fredag 11 april 2014

Tävling: Disney’s Sofia den första

Disney Sofia

Jag tävlar om memospel, DVD och pysselbok med Sofia den första från Disney hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
På Långfredagen har den nya filmen Sofia den Första – Det flytande palatset premiär på Disney Junior. Kika gärna på trailern här. Det firar vi med att tävla ut ett memospel, en pysseltidning med klistermärken samt en DVD med prinsessan Sofia!

I "Sofia den Första -- Det flytande palatset", ger Sofia och hennes familj sig ut på en fantastisk resa till Sjöjungfruns vik. Där räddar Sofia Oona, en ung sjöjungfru som fastnat i ett fiskenät. När hon fått loss Oona förvandlar Sofias magiska amulett Sofia till en sjöjungfru, så hon kan utforska undervattensvärlden tillsammans med sin nya vän. När de utforskar Oonas värld får Sofia veta att sjöjungfrurna misstror människorna och är arga för att Sofias familjs flytande palats är i deras vik. När Oona tillfångatas av ett läskigt sjömonster, måste Sofia -- med en hjälpande hand från Ariel -- hitta ett sätt att både rädda Oona och skapa harmoni mellan deras båda världar.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem som skulle få de fina vinsterna om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Disney Junior Sverige på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas fredagen den 25 april klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

31 kommentarer:

Anonym sa...

Har oftast ingen tur med mig men 1 Vinstchans önskas hihi ...
Jag skulle ge detta söta till "Farmors tjej" som fyller 6 år ♡

/Kram på Er & ha en härlig Fredag!

Anonym sa...

Oj...Borde kanske skrivit min mejl...
annmi.eriksson@hotmail.com

"sorry" Kram

Lilith sa...

Jag hade gett dem till mitt kusinbarn som är i den perfekta åldern för sånt.

Har gillat på fb (Lilith Fia Dark)
Har bloggat om tävlingen: http://lilithtavlar.blogspot.com/2014/04/sofia-den-forsta-254.html
Prenumererar redan på din blogg sen lång tid tillbaka.

mail: lilithsblogg@gmail.com

Anonym sa...

Om jag vann skulle mina barn få vinsten. De skulle älska det!

Gillar på Facebook och följer dig på bloglovin.

www.mammatea.se
Mail@mammatea.se

Anonym sa...

Gillar på Fb,Eva Flood delar
Följer på bloggen
Om jag vinner skulle barnbarnet Maja få det hon fyller fyra år snart
evaflood@telia.com

Anonym sa...

Hej!
Jag gillar på Facebook, Malin Svensk Björck.
Om jag vinner ska min guddotter få det här ♥
Hon älskar allt som har med prinsessor att göra :-)
Ha en fin helg!
Mvh
Malin
gizmobus@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

Åh!
Detta skulle Lava få (min fyraåriga tös) - hon tjatar ÖRONEN av mig om att "vet du mamma, på fredag, på LÅNGFREDAG, kommer en ny film med Sofiadenförsta och ARIEL är med!! Klockan åtta, mamma, på Disney Junior! Ställer du klockan, mamma?? Va? VA?!" :)
Hon skulle bli tokglad över detta fina paket ♥

Följer dig på Bloglovin sen förut, tryckte gilla på inlägget som nummer 2.

Gillar Disney Junior Sverige på FB (Camilla Wihlborg)

Hoppas som SÖREN!

Camilla Wihlborg
wihlborgskan(a)gmail.com

Anonym sa...

Följer alltid dig gillar sidan delar. Denna Vinst skulle bara vara så toppen att få vinna.
Maud@tyfonmail.se Maud Lindberg

Miss M sa...

Gillar redan dianey junior redan dianey junior på fb, länkar på fb & prenumererar så klart redan på din blogg på Bloglovin ( Malin stjernberg)
Hoppas på tur, för det vore en kanon 3-års present till Elsa <3 Om än lite försenad.
Hoppas på tur!
Kram

Dennis sa...

Jag är gärna med och tävlar. 1. Min 5-åriga son som älskar att pyssla skulle få detta fina paket om jag vann.
sunesson.dennis@gmail.com

Dessie - en hjärtebarnsmamma sa...

Jag är helt klart med! Alicia skulle bli sååå lycklig om hon fick detta :D

Gillar redan på fb, Dessie Borgström
Delat på fb, Dessie Borgström
Följer dej på BL och gillade inlägget som nummer 3.

Hoppas!!

Ha en myspysdag!

Kraaam
Dessie – en hjärtebarnsmamma ♥
http://dessie.vimedbarn.se

saga sa...

Jag skulle ge det till min kusin.
Har gillat på fb (saga johansson)
Delat här https://www.facebook.com/saga.johansson.359/posts/303751069790191?stream_ref=1
sagling@hotmail.com

Elin - Livat på torpet sa...

Åh jag vill vinna! Skulle ge detta till min lilla brorsdotter som ligger inne på isolering sen i slutet av februari då hon fått både cellgifter och ny benmärg då hon lider av skitsjukdomen "scid". Prognosen för att bli frisk är bra. men vägen dit är lång. Så ett "prinsessigt" paket till henne skulle uppskattas. Vet att hennes föräldrar alltid uppskattar en ny film med ;)

Jag gillar och delar på facebook (Elin Tegström)
Och jag har följt din blogg sen länge, men gillar inlägget som nummer ett.

Mail. elinteg81@gmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Gillar på FB, Anna Karlsson

Följer dig sen förut på bloglovin

Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2014/04/13/sofia-den-forsta-254/

blogg@annakarlsson.se

Corina - Mamma till Tindra & Maxine :-) sa...

Hejsan!
Klart med och tävlar :)

Om turen hade varit på min sida så hade vinsten blivit Tindra 5år och Maxine 4år som är mina två döttrar <3

Jag gillar på fb sedan tidigare (https://www.facebook.com/corina.mabringcadbrand?ref=tn_tnmn)

Följer på bloglovin sedan tidigare med!

Trevlig kväll, Corina
corinacadbrand@hotmail.com

johanna sa...

Om jag vann skulle min sofia tokiga flicka bli
väldigt glad när hon fick hem egna sofia saker.

Gillar på Fb /johanna Mårtensson

jojossan89@hotmail.com

Unknown sa...

Vilka fina vinster, jag är absolut med!

1. Jag skulle vilja vinna detta till min dotter Amilia,
hon skulle bli så glad så!

2. Gillat på fb (camilla millah öman)

3. Följer redan


Hoppas verkligen på tur.. Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Hej
Min son vill gärna ge den till sin stora , första kärlek. De är fem år och är kära i varandra och såååå söta. Sonen skulle bli så glad om han vann och skulle få ge den till kärleken
malinmal@hotmail.com

Emelie - Mamma till M sa...

Om jag får turen att vinna, kommer min son Malte att få detta paket. Han tycker så mycket om att se på Sofia när det visas på Disney channel. Så vet redan på förhand att detta skulle bli en riktig poppis paket för honom att ta del utav :-)

- Gillat på facebook (emelie johansson)
- http://maltesmammatavlar.blogg.se/2014/april/vinn-produkter-med-sofia-den-forsta.html
- Följer dig på bloglovin sedan länge.

Hoppas hoppas!
Emelie
x_emelie@hotmail.com

Obscene sa...

Min tjejer på 2 och 5 år skulle bli jätteglada om dom vann :)
Min mail är: PetraKarlgren@hotmail.se
Jag länkar till min blogg: http://obscenecompete.blogg.se/

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Åhh det här är en vinst som jag jättegärna är med och tävlar om!

1. Om jag har turen med mej så är det min stora tjej Zelda som får vinsten. Hon fullkomligt ÄLSKAR Sofia den Första och vill bli en prinsessa precis som hon. Hon skulle bli överlycklig!

2. Jag gillar på FB (Ingrid Polly)

3. Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2014/april/jag-tavlar-om-fina-sofia-den-forsta-priser.html

4. Jag följer redan dej på bloglovin.

Håller tummarna stenhårt! Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Matilda sa...

Hej! Är med :)

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Följer på bloglovin och gillar inlägget som nr 5.

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Lotta sa...

Jag är med!
Tar två lotter (gillar på facebook, Lotta Sundin).

Självklart är det min sexåriga dotter Sofia som ska få den fina vinsten om turen är på min sida =)
Vad passar bättre liksom? =)

Glad Påsk!

/Lotta lottasundin6@hotmail.com

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Jag tar gärna två lotter:
1. Min lilla prinsessa fyller snart tre och sitter som förhäxad framför TV:n när Sofia den första visas så detta skulle vara den perfekta presenten till henne!
2. Jag följer dig sedan länge på Bloglovin. Gillade tävlingsinlägget där som nr 7.
Håller tummar och tår!
Kram
Anna (annasfotnoter@granath-steen.se)

jessamy sa...

Hej
Jag är med. Mina tre barn kommer få dela om ja vinner :)
Gillar på facebook i namn Linnéa Möller.
Jag delar här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html
Följer dig redan på BL.

Mvh jessamy_@hotmail.com

Anonym sa...

Tjejerna skulle få vinsten om jag vann, de älskar Sofia.

Annica L
annica.lagerberg@gmail.com

liselotte sa...

1. Jag är gärna med och tävlar, denna vinst skulle bli perfekt till mitt barnbarn Hugo
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2014/04/disney-254.html
4. Prenumererar sedan tidigare på din blogg
Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

- Jag är gärna med och tävlar om detta underbara paket :) Om jag har turen och vinner så är det sonen som får paketet. Blir en härlig vårpresent :)
- Gillar på Facebook (Sara Kramer)
- Har delat tävlingen här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10152337723711628?stream_ref=10
- Följer dig redan på bloglovin men gillade inlägget som gillare nummer 8.

Kram, Sara
sara_kramer@live.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vinner så kommer jag att behålla vinsterna hos mig själv så att mina brorsdöttrar har något att göra när de kommer och hälsar på mig i min nya lägenhet!

Gillar Disney Junior Sverige på Facebook.

Gillar sedan tidigare på Bloglovin. Istället gillade jag inlägget som nummer 9.

MVH

Victoria Svensson Utas
victoria@svenssonutas.se

Cattis sa...

jag är med. om jag vinner så skulle mina äldsta killar få dela på detta, de är 4 och 2,5 år :)

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/25-april-sofia-den-forsta

följer dig på bloglovin sen innan

Madeleine sa...

Om jag vinner så blir det min lillkusin som får denna fina present, lagom till hennes födelsedag! Sofia den första är dessutom hennes favoritprogram och vi brukar alltid kolla på det när jag sitter barnvakt för henne! ;)
Följer dig på bloglovin' där jag blev nummer 314!
madeleineward@outlook.com
kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam