fredag 18 januari 2013

Tävling: Estrella Ostbågar

Estrella Ostbågar

Jag tävlar om den goda nyheten Ostbågar från Estrella hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
Tre vinnare får sex påsar var av nyheten Ostbågar från Estrella. Den finns i smakerna Cheddarost och Prästost. Vinstvärdet ligger på ca 18 riksdaler/påse, det sammanlagda vinstvärdet är ca 325 riksdaler + frakt.

För att delta:
Lämna en kommentar med namn och mejladress och/eller bloggadress. Skriv också i din kommentar ditt svar på denna fråga:
Hur kan Estrellas Ostbågar smaka så gott utan användning av smakämnen eller smakförstärkare?

Alla kommentarer kommer hållas dolda tills den är avslutad, detta för att undvika “tjuvkikningar.” Tävlingen varar i två veckor och avslutas fredagen den 1 februari klockan 21:00. Tre vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

100 kommentarer:

Carolina sa...

Svar: För att det är ÄKTA ost i dem! <3

Carolina Åhsberg
carolina.ahsberg@telia.com
www.carolina1979.se

Louice sa...

Oh, dem här vill jag gärna pröva, verkar riktigt goda och jag som älskar ostbågar. Dessutom är det killarnas favoritsnacks och får dem bestämma ska vi ha ostbågar varje fredag =)
Mitt namn: Louice Funke
mailadress: louice.funke@telia.com
Blogg: http://mrsfunkys.blogspot.com/

Svaret på frågan: Använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare.

Ha en fortsatt fin dag!
Kram

jessamy sa...

Hej.

Jag är med. Dom smakar så gott för dom använder äkta ost istället för smakämnen :)

Jag har tipsat här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

mvh jessamy_@hotmail.com

jessamy

Madde sa...

Används inga konstgjorda smakämnen, endast äkta vara.
madeli@hotmail.se

Amanda S sa...

Genom att dom smaksatts med smakrik ost :)

amanda123_321@hotmail.com

Madde sa...

Driver du en tävling om ostbågar?!!! Gaaaah helt klart en drog för min egen del. ;)
Bäst vore nog att inte tävla haha fast skyyyy gör det när sambon inte ser. ;)

Dom använder äkta ost av högsta kvalitet och då behövs det inte smakämnen eller smaktillsatser.

Kramar.
http://vhdbrud.blogg.se
jansson_madelen@hotmail.com

Carola Paro sa...

Ååååh, detta är helt klart något för mig!

Estrellas Ostbågar behöver inga smakämnen eller smakförstärkare då de använder äkta ost av högsta kvalitet!

Nu hoppas jag på en massa tur!

//barbamama78@gmail.com

Anonym sa...

FÖRLÅT Agnes..
Jag hade Chips i huvudet*asg*...Nytt svar här:
– Genom att använda smakrik äkta ost

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Ostbågarna görs på äkta ost och det är det som gör dem så goda!
/Jonas Granström
yonaz@bredband.net

Carola L sa...

Svar: För att de använder sig av naturliga råvaror med bra kvalitét - då behöver man inte fuska för att få en god smak!


http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/january/ostbagar-2.html

tavlingar(at)officefixarna.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Det är ju för att de andvänder äkta ost istället, allat blir ju sa mycket bättre med naturliga råvaror!

Anonym sa...

Vinner gärna lite snacks vi är en stor familj, det är många som kommer att bli glada!
Fina naturliga råvaror,vegetabilisk olja mindre fett.
maude@tyfonmail.se

Pernilla W sa...

Hej, jag är gärna med i utlottningen :)
Svaret på frågan är att de använder sig av Äkta ost .En smak är Cheddar den andra är Prästost.
nillwa@hoitmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar,detta vore nämligen en perfekt vinst till min lilla tjej här hemma som älskar ostbågar!

Anledningen till att Estrellas Ostbågar smakar så gott utan användning av smakämnen eller smakförstärkare är för att de använder äkta ost av högsta kvalitet, då behövs nämligen inga smakämnen eller smakförstärkare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Estrella använder bara äkta ost av högsta kvalitet. Jag heter Katrin Sköldqvist, katrin.thor@home.se

Emma Vuckovic sa...

Hej! Vill vara med och tävla. De smakar så gott för att de är smaksatta med ÄKTA OST =)
Hälsningar Emma Vuckovic emsor7@hotmail.com

Emma Vuckovic sa...

Hmmm vet inte om jag råkade kommentera två ggr nu men mitt svar är att de smakar så gott för de är smaksatta med ÄKTA OST =)
Hälsningar
Emma Vuckovic
emsor7@hotmail.com

Lina sa...

Jag är gärna med.

Ja de använder riktig ost, därav den goda smaken :)

Ha en fin kväll.
linaeckerstrom@hotmail.se

Anonym sa...

annika
annica@flinkens.com
http://flinkan69.bloggplatsen.se/
Att använda dip ifrån estrella är alltid gott

Unknown sa...

För att de använder äkta ost av hög kvalitet, då behövs det inte tillsättas smakämnen eller smakförstärkare! :)

emely_tuvang@hotmail.com

Hoppas på tur! :)

Wihlborgskan sa...

Estrella använder riktig ost av högsta kvalitet. Då behövs inget jox!

Camilla W
wihlborgskan(a)gmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Svar
"De smaksätter med äkta ost.
Använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare. Det är vi ensamma om på Estrella."

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

De smakar så gott för att de är gjord på äkta ost!!

Jag är gärna med, har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/01/19/estrella-12-2/

Gillar Estrella på FB, Anna Karlsson

blogg@annakarlsson.se

Annica sa...

Dm använd äkta ost! ;D


bloodsband@live.se

Loova's kök sa...

Lovisa Persson Loova@live.se, Loovap.blogg.se
De är smaksatta med äkta ost.
Använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare.

Sara - Ensamstående mamma sa...

Rätt svar: Om man använder äkta ost av hög kvalitet så behövs inga smakämnen eller sakförstärkare.

Mai: sara_kramer@live.com

Anonym sa...

Jag är med.
Svar: dom smaksätts med äkta ost.


mvh, Carita
turkost@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
SVar: Eftersom de använder ÄKTA ost och inte artificiell smak i tillverkningen.
Länkat.
http://care69.blogspot.se/2013/01/1-feb-vinn-estrella-ostbagar.html

care69(at)live.se

Nathalie - Äntligen Gravid! BF 27 Mars 2013 sa...

jag är med :).

svar: Det är äkta ost i! Så den smaken framhävs :)

kram nathalié
n.teodorson@gmail.com

Jenny Alexandersson sa...

Jag är med!
Svaret på frågan: De använder sig av äkta ost av högsta kvalité.

mail: jennytavlar@hotmail.com

Anonym sa...

jag vill gärna vinna. svaret är därför att de använder äkta ost!!

mail: litenmentuff@live.ocm

hoppas på tur kram Lindah

felicia sa...

jag vill vara med och tävla!

svar: dom anväder smakrik ost och behöver då inte använda sig av onaturliga ämnen.
i andra ostkrokar påsar så finns lager av onaturliga tillsatser som är helt onödigt.
I dessa nys påsar finns bara ostkrokar med naturlig ostsmak, som kroppen självklart mår bättre av. kroppen ska ha så lite onaturliga ämnen i sig som möjligt. självklart vill man äta ostkrokar ibland, då de dock är onyttigt men med dessa nya, blir det mindre onytigt och mycket hälsosammare för kroppen.

Felicia, f.schon@live.se

Anonym sa...

Hej!

Jag vill jättegärna vara med och tävla om
Estrella´s Ostbågar..
Svaret på frågan är: Att Estrella är ensamma
om att använda sig utav ost av högsta kvalité.
Och då behövs heller inga otäcka smakförstärkare
o färgämnen.. Har tidigare avtått ifrån att köpa
ostbågar till familjen pga just dessa smakförstärkare, men nu måste jag ju bara prova.

Ha det så fint önskar Ragna Marie
ragna_marie@hotmail.com

Emilia Johansson sa...

Låter gott! Provar gärna!

Estrellas ostbågar innehåller endast naturliga ingredienser. Några smakämnen eller smakförstärkare behöver därför inte tillsättas!

/ emilia__j@hotmail.com

Lina/Mattias sa...

För att de använder äkta ost :-)

/Lina o25ggr@hotmail.com

Malin sa...

Malin Vu, malinvu@live.se

Estrekkas Ostbågra smakar så gott på grund av att de använder äkta ost när de producerar ostbågarna! :D

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

För att det är äkta ost i :)
Tipsat: http://emiliasmor.blogg.se/2013/january/tavlingstips.html

Sagapahlsson@live.se

Sandra sa...

Sandra Tor, sassator95@hotmail.com/sandrator.devote.se

De använder riktig ost! MUMS! :D
(fyller år den 4 februari så vore perfekt som en liten födelsedagspresent :D)

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar!
Svaret på frågorna är att de använder äkta ost av högsta kvalitet!

deborapersson@gmail.com

Anonym sa...

Hej!Ser gott ut! Svaret på frågan är för att de använder äkta ost av högsta kvalitet!

mariasallora@gmail.com

Anonym sa...

Eftersom Estrella använder äkta ost av högsta kvalitet behöver det inte tillföras smakämnen eller smakförstärkare.
Hoppas på vinst! ;)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Elina sa...

De använder äkta ost av högsta kvalité och behöver inga smakämnen.

min mejl: e.backeby@gmail.com

Liie sa...

För att de använder äkta ost av högsta kvalitet i sina ostbågar! liie.blogg@hotmail.com

Fröken svår sa...

svar;
Använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare

rockbarnettavlar@hotmail.com

Emma W sa...

Man använder äkta ost av bästa kvalitet.

mvh Emma Widman
emma.widman@hotmail.com

Victoria sa...

Dom är så goda pga av att dom är smaksatta med riktig ost.

Jag har tipsat här http://vgt.blogg.se/2013/january/ostbagar-12.html

vicky_picky83@hotmail.com

Anna Lundkvist sa...

Svaret är att de använder så fina och goda ostar av högsta kvalitet.

hillevianna@hotmail.com

liselotte sa...

Är jättegärna med och tävlar! De smakar så gott för de använder äkta ost av högsta kvalitet, och då behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare. Mvh Liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

KroonLundin sa...

Muuums vad smarriga dessa ser ut , måste ha begär - Farligt att se men inte kunna smaka för en gravid kvinna :)
Anledningen till att smakämnen och smakförstärkare ej finns i dessa godingar är så enkelt som ÄKTA OST ! Ja dom är allså smaksatta med Äkta färsk ost . Håller alla mina 20 fingrar och 20 tår ;) ( bebisens inräknas då förstårs)

KroonLundin sa...

Glömde uppge namn för kroonlundin.

Caroline Kroon
kroonlundin@hotmail.com

Anonym sa...

Mitt svar: För att de är gjorda med äkta ost.

Emma / onlymeemma@hotmail.com

Solbritt sa...

För att de är gjorda på äkta ost och inga tillsatser.
Hoppas på chansen att få vinna.

Anonym sa...

Hej!

Vilken läcker tävling!

Använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare. Det är Estrella ensamma om.

Hälsningar
Petra Christensen
mejl: gnuttisen@hotmail.com

Anonym sa...

När man använder äkta ost av högsta kvalitet behöver man inga smakämnen eller smakförstärkare.
Anne
anle@hotmail.se

Monika G sa...

Svar:Använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare.


vh
Monika
utsikten79@telia.com

Vickis sa...

Jag vill gärna vinna dessa jättegoda ostbågar.
De är så goda utan att man använder smakämnen eller smakförstärkare därför att de är gjorda på riktigt smakrik ost (präst- resp cheddar).
a.v.r@live.se

Moa Theander sa...

Svar: För att det är RIKTIG ost de använder sig av! Ingen fejk-ost. Inget laboratorieframställt gult pulver. Inga konstiga medel som vi inte vill få reda på vad det egentligen är. RIKTIG OST. Som det ska vara, så att man kan äta dem med åtminstone LITE lättare samvete. Mmm.

Inskickat av: Moa Theander, moa_theander@hotmail.com

Anonym sa...

För det första så bara älaskar jag ostbågar lite fööör mycket!!! helst cheddar smaken, o ja hur har de blivit så goda utan konstgjorda smakförstärkare, jo för det är BRA OCH NATURLIGA RÅVAROR!!! finns inga genvägar.

ida sa...

Man smaksätter med äkta ost :)

Namn: Ida Myrin
email: i.myrin@gmail.com

Anonym sa...

Gjorda av kärlek med smak för kvalitet, vinnare är Estrella och jag ska ni se.
catharina.bergmark@hotmail.com

hannis003@hotmail.com sa...

De använder äkta ost av högsta kvalitet, då behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare. Det är de ensamma om på Estrella.

MVH/ hannis003@hotmail.com

Lotta sa...

Jag är med! Drömvinsten till fredagsmyset ju :)

Svaret: Använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare!


Tack o Hej!

lottasundin6@hotmail.com

PatrikP sa...

Patrik Persson

patrikp_87@hotmail.com

Svaret: De gör detta då man använt ostpulver gjord på äkta ost i form av cheddar eller prästost.

Anonym sa...

Hej!

Jag heter Anna Staberg och min mailadress är:
anaconda@live.se

Jag vill gärna tävla om dessa ostbågar. Vi firar snart födelsedag i familjen och de skulle komma väl till pass då. Mums!

Svaret på frågan är att när man som Estrella använder äkta ost av högsta kvalitét behövs inga
smakämnen eller smakförstärkare. Dessutom är
dessa ostbågar gjorda på 100% solrosolja.

Ha det gott!

Anna

Anonym sa...

Hej!
Rätt svar på frågan tror och hoppas jag är så enkelt att man använder sig av äkta ost. =)
Min mail om jag blir en av de tre vinnarna är missjeanettes@hotmail.com
Tack för trevlig och mysig läsning.

Anonym sa...

Nu när jag äntligen är gravid igen (bebis ska komma i Juni) har jag endel grejjer jag bara MÅSTE ha... ostbågar är en av dem.
Tur att man har några att dela med om man skulle vinna!

Jenny Albinsson
jenny.albinsson73@gmail.com

Anonym sa...

Det räcker med den äkta osten för att smaken ska bli tillräckligt god.
EA
e-albin@hotmail.com

Anonym sa...

Mycket äkta ost får Estrellas ostbågar att smaka smakens.

Jenny Nordberg
Glassen17@yahoo.se

Anonym sa...

Jag är med och tävlar.

Svar på frågan: De använder äkta ost av högsta kvalitet i sina nya ostbågar, så då behöver de inte använda smakförstärkare.

Hoppas på turen!

MVH Jonas
rocktapper87@hotmail.com

Anonym sa...

Siv Bergström
sivan_55@hotmail.com
Svar: De är smaksatta med äkta ost.

Anonym sa...

Kristina Gustafsson. kristinagustafsson@live.se
Svar: Använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillsätta smakämnen eller smakförstärkare.

Femling sa...

fridafemling.blogspot.se
femlingen@hotmail.com

Mitt svar är att estrella blandar en fantastisk kombination av naturliga råvaror!

Jag tänkte överraska min pappa som ÄLSKAR deras ostbågar då jag flyttar hem strax efter 1a februari!

Annica sa...

Genom att använda smakrik ost behöver dom inte tillsätta några smakämnen, smakförstärkare eller jästextrakt.


bloodsband@live.se

Anonym sa...

Tänk att ost kan smaka så gott. På mackan är prästost min favorit. Jag måste testa Estrellas nya ostbågar!

Johanna Retrolover sa...

Svaret är: Använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare.

Jag har otroliga ostbågscravings (är gravid) så detta vore en perfekt vinst!

Louise sa...

De kan smaka så himla gott för att Estrella använder sig av äkta ost.
Mvh Louise

louise@lindome.net

Anonym sa...

Detta pga osten de innehåller.
Maria (marishkasenator@gmail.com)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!
De smakar så gott för att de innehåller riktig ost, och inga pulver.
marianne.marcus@telia.com

Anonym sa...

Jag älskar ostbågar så jag vill gärna vinna dom.

Anonym sa...

Jag älskar ostbågar så jag vill gärna vinna dom.Hoppas verkligen på tur.

Marianne forsgren
kungsängsgatan 48
75322 uppsala
annieforsgren@hotmail.com
Tel: 0767122697

Annelie sa...

Hej!

Anledningen är att Estrella använder ÄKTA ost i sina ostbågar!

Nu vankas Melodifestivalstider! Det betyder självklart ostbågar på bordet, eller hur?

annelie.andersson-65@hotmail.com

Anonym sa...

Svar:Dom använder smakrik ost.
Marianne forsgren
kungsängsgatan 48
75322 uppsala
annieforsgren@hotmail.com
Tel: 0767122697

Anonym sa...

Eftersom osten i sig är så naturligt smakrik behövs inga tillsatser!

Det tycker jag personligen är helt underbart, jag ser verkligen fram emot att få smaka på den här nyheten i vetskapen om att det inte finns en massa läskiga smakämnen, extrakt och annat. Jag älskar ostbågar! :)

Vänliga hälsningar
Lena-Marie (lenamarie83@hotmail.com)

Anonym sa...

Svar:Dom använder smakrik ost.Marianne forsgren kungsängsgatan 48 75322 uppsala annieforsgren@hotmail.com Tel:0767122697

Anonym sa...

Hej! Detta såg ju väldigt trevligt ut.
- För vem älskar egentligen inte ostbågar?

Svar på frågan: Det används smakrik ost i Estrellas nya satsning, med ostsmaker som är några av de populäraste hos svenskarna.

Kontakt: kim.ljungcrantz@hotmail.com

asaisobel sa...

Skulle vara gott att dessa smaka,
då jag inte gillar en kaka.
Detta skulle passa som en maka.
När jag på natten vaka.
Allt utan skräp smakar bäst,
med naturligt är det fest.

Åsa Högberg

Anonym sa...

Hej!

Jag vill vara med och tävla. Svar: De använder äkta ost av högsta kvalitet.

Karolina / karolina56@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag tror att omm man använder rikktigt bra råvaror när man tillverkar en produkt, så får man alltid ett bra resultat. Jag tycker Estrellas produkter är bra exempel på detta! Dessutom är jag en riktig ostbågeälskare så detta vore en perfekt vinst till mig.

MVH
Anna-Karin Andersson
Karleby Hagelund
52191 Falköping
051537078

Anonym sa...

Petter Håkansson
petter312@hotmail.com
Svar: Genom att de använder riktig ost vid tillverkningen!

Malin K sa...

Genom att använda smakrik ost behöver Estrella inte tillsätta några smakämnen, smakförstärkare eller jästextrakt i sina ostbågar!

Malin Kostet
sjuupp@gmail.com

Anonym sa...

Estrellas ostbågar smakar så gott för att de är gjorda av äkta ost!

Henrik Tällberg
henrik.tellberg@telia.com

Anonym sa...

Med kvalitetsost och mjöl utav majs
kan ju resultatet bara bli "najs"!

Per Hallberg
perling2@hotmail.com

Anonym sa...

Svar: Just för att det är naturliga ingredienser och de är ju bäst.

f_kamilla@hotmail.com

Anonym sa...

använder äkta ost

/Jonas
fullkaffemugg@live.se

Anna sa...

Hejhej!

Svar: Estrellas ostbågar innehåller äkta ost!

Ha en skön kväll!
//Anna

vittellersvart@gmail.com

Linda sa...

Åh vill absolut vara med och tävla och hoppas på turen att vinna så jag kan göra mina 4 barn som älskar ostbågar glada :) svaret är att man använder äkta ost :)

Hoppas på en massa tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Svar: För den innehåller äkta ost!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

lanjas www.lanjas.com sa...

Dem är nartuliga, knapriga, fulla med ost och fungerar till alla tillfällen! Nom nom nom. På förfesten, efterfesten och dagen efter, en jackpott helt enkelt!

(lanjafan@live.com)

Agnes sa...

Deltagare via mejl:

Det funkade inte att skicka en kommentar, så jag mailar istället.

Ostbågar med smak av äkta ost - mums!!!

Jag heter Malin och min mailadress är: malin.hem@gmail.com

Hur kan Estrellas Ostbågar smaka så gott utan användning av smakämnen eller smakförstärkare? Jo - använder man äkta ost av högsta kvalitet behöver man inte tillföra smakämnen eller smakförstärkare.

Hoppas på tur!
Vänliga hälsningar,
Malin

Anonym sa...

Svar: För att det är ÄKTA ost i dem!

Mikael Gustafsson
gustafsson_gurra@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam