fredag 17 augusti 2012

Tävling: Caseapp.se

Jag tävlar om ett presentkort på iPhone skal från Caseapp.se hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

Vinst:
En vinnare får ett presentkort för att göra egna unika och personliga iPhone skal hos Caseapp.se.
Vinstvärdet ligger på 299 riksdaler + frakt!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta hur just ditt iPhone skal kommer se ut om du vinner.
Lott 2: Gilla Caseapp.se på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i två veckor och avslutas fredagen den 31 augusti klockan 21:00! Lycka till allihopa!

29 kommentarer:

Sara sa...

Jag vill ju givetvis vinna. Har gillat på Facebook för en andra lott.
//Sara

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Nr 3 som gillade inlägget

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/08/17/case-app-318/

Gillar på FB, Anna Karlsson

Om jag vann skulle jag vilja ha en bild på sonen, sambon och ultraljudsbilden på bebisen :-)

blogg@annakarlsson.se

Annika sa...

Jag är med!
1 lott: annikarajamaki@hotmail.com. Mitt skal skulle ha Eric Saade på med ett citat "Without you I'm Nothing"
2 lotter: gillar dem redan på Facebook

Lina sa...

Jag är gärna med och tar 3 lotter.

1, Har dessvärre ingen IPhone själv men skulle verkligen vilja överraska min kille med ett skal. Det ska va med en bild på han & dottern :)

2, Gillar på facebook - Lina Eckerström

3, Gillat ditt inlägg som nr 4

Ha en fin helg !
linaeckerstrom@hotmail.se

Tova sa...

Hallå där! Gillade på Bloglovin och jag var den 5!
Har även gillat på fejjan.
Jag skulle vílja vinna detta så att jag kan göra åtminstone ett skal till en av mina bästa vänner som fyller år i september! Det skulle då vara en bild på mig och henne som jag tog i somras!
Hoppas jag vinner!
Kram!

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Vinner jag blir det ungarna mina som får pryda skalet.
2. FB: C Care Regn
3. Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/08/31-aug-vinn-ett-presentkort-pa-iphone.html
4. Är följare och har gillat på BL, vi är nu 5 som gillar.

care69(at)live.se

Anonym sa...

Mina vackra katter skulle pryda skalet :)
// Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är självklart med!:)
Jag skulle ha någon fin citat från we♥it, med blommig bakgrund! Kanske carpe diem(fånga dagen) :)
Håller tummarna!:)
mail: dimandilir@hotmail.se

Dilan Dilir sa...

Jag är gärna med! :) Om jag vann skulle jag ha en av mina teckningar (om du vill se kan du kolla upp dem i drawing kategorin i min blogg) som motiv, det skulle bli så fint och personligt på en och samma gång!

Jag har gillat på facebook (Dilan Dilir) :) ♥

Jenny sa...

mitt iphoneskal kommer vara en bild på mig och min pojkvän vid vattnet i japan :)
J_e_n_n_y@hotmail.com

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag är med :) Om jag vann skulle jag ta en bild på mig, pojkvännen och dottern. Det blev jättefina bilder från Tuvalies namngivning då vi var uppklädda och tjusiga. Det skulle bli ett exklusivt skal!

Gillar på fb med namnet Monia Sundgren

Har tipsat om tävlingen här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/august/caseapp-31-augusti.html

Och gillat på bloglovin som nummer 6 . (mitt turnummer hehe)

kram moniasundgren@hotmail.com

Ida B sa...

Hej!

1, Det skulle vara en fin sommarbild på mina barn =) Mailadress idapida(@)banck.se

2, Gillat på fb Ida Banck

3, följer dig via bloglovin och gillade inlägget som nr 7

Ha de så gott!
Mvh
Ida B

kajsa sa...

Jag är med!

1 Lott: jag är med o mitt skal hade min förra ponny som betydde otroligt mycket för mig fått pryda.
Lott 2: Gillar på FB ( Kajsa törhagen)
Lott 3: Tipsat:
http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2012/august/tavla-om-egendesignat-iphoneskal.html

Lott 4: Gillat på bloglovin som nummer 8!

Håller tummarna!! :D

Min mail:
Kajssa@live.com

filippa sa...

länkat: http://thiscompetition.blogg.se/2012/august/iphone-skal.html :)

Sara-Sofia sa...

1. På mitt skal skulle jag vilja ha en underbar familjebild som vi tog på en strand vid solnedgången. Sara-Sofia Zachrisson, saza1@hotmail.com
2.Gillat med Sara-Sofia Zachrisson på fb.
3.http://brunnsbergsfamiljedagbok.blogg.se/2012/august/nagot-for-alla-iphoneanvandare.html
4.nr 9 att gilla

Monika O-sson sa...

Jag deltar gärna med 2 lotter.
Skalet skulle jag designa med en bild på min dotter när hon var liten. Om jag vinner skulle hon få skalet i födelsedagspresent i september.
Gillar på bloglovin, nummer 10.
Varm hälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Erika Skalman (norsbronx@hotmail.com) sa...

På Facebook har jag gillat och delat,
till mina vänner tävlingen meddelat,
En bild av min lilla son,
skulle pryda min telefon,
så mycket glädje skulle fodralet mig ge,
hela tiden kunde jag min sons leende se!

Amanda S sa...

Två lotter tack!
På mitt skal skulle en fin pussbild på mig och min pojkvän pryda :)

Gillat på facebook - Amanda Skog

amanda123_321@hotmail.com

Elina Andersson sa...

Jag är med.
LOTT 1, Jag skulle nog ha en bild på mig och min ponny där. Skalet skulle vara svart. Det är allt för jag tycker det är väldigt fint när det är enkelt.
LOTT 2, Jag har gillat på facebook med namnet Elina Andersson.
LOTT 3, Jag har lagt upp här
http://dayviews.com/dinjobbigasyrra/508923013/
LOTT 4, Jag gillar på bloglovin och är numer 11.
ps. min majl är chimessi18@live.se

Anonym sa...

Jag är med och tävlar om ett skal åt min dotter.
Tycker hon se ut som Lilla My, när hon har håret uppsatt i en knut på huvudet. Så Lilla My får det bli :)

greatgirl@tele2.se

Sofie sa...

1. Jag skulle välja ett vackert naturmotiv fràn en av mina underbara resor jag gjort

2. Gillar pa FB - Sofie Lindholm

3. Länkar pa FB
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/127757574037220

4. Gillar inlägget pa bl som nr 12

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Alva Fjellström sa...

Hej ! Jag vill vara med med 4 lotter. mitt iphoneskal skulle vara med en bild på Justin Bieber om jag vann. jag älskar han så det skulle betyda såååå mycket om jag vann ! Har alltid önskat mig ett Justinskal !

Jag länkade ditt inlägg på twitter här: https://twitter.com/Alva_and_Alva

Jag gillar Caseapp på facebook: jag heter Alva Fjellström.

jag gillade ditt bloglovin inlägg och blev nummer 13. jag följer dig också på blogglovin !

Gillar din blogg ! Kram Alva ♥

Monika Gustavsson sa...

Härlig tävling! 1 lott till mig. Om jag vann skulle det vara en söt uggla på, älskar dem!

vh
Monika

Anonym sa...

Jag skulle ha min nya valp på mitt Iphone-skal!

Jag har gillat på facebook! (Sophie Persson)

sophie_persson@yahoo.com

qin sa...

hellu!
Jag skulle ge vinsten till min underbara vän som precis skaffat iphone, och själv äger jag ingen, hon har pratat med mig och det finns absolut inget skal som hon gillar så då kanske ett helt personligt skal kan få tyst på henne, nej men du vet vad jag menar ;-)<3
mail: qitzen@gmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
skulle vara min familjs foto på det.

2.gillar på fb med namn Lili Ying.

3.gillat inlägget på bloglovin som nr14.

mail:he-jasmine@163.com

Helen Larsson sa...

Jag är med, och mitt skal skulle få äran att prydas med en bild av mina två hundar! Jag heter Helen Larsson Hanson på facebook och https://twitter.com/vibratiioner/status/241194708330749952 här har jag tipsat om tävlingen!
Det gick tyvärr inte att gilla inlägget på bloglovin' och jag har ingen aning om varför..
Min mail är hhelajjn@live.se

Anonym sa...

Jag är med i denna trevliga tävlingen. Jag har 3 lotter. Gillade tävlingsinlägget som nummer 15. Jag skulle vilja ha ett mobilskal med en bild på mitt 8 dagar gamla barnbarn som ännu inte fått något namn som vi kallar "korven" eftersom han såg ut som en liten prinskorv på ultraljudet!
Mitt namn: Jenny-Anne Johansson
min e post jenny-janne@hotmail.com

Diman sa...

Hejsan!:) jag är sjävklart med:)
Om jag vann skulle jag ha en bild på mig och min fina tvillingsyster som små på skalen, och den ksulle hon få hihi:)
Håller tumamrna! kram:)
dimandilir@hotmail.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam