onsdag 22 maj 2013

Tävling: Lilofant Design®

Lilofant

Jag tävlar om ett presentkort från Lilofant Design hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får ett presentkort på 300:- att handla för hos Lilofant Design som erbjuder handsydda barnkläder i ljuvliga tyger och färger från storlek 38 (prematur) upp till 128.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
• Lämna en kommentar med namn, mejl och berätta hur ditt/dina plagg från Lilofant Design skulle se ut om du vann!

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla Lilofant Design på facebook och lämna sedan hela ditt facebooknamn i din kommentar.
Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen varar i två veckor och avslutas onsdagen den 5 juni klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

57 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Åh så fina!
Jag gillar på facebook (Helena Eriksson) följer redan på bloglovin och har tipsat om tävlingen i min blogg: http://skorpanloppan.blogspot.it/2013/05/lilofant.html

Om jag vinner skulle jag lägga till lite och beställa varsin armlös klänning till tjejerna i det bruna tyget med elefanter på.

Anonym sa...

Wow...
1Chans såklart :)
Mitt plagg skulle vara en Klänning med rosaprickiga armar & Tyget med prinsessa & slott på hela kroppen ♥ ...

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

1. Skulle nog beställa en eller två snygga t-shirts i något färgglatt tyg, som kanske: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/945461_612582098754838_380766105_n.jpg eller https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/254706_550499888296393_1040030494_n.jpg

2. Har tipsat på FB. https://www.facebook.com/mansondust?ref=tn_tnmn

3. Gillar Lilofant på FB. (Cim Runfors)

mansondust@gmail.com

Anonym sa...

Så mycket fint! Min son skulle beställa ett par härliga mudd-byxor i ngt tunt färgglatt tyg att ha i sommar som skydd mot solen.

Jag följer på bloglovin sedan tidigare

Mvh Elin, fluffot@gmail.com

Amanda S sa...

Jag gillade det gröna tyget med en massa olika figurer på så jag skulle gärna vilja ha en body och tröja i det tyget till våran lilla fis som kommer i augusti :)

Har gillat på FB. (Amanda Skog)

amanda123_321@hotmail.com

Unknown sa...

Jag är med och tävlar. :)
Gillar Lilofant på facebook: Emely Tuväng
Följer dig redan på bloglovin, gillade inlägget.

Om jag vann skulle det bli en kortärmad klänning i storlek 68 till lilla damen.. tyget jag skulle ha skulle vara det gröna med olika små djur på, så sött!! :D

Unknown sa...

jag är jättegärna med!

en sommarlilorall i strl 80 och med tyget prinsar/prinsessor/drakar (https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/s720x720/968941_612582055421509_1258958413_n.jpg) hade jag valt vid vinst! fanns så otroligt mycket fina tyger så det var svårt att välja. =)


jag vill gärna ha denna unika lilorall så jag kör på alla chanser:
* gillar - lisette bäcksro
* tipsar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/05/56-agnes-lilofant-design.html
* följer dig redan, blev först att gilla inlägget

hoppas på vinst! =)

lis1etavlar@gmail.com

Cissi - mamma till 2 små prinsessor sa...

jag skulle vilja ha en omlottklänning i detta tyg https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/148502_550506281629087_1023294377_n.jpg

tipsat: http://cissitavlar.blogg.se/2013/may/lilofant-hos-agnes-5-juni.html

Följer redan dig, gillade inlägget som nr 2

Anonym sa...

En tuff tröja med en haj till en tuff kille skulle vara kul.

Delar på FB

Kristina Werin
carlotto_61@hotmail.com

Matilda sa...

Hej! Tävlar gärna :)

Svårt att välja bland allt fint men jag skulle nog vilja ha en långärmad tröja i tyget med grävmaskiner/gubbar och med ärmar i det blå tyget med vita stjärnor (som är ovanför), samt en mössa i det orangevita "bambi"tyget eller en turkos med moln!

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Delar: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583?ref=tn_tnmn

Följer redan på bloglovin men gillade inlägget (3).

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)







ulrika ekholm sa...

gillar sen länge lilpfant på fb
följer även din blogg sen länge

om jag vinner så får det bli en klänning i underbara prinsess tyget, dottern är galen i prinsessor just nu

/Ulrika

ulrika ekholm sa...

rörigt det blev glömde min mejladress :-(
ulrikagn@hotmail.com

/Ulrika

Sara Eklöf sa...

OJ!! Jag vill verkligen vara med och prova lyckan!

Alla tyger med bilar på hade blivit en hit hos min biltokiga son och till dottern hade det nog blivit en klänning med cupcakes på! =)

Tipsar på facebook såklart!

Gillar på facebook!


Håller alla tummar och tår!! =)))

Kim sa...

Jag är med och skulle gärna vilja ha en heldress i det fina tyget med Mästerkatten i stövlarna! Eller kanske det bruna med lejonet, så himla svårt att bestämma!

Gillar på facebook - Kim Falkenström

Följer på Bloglovin sen innan, blev nummer 5 att gilla inlägget!

tror det blir 3 lotter!

Kim
kimsan_@hotmail.com

Malin sa...

Gillar på Fb (Malin Bergling)
Följer dej redan på BL

Jag skulle vilja ha en ärmlös klänning till Klara och ett linne till Kalle med ett snigeltyg. Så kan de syskonmatcha i sommar :)

bitskemma sa...

jag e med=)
jag skulle välja en bodysuit i det gröna tyget med feer och rosa ugglor i stl 74 =))
en extrachans- jag har gillat på fb-emma roos!!
lakritzflicka@hotmail.com

Anonym sa...

Elisabet Andersson
in_cava_vita@hotmail.com
Önskeplagg: Raglanströjan med bruna ärmor och stjärnor på. Ränder på bröstet i gult, blått, orange, ljusgrönt, brunt.
Tröjan är som en flirt med 70-talet och bl a därför gillar jag den :-)
Har delat tävlingen på Facebook https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn
Gillar Lilofant design på Facebook: Elisabet Andersson
Verkar som jag får 3 st chanser.

Madde sa...

Hej Klart jag är med. Har precis insett hur mycket william har vuxit. :P
Det som krisar just nu är shorts / piratbyxor så det skulle det få bli två par av. Ja att välja två tyger var ju ändå svårare! :)
Men dessa var hur fina som helst. :)
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/206210_550498638296518_1223371216_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/s720x720/207738_550498074963241_1589508492_n.jpg

Gillar sen innan på fb, Madelen Jansson.

Länkar på fb. http://www.facebook.com/?q=#/jansson.madelen

Följer dig sen länge på bloglovin gillar som nr 8. :)

Håller tummarna.

Kramar Madde
jansson_madelen@hotmail.com

Anonym sa...

Åh klänningen med rosa mopeder på skulle sitta fint på min lilla Molly =) Vill vara med och tävla!
Emma Vuckovic
emsor7@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och skulle vilja ha: Muddbyxor och en dregglis i det blå uggletyget!

Gillar på FB (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/may/presentkort-300-lilofant.html

tavlingar(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Jag skulle välja klänningen som är i fönstret här ovanför med Bambi och prickiga ärmar - så fin. Har även gillat på fb (caroline adolfsson) Hoppas på tur! (carolineadolfsson@hotmail.com)

Lina sa...

Jag är väldigt gärna med :) Hade beställt en långärmad klänning till dottern med det "rosa/röda/orangea tyget med massa olik djur på". Gärna med enfärgade armar :)

Gillar på facebook - Lina Eckerström

Följer dej sedan länge, har gillat inlägget som nr 9.

linaeckerstrom@hotmail.se

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Jag är gärna med och tar alla vinstchanser jag kan få ;-). Så mycket fina kläder.

Skulle jag vinna skulle jag välja en klänning med långärm till lilltjejen som hon kan ha i höst sen. Den skulle få tyget som är med ljust grön botten och rosa ugglor och en älva som flyger, det mönstret var jätte härligt.

Jag har gillat på facebook som Lottiz Törnqvist.
Delade även tävlingen där: https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist?ref=tn_tnmn
Och jag följer din blogg på bloglovin sen tidigare och har gillat detta inlägg där.

Hoppas, hoppas jag har turen med mig. Då skulle jag kunna skicka över lite bilder när plagget sitter på sen för det saknade jag på hemsidan ;-).

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Har jag turen att vinna skulle jag välja en kortärmad klänning i körsbärsrtyget, till min kompis lilla tjej

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/may/5-juni-vinn-presentkort.html

Spacegirl_@spray.se

Emma sa...

Om jag vann skulle plagget vara en kortärmad boddy i storlek 62, med tyget med blå elefanter och svart bakgrund.

- Jag gillar dem på Fb, Emma Johansson
- tipsat på min blogg: http://emthetavlar.blogg.se/2013/may/jag-tavlar-hos-agnes-2.html
- Prenumererar redan på din bloglovin sedan länge.

Thesan89@hotmail.com

Heidi Larsson sa...

Jag är med! Jag skulle nog köpa den här söta bodyn med ett par snygga byxor till (https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/560731_448729508473432_594680853_n.jpg och https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/34128_142040879142298_2035614_n.jpg) - Kanske får lägga emellan en slant men det kvittar för kläderna var så fina! =)

Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson) och följer dig redan på Bloglovin' - gillat detta inlägget där.

3 lotter tack!

Håller tummarna!
heidilarsson@hotmail.com

mammaTEA sa...

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en färgglad klänning.

Följer dig på bloglovin.

mail@mammatea.se

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar.
1. Skulle välja ett sådant här set https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/540530_463231723689877_176482047_n.jpg
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/05/p-kort-56.html
4. Prenumererar redan på din blogg
liselotte.202andersson@telia.com

Lena Sandsvik sa...

hej!
om jag vann skulle jag välja följande tyg:http://www.lilofant.se/?page_id=79
alt http://www.lilofant.se/?page_id=79.
gillar redan Lilofant
följer dig redan Agnes.

hoppas på vinst

Amanda maandiiis@live.se sa...

Sonen skulle få en t-shirt med "Krokodilen i bilen" :-)

Victoria sa...

1. Jag skulle vilja vinna skulle jag köpa varsin kortärmad tröja åt barnen i tyget med rävar,harar i skogen. Skulle ta hela tröjan i samma tyg och röda kantband åt dottern och gröna åt sonen

2. Följer dig redan på Bloglovin

mailadress vicky_picky83@hotmail.com

Fröken svår sa...

jag är gärna med. Mitt plagg skulle vara en klänning med fickor med tyget med det rosa rådjuret i skogen och kanske svart till.
Gillar på fb, johanna.h.jansson
Följer dig redan via bloglovin.
Rockbarnettavlar@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/05/31/lilofant-56/

Anonym sa...

Om jag vann hade jag önskat en mudd babybyxa (brun med elefanter) en långärmad body (blå med får).

Jag gilar på FB, Tina Carlström.
Jag delar tävlingen på min FB: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

Hoppas på mina nya kläder till lillan =)

Kram Tina
christinecarlstrom@hotmail.com

Cattis sa...

jag är med!

gillar på fb-catharina ottosson

länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/5-juni-lilofant-design

vad mycket att välja mellan! jag skulle nog vilka ha en tröja med tygen: krokodilen i bilen, och ärmar i en randig matachande färg!

följer redan på bloglovin sen innan

hejcattis@hotmail.com

Annica sa...

Skulle vilja ha en klänning utan ärmar och tyget skulle vara lila med fjärilar då dottern älskar lila och fjärilar! ;D


bloodsband@live.se

Amanda sa...

Åhh jag skulle valt det här tyget: http://www.lilofant.se/?page_id=79
jätte snyggt och kul! Jag skulle sytt en t-shirt till mig själv av det!

amandanyman96@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag skulle det bli:
En kortärmad tröja med turkosa monstertruckstyget och svarta ärmar.
Sedan en kortärmad med tyget med massa svart botten, färgglada ringar med stjärnor i.
...självklart skulle jag få lägga till lite själv men det skulle det absolut vara värt. :-)
FB: C Care Regn
Länkat:
http://care69.blogspot.se/2013/06/5-juni-vinn-ett-presentkort-fran.html
Är redan följare på BL.

care69(at)live.se

emlisch sa...

jag är gärna med. Om jag vann skulle jag välja en klänning i detta mönster: https://fbcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/303587_550500334963015_1119792623_s.jpg

emlischblogg@gmail.com

Anonym sa...

Christina Frisberg jag är gärna med och tävlar om så gulliga och annorlunda barnkläder!! :)
jag har gillat fb sidan under Christina Frisberg.
om jag skulle ha lite flax att vinna så skulle jag jättegärna vilja ha en pyjamas med långa ben och ärmar och tyget med pirater och djur på , den ser både gullig och skön ut, den skulle lilla Matias 1 år sova så skönt i!! :)
frisanpoxy@hotmail.se
skickar över lite vårvarma kramar till alla som vill ha och behöver. :)

Maria sa...

Hej!
Min son vill gärna vinna ett linne i rymdmönstret med svart botten! Till dottern önskas en klänning i tyget med skogsmönster och rosa rådjur!
Följer på bloglovin.
Hälsningar Maria
mariasallora@gmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag föll pladask för den randiga bodyn med en snigel på ,sag att det ochså fanns en mössa till men inga priser! Dem skulle jag vara superintresserad av om jag hadde turen att vinna!

Jag gillar redan på Fb och följer dig på bloglovin(gillade som nummer 12 pa bloglovin)
https://www.facebook.com/jenn.barbados/posts/532088080184443

Anonym sa...

Ett par muddbyxor och en body hade varit fint.
Helst i tygerna röd ekorre och röda moln. Så söta =)
Jag gillar och delar på FB Sara Carlström, https://www.facebook.com/sara.carlstrom.3517?ref=tn_tnmn

Hälsningar Sara Carlström
saracarlstrom@hotmail.se

Lennart sa...

Jag tar en lott! Skulle vilja ha muddbyxor med det gulaktika tyget med renar/rådjur på! Svårt att beskriva, men väldigt fint!

Lennart
slsvensson@hotmail.se

Anonym sa...

Härlig tävling!! En söt vippig klänning i tyget med moln och röd bakgrund. Ha det gott mvh emely.drugge@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly och gravid med nr.2 sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar! :D

1. Har jag turen med mig att vinna kommer dottern få välja vilket tyg hennes tröja/klänning skulle ha och samtidigt kommer jag beställa en body som syskonet i magen kan ha. Om jag känner min dotter rätt kommer hon välja "vintertyget" där de åker pulka/spelar hockey eftersom hon älskar hockey och längtar mycket till vintern ;)
2. Gillar på Facebook (Sandra Li)
3. Har tipsat på bloggen här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2013/june/lilofant-design-56.html
4 Följer dig redan via Bloglovin! :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Anonym sa...

1.Jag skulle vilja ha en somrig "enkel" klänning i glad och busiga färger. Med ett kantband som framhäver nån av de fina färgerna i tyget.

2. Gillat Lillofant på FB i namnet Maria E Montelius

3. länkat och delat till tävlingen här: https://www.facebook.com/maria.emontelius/posts/342942332498910

maria.melisia(at)gmail.com

mammatajkon sa...

jag skulle vilja beställa en svart/vit klänning med elefanter på om jag vann, en sån som finns bland fotona på sidan.

Jag gillar på fb, har delat från min blogg:
http://mammatajkon.blogspot.se/2013/06/jag-tavlar-sjalv-ocksa.html

min mail: evanissen@live.se

mammatajkon sa...

glömde mitt faceooknamn;: Eva Olin

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar och tar alla chanser till vinst :)

Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson) och skulle beställa två t-shirtar för presentkortet tror jag - mellanskillnaden lägger jag givetvis till själv. Sen kan det hända att det slinker med nåt linne eller så också - syskonmatchning här hemma innebär ju tre plagg ;)

Jag gillar grodor så förmodligen vill jag ha grunden till t-shirtarna i det röda tyget med gröna grodor - och sen med svarta ärmar. Det kan nog bli riktigt snyggt :)

Länkar från min facebooksida (Annika Nilsson Pettersson)

Följer dig på bloglovin sen länge

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Elin - En trebarnsmamma sa...

Åh i sista sekund hinner jag vara med! Hoppas nu på MASSOR med tur, för en långärmad klänning i det underbara råddjurstyget måste bara Ingrid ha!! :)

2. Gillar på fb (Elin Tegström)
3. Delat på fb (Elin Tegström)
4. Följer dig redan på bloglovin :)

mail: elinteg81@gmail.com

Moa O sa...

Jag skulle vilja skämma bort min bonusdotter med en färgglad klänning med fickor om jag fick chansen. Det är en stark flicka som, trots att livet varit hårt mot henne, är glad nästan jämt och förtjänar allt gott hon kan få.

Moa O sa...

Jag skulle vilja skämma bort min bonusdotter med en färgglad klänning med fickor (ungefär som den här: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/945555_613055925374122_1951342862_n.jpg). Hon är en stark flicka som trots att hon gått igenom mycket tungt nästan alltid är glad.
Hon förtjänar allt gott! /Moa moagu748[a]student.liu.se

Anonym sa...

Om jag skulle vinna skulle jag välja en singoallaklänning och en t-shirt i godistyget från Lillestoff så att lillasyster och lillebror kan matcha varandra i sommar.
Malin
malin_neptin@hotmail.com

maandiiis@live.se sa...

En färgglad klänning till min dotter! Gärna med det ljuvliga bambityget :-)

Rebecca sa...

jag skulle vilja ha en klänning med tyget "krokodilen i bilen" med röda ärmar, skulle även vilja ha en tröja i matchade tyg. :)

gillar på fb (rebecca andersson)
mail: geshiia@live.se

Erika - lilla familjen sa...

Jag tycker att den gul/svarta klänningen med rosa vespor på var jättesnygg så jag skulle välja en sådan om jag vann. Precis så som den är på bilden! :)

Jag har gillat på facebook, - Erika Alexandersson

erikanaslund@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam