måndag 21 april 2014

Tävling: Disney’s Hundraåringen

Disney Hundraåringen

Jag tävlar om en av tre “Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann” på DVD från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Den 28 april har Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann premiär på Bluray och DVD. Det firar vi genom att lotta ut tre exemplar på DVD. Vinstvärdet ligger på 149 kr + frakt/film.

Efter ett långt och händelserikt liv hamnar Allan Karlson på ett ålderdomshem i tron att det blir hans slutstation. Problemet är bara att hans hälsa fortfarande är utmärkt och dagarna blir därför alldeles för trista. När firandet av Allans hundrade födelsedag närmar sig, vilket Allan själv inte är det minsta intresserad av, tar han chansen och flyr sin tråkiga vardag.
En rad händelser drar istället in Allan på en galen och oväntad resa kantad av ett gäng kriminella, mördare, en väska full av pengar, en elefant och en inkompetent polis. För vem som helst hade detta varit ett livsäventyr, men med Allans bakgrund är det ungefär som vanligt. Inte bara har han bevittnat några av historiens viktigaste händelser, han har även spelat en nyckelroll i dem. Vi får följa Allans tidigare eskapader och dess otroliga påverkan på historien, hur han bland annat hjälpte till att uppfinna atombomben samt blev god vän med allt från amerikanska presidenter till ryska tyranner…

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du skulle vilja se filmen med om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas måndagen den 5 maj klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

47 kommentarer:

veronica hedlund sa...

jag är jättegärna med..

om jag vann skulle jag vilja se den med mina älskade barn.

jag gillar redan på facebook (veronica hedlund)

jag följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 1

kram veronica

veronicahedlund@hotmail.se

Anonym sa...

Gillar delar på FB Eva Flood
GillarDisney Sverige på FB Eva Flood
Prenumerar på din blogg
Skulle se filmen med min göbb,vi sitter inte ner tillsammans värst mycket,så det skulle bli en mys stund.
evaflood@telia.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja se filmen med maken.

Annica L
annica.lagerberg@gmail.com

Anna Lundqvist sa...

Skulle titta på den med min dotter som behöver få skratta lite

hillevianna@hotmail.com

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Skulle vilja se den med min man någon kväll.. vardagslyx med ensamtid när barnen somnat. ;)
Gillar redan Disney på facebook: Emely Tuväng Korabik
Följer dig på bloglovin sen länge

emely_tuvang@hotmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är absolut med!
- Om jag har turen och vinner så skulle jag vilja se filmen tillsammans med mamma och pappa, bara för att de är bäst att se film tillsammans med! Vi har samma humor, filmsmak och favvoskådisar.
- Gillar på Facebook (Sara Kramer)
- Har delat offentligt: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152337716431628?stream_ref=1
- Följer dig redan bloglovin men gillade detta inlägg som gillare nummer 4.

Kram, Sara
sara_kramer@live.com

Anonym sa...

Gillar på Facebook och följer dig på bloglovin.

Jag skulle titta på filmen med min man.

www.mammatea.se
Mail@mammatea.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag är gärna med. Gillar på FB, Anna Karlsson
Prenumererar på dig på BL sen förut

Skulle vilja se filmen med min sambo. Jag älskade boken och hoppas filmen är lika bra.

har även delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/04/23/hundraaringen-55/

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)

Har jag turen att vinna vill jag se filmen med min pappa som inte sett den än, men har gillade boken skarpt.

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2014/april/5-maj-vinn-hundraaringen.html

Spacegirl_@spray.se


Gillar Disney Sverige på fb, Olsson Åsa

Mathilda sa...

Skulle vilja se den med min mamma. /Mathilda
mathilda.robertsson@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle samla ihop mina 3 barn med familj och min man, 14 st blir vi då, och så blir det popcorn!
Gillar och delar och följer dig sen tidigare. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vinner vill jag se filmen tillsammans med min fantastiska familj. Jag har sett filmen på bio tillsammans med min bror och syster och vi älskade den. Dock tror jag även att mamma och pappa skulle älska den och därför skulle de också få möjligheten att se den med mig. :-)

Gillar Disney Sverige på Facebook.

Har delat inlägget på Facebook.

Gillar sedan tidigare på Bloglovin. Istället gillade jag inlägget som nummer 5.

MVH

Victoria Svensson Utas
victoria@svenssonutas.se

Jenny sa...

Jag är med:-). Filmen skulle jag vilja se på medmin familj, så sällan vi hittar på ngot allihopa. Robert Gustafsson är en favorit för oss alla.
Gillar på facebook (Jenny Thörnqvist)

Jennythornqvist@hotmail.com

Jennysen sa...

Hej. Jag skulle se filmen med mamma som även skulle få filmen sedan! :)

Här länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.com/p/2014/4/?link=1398407154

jennysen81@gmail.com

Emma S sa...

Skulle jättegärna vilja vinna. Jag och sambon har inte tagit oss iväg och se den på bio då sonen fortfarande är för liten för att vi känner oss helt bekväma med att lämna bort han. Så skulle om jag vann se den med honom :-)
Gillar på facebook (Emma Sjöberg).
Följer på bloglovin sedan länge :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Lundabon sa...

Jag skulle vilja se filmen med mina föräldrar, som båda älskar boken!

Liza sa...

Jag är gärna med!
Min mail är - lizaludvigsson94@hotmail.com
Om jag vann så skulle jag nog se denna filmen med min farmor. Tror inte hon sett den men tror att hon skulle få sig ett gott skratt! Hade dukat upp med massa gottis till också såklart!

Anonym sa...

gillar och delar
Alla har pratat så mycket om denna film. och hade inte möjlighet att se den när den gick på bio . vore därför extra roligt att få se den hemma i tv soffan.
följer dig troget Agnes
Lena_sandsvik@hotmail.com

Therese sa...

Jag är med! Jag skulle vilja se den här filmen med min mamma. Jag försökte få med henne på bio när den hade premiär, men hon gillar inte att gå på bio, så det blev aldrig något. Skulle vara roligt att överraska henne! Vill egentligen se med pappa också, alltså hela familjen, men min pappa gillar inte filmer av någon anledning och vi i familjen gör aldrig nåt tillsammans. Enda dagen vi gör nåt tillsammans, det är på julafton: vi äter mat och tittar på tv. Så därför skulle det vara roligt att försöka övertala dem att titta den här filmen med mig.

Jag har gillat deras Facebooksida under namnet Liil Babustyle.

Tack för en fin tävling!

Mail: berglundtherese@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle se den tillsammans med min sambo :)

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar, vill se filmen tillsammans med min sambo och son.
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Följer dig sedan tidigare på bloglovin
Mvh Liselotte, liselotte.202andersson@telia.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag så blir det maken min jag skulle se den med. Han pratade mycket om den när den kom på bio men det har inte blivit av...
FB: C Care Regn
Är följare på BL och har gillat inlägget.
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2014/05/5-maj-vinn-hundraaringen-pa-dvd.html

care69(at)live.se

Karolina Alm sa...

Vill ju se filmen med min bästa ♥

Carina sa...

Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb sida (Carina Gerdin).
Jag vill se filmen tillsammans med min man, bara vi & en massa gos & mys <3
Trevlig Helg / Carina
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Lydia Sleyman
lydia_sleyman@hotmail.com

Självklart skulle jag vilja se filmen med min älskade make <3

Unknown sa...

Skulle vilja se den med min morfar som snart fyller 100

Maria

Debbie- Mamma till 3 prinsar sa...

Jag är gärna med och tävlar om filmen! Jag ville verkligen se den när den gick på bio på juldagen men då bestämde sig bebisen att titta ut istället så det blev ingen bio för vår del och därför skulle jag se filmen med sambon såklart! :)
* Jag gillar på facebook- Debora Persson

deborapersson@gmail.com

Anonym sa...

Såg den på bio med min dotter som då var 0 år =) Men skulle vilka se den igen med min bror, som bl.a höll på med sprängämnen i det militära. /Michael (granskog@hotmail.com)

Anonym sa...

Har jag turen att vinna vill jag gärna se denna filmen med min bästa kompis Louise. Hon har läst boken och velat se filmen länge men inte riktigt kommit till skott ännu.

Mvh
Amanda
xsavetheworld@hotmail.com

Caroline, ung tvåbarnsmamma! sa...

Om jag vann skulle jag vilja se filmen tillsammans med min underbara karl som tjatat sedan den gick på bio om att se den :)

Caroline, ung tvåbarnsmamma! sa...

Råkade skicka innan jag var klar ;)

Gillar deras facebooksida - Caroline Andersson
och följer redan din blogg.

caroliinea@hotmail.com

Nathalie - mamma till Charlie sa...

jag är med,
hade velat se denna med en av mina bästa mammavänner. bjuda hem henne och hennes dotter på filmkväll :)

gillar på fb, nathalié teodorson

mvh
yarp.blogg@gmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med och tävla! Vill se på filmen tillsammans med min familj!
Följer redan på bloglovin.

Hälsningar Maria
mariasallora@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle samla ihop hela styrkan av familjen och ha en riktigt skoj filmkväll. Med massa gottis ;)


greatgirl@tele2.se

Carola L sa...

Jag är med och gillar och har delat på FB (Carola Lind)
https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152106807908543?stream_ref=10

tavlingar(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja se den med mormor! Det här är en film som passar alla åldrar! :)
//Frida Eriksson, tacospanda@gmail.com

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar! JAg vill se filmen med min man. Jag vill ha en mysig filmkväll med popcorn och rött vin... ;)
/Liza
lizafriberg@hotmail.com

MariaM sa...

Jag är gärna med! Skulle vilja se filmen med min man. Vi hade planer på att se den på bio, men vi lyckades inte få barnvakt så det blev aldrig av. Men har vi den hemma kan vi ju se dem när de små har somnat! Nästan som en dejt... :-)

Jag gillar och delar på fb (maria mattson) och följer dig redan på bloglovin!

Mvh Maria
Mirre2@hotmail.com

Anonym sa...

Med mitt ♥ såklart / Karolina Alm karro_parro@hotmail.com

Johan sa...

Jag vill se filmen tillsammans med min pappa eftersom han verkligen gillade boken.
//Johan
johanobergsmejl@hotmail.com

Johan Lindfors Larsson sa...

Jag skulle se filmen med min kära bror som ville se filmen men missade den p.g.a ett jobb med udda arbetstider som kunde ändras närsomhelst, tyvärr.

Pastejpixel@gmail.com

Johan K sa...

Jag skulle vilja se filmen med min sambo då vi, med tre små killar på 4 månader, 2 år och 4 år, väldigt sällan har chansen att komma i väg och se film på bio.

- Jag gillar Disney på FB (Johan Karlsson)
- Jag har tipsat på FB: https://www.facebook.com/johan.karlsson.92560/posts/405412806266412?stream_ref=10

/Johan
lord_mojn (snabelA) hotmail.com

Lotta sa...

Jag är med!
Gillar på facebook (Lotta Sundin)

Jag skulle absolut se den med familjen. Kanske inte de allra yngsta barnen men tonåringar o utflugna samt några av de yngre för de har talat om filmen :)

lottasundin6@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med!

Jag skulle vilja se filmen med min mamma och pappa. Vi bor nämligen långt ifrån varandra, och träffas sällan. Jag vet att de läste boken "Hundraåringen... " och älskade den, så de skulle säkert bli jätteglada över att få se filmen!

Jag har gillat på facebook (Sophie Michelle Persson) och delat på facebook: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/445973612204319?stream_ref=10

Jag följer dig på Bloglovin! (Men vet inte vilket nummer jag är?)

Håller tummarna!

Sophie Michelle Persson
sophie_persson@yahoo.com

Anna E sa...

Jag är gärna med och tävlar! Skulle verkligen vilja se den här med min mamma som så gärna ville se den på bio, men i sista stund fick lov att ställa upp på styrelsemöte den tilltänkta biokvällen. Ibland är hon bara för "snäll"...
Följare nr 516 på Bloglovin :-)
Gillar på Facebook (Anna Eiderbrant)
Här har jag delat detta blogginlägg: https://www.facebook.com/anna.eiderbrant

anna_eiderbrant@hotmail.se

Pernilla W sa...

Klart jag vill va med i utlottningen 😊 Gillar & Delar på fb Pernilla Wamsjö

Agnes sa...

Deltagare via mejl:

Hejsan!
Vet inte om min kommentar på bloggen inte syns eller om det har strulat.
Jag vill i alla fall vara med och tävla!
Filmen skulle jag gärna vilja se med min andra halva, Emma. Kan vara skönt med en paus från tentaplugget.

• Jag har gillat både din sida och Disney Sverige på facebook (Neda Sara)
• Jag har delat tävlingen facebook, länk: https://www.facebook.com/neda.sara.10/posts/1409258566018403?stream_ref=10
• Prenumererar på din blogg hos Bloglovin' med nr. 514

Kramar,
Neda Sara Mirtorabi
neda.mirtorabi@gmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam