fb under samma namn.
Jag följer dig på bloglovin sedan länge!!!
Hoppas på lite tur!!
frisanpoxy@hotmail.se
KRAMEN!! <3

Elisabeth sa...

Om jag vann skulle jag ta med Emelia, min minsta tös som snart fyller 4 år :) Tingeling gillar vi båda två så jag hoppas på tur och få gå på bio med henne en första gång.

Tipsat i Bloggen här: http://knytet.bloggplatsen.se/2014/03/01/10574280-tavlar/
Gillar Disney på FB (https://www.facebook.com/elisabeth.davidsson.9)
Prenumerar på din blogg sen länge

Kram Elisabeth (davidssonelisabeth@gmail.com)

OLA sa...

JA jag är med och tävlar:)

Dottern och jag skulle bli så glada om vi fick komma iväg på egen tid och kolla på bio och kanske äta en bit mat bara hon och jag.

Jag jobbar mycket så tyvärr hinner inte hon och jag umgås själva särskilt ofta. Så håller mina och dotterns tummar på att vi vinner och får oss lite egen tid.

ola_martensson88@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja gå med min lillesyster som inte slutat prata om hur grym den nya tingeling-filmen är sedan hon såg att det kommit när vi var på bio och såg den nya disneyfilmen Frozen! / Hanna

lundberg.hanna@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vinna o låta sambon ta med sig sin son på bio o se filmen han skulle älska det. Att få rå om pappa ensam en dag utan stora syster. Då vi sjuka båda två så blir det tyvärr inte så ofta så nu hoppas vi på tur
Jenny Söderström piggg83@gmail.com

Gillar på fb Jenny Söderström
Gillar dig sen länge på blogglovin så gillar inlägget som nr 3

Tösabiten sa...

Det perfekta priset att dela på till min barnaskara. Vinst till barnet som älskar att gå på bio. Vinst till barnet som gillar Tingeling men avskyr att gå på bio. Och vinst till minstingen som är helt ointresserad av bio, tv och film, men som gillar armband.

Anonym sa...

Vilken supervinst!! Skulle givetvis ta med min son på bio, han satt som förtrollad när Tingeling var på Disney on ice!
Gillar på fb Jenny Olsson
jennyorust@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och skulle ta med min 8 åring på filmen! Jag tror att hon skulle älska den!

Gillat på FB (Carola Lind) och har delat https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151993975918543?stream_ref=1

tavlingar(at)officefixarna.com

cb kids sa...

Jag vill gärna vinna för då skulle min 8-åring bli så glad. Delar även på FB
Carola
carola.bylander@telia.com

Fotograferande Maria sa...

Hej!

Jag har en underbar son, Josef, som så gärna vill se Tingeling. Han skulle bli överlycklig om jag vann och jag med :)
Gillar Disney Sverige på FB
Delat på FB (Maria Widlert Nord)
Följer redan dig på bloglovin
Och gör ett inlägg på min blogg:

http://mariasdagbok.blogspot.se
Min mail : maria.nord39@gmail.com

Jenny Thorsell sa...

Min dotter sulle slå kullerbyttor av förtjusning <3
Gillar på FB och tipsar om tävlingen här: https://www.facebook.com/jenny.thorsell.1/posts/217080241825708?stream_ref=10

ann-sof sa...

jag gillar tingelin vill vinna

ann-sof sa...

jag gillar tingeling vill vinna

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Jag är gärna med :)

1. Jag skulle gå med min stora tjej, hon ÄLSKAR Tingeling och skulle bli så glad! Mysigt för oss att få lite egentid tillsammans eftersom hon annars måste "tävla" mot sin lillasyster om all uppmärksamhet.

2. Jag gillar redan på FB (Ingrid Polly)

3. Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2014/march/jag-tavlar-om-tingeling-priser.html

4. Jag följer dej på bloglovin sen länge.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Fotograferande Maria sa...

Hej!

Jag skulle så gärna vilja gå på den filmen med min underbara son Josef som är 7 år!!!

Jag gillar Disney Sverige på FB
Jag följer dig redan på Bloglovin
Har delat i min blogg: http://mariasdagbok.blogspot.se/2014/03/bio.html
Har delat på Facebook Maria Widlert Nord

Hoppas på tur och mail om vinst till Maria.nord39@gmail.com

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle gå med min kompis dotter.

Helena Lindgren sa...

Jag skulle gå med min 6 åriga systerdotter Lea Vet hur gärna hon vill se filmen.

alla vinstchanser

1. Gillar på facebook Helena Lindgren heter jag där

2.Tipsat här http://supergirlpower.devote.se/blogs/28294121/jag-taevlar-hos-agneslauedberg.htm#WriteComment

3. Följer dig på bloglovin sedan förut men gillar inlägget som nummer 9

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle såå gärna vilja bjuda med mig mina barns lillasyster Nelly 7 år och sen filmen tillsammans med henne. Vi träffas ofta och det är alltid lika mysigt att vara tillsammans med henne. Dock har jag inte varit på bio sen premiären av Titanic och det är ju ett tag sen - och verkligen på tiden - eller hur? ;).

Jag gillar massor på FB och har delat tävlingsinlägget offentligt på min fb-sida i namnet Maud Sundgren! https://www.facebook.com/maud.sundgren1/posts/10152082237968423?stream_ref=10

Hoppas & håller tummarna för att turen står mig bi
För OJ så glad och lycklig jag skulle bli!
Följer dig på bloglovin sen tidigare
Mvh
Maud
maud.sundgren@gmail.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar, jag skulle gå på bio med mitt barnbarn Hugo, det skulle då bli biopremiär för honom.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2014/03/biobiljetter-mm-133.html
4. Prenumererar sedan tidigare på din blogg via bloglovin
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

jag skulle bjuda min guddotter på filmen.

följer bloglovin

delar på bloggen http://flinkan69.bloggplatsen.se/
annica@flinkens.com

Anonym sa...

1. Jag är gärna med och tävlar!

2. Jag har länkat på min blogg http://vagenattblijag.se/tavling-hos-agnes-lauedberg/

3. Jag följer Dig på Bloglovin sedan tidigare.

MVH

Anna
kontakt@vagenattblijag.se

Emma sa...

Hej,

Jag skulle vilja gå på bio med min lilla dotter för att hon för första gången ska få uppleva den härliga känslan av att se film där den ska ses!

Hälsningar Emma

emmelli237@gmail.com

Anonym sa...

Gillat på Facebook som Marthina Lundström.

Jag skulle självklart gå med min egna lilla Tingeling på snart 4 år. Hon ligger i magsjuka just nu så det här vore lite uppmuntran!
Vänligen,
Marthina
Marthina.Lundstrom@tele2.se

Corina - Mamma till Tindra & Maxine :-) sa...

Godkväll! Vill självklart vara med och tävla, barnen (och jag själv^^) älskar Tingeling :)

Jag hade velat gå på bio och se Tingelings nya film med hela familjen (så hade såklart köpt till resterande biljetter så vi kan gå som familj). Har två barn som fyller 4år och 5år nu i mars och biomys är något magiskt som går hem hos både stora och små <3

Jag gillar Disney Sverige sedan tidigare på FB (heter Corina Måbring Cadbrand där - https://www.facebook.com/corina.mabringcadbrand )

Följer dig på Bloglovin: Det stod att du hade 510 följare innan jag tryckte på följ så gissar att jag blev nummer 511 :)

Önskar en trevlig kväll / Corina

care69 sa...

Jag är gärna med!
Jag skulle ta med mig min 18-åriga dotter och min 6-åriga son. Båda vill se filmen.
FB: C Care Regn
Följer på BL och har gillat inlägget.
Tipsat:
http://care69.blogspot.se/2014/03/13-mars-vinn-biljetter-till-disneys.html

care69(at)live.se

Camilla sa...

Skulle gå med sonen om jag har turen att vinna. Vi har umgåtts på tok för lite sen hans syster föddes ifol, det är dags att åtgärda det :) Håller tummarna!

johanssoncamilla@ passagen.se

Anonym sa...

Skulle gärna ta med mig min son på en grabbdag!
Mamman i familjen går med stor mage och orkar inte så mycket nu innan bebis kommer.
daniel_olauson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle ta med lilla tjejen E som jag brukar vara barnvakt åt! Jag tror att både hennes mamma och E skulle uppskatta det jätte mycket!

Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

Jag har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/442158749220957?stream_ref=10

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Stefan sa...

Skulle vilja skicka dottern och frun på denna film (medans sonen och jag besöker flygvapenmuseumet i Malmslätt).

Stefan Åhsberg
sohsberg(at)hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam